Jere Karalahti – tilanneseuranta ja spekulointi

  • 208 385
  • 1 179

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

Ainoa oikea tapa vertailla yritysten osuutta HIFK:n ja Jokereiden tulopuolella on laskea kaikki yrityksiltä saatava raha yhteen. Mitäs Isaksson veikkaat lopputulokseksi -;)


Veikkaan, että IFK kerää enemmän. Eikä se ole edes veikkaus vaan perustuu joukkueiden virallisiin tulobudjetteihin, jätetäänhän Hartwall Areenan budjetit erilleen, niinhän Jokeritkin tekee.

Kokonaiserohan tulopuolella on vaivaiset 0,5 miljoonaa euroa. Luulisin, että Jokerit kerää tavalliselta yleisöltä vähintään tuon verran enemmän. Ja mikäli ei tee, niin silloinhan IFK on jälleen noussut suosiossa Jokereiden ohi myös sinun mielestäsi.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Re: känkkäränkkä-Carlos

IFK on neljästä "suuresta" selvästi heikoiten menestynyt, ja siten Suomen yliarvostetuin jääkiekkojoukkue.

Totta puhut!

Ja ifk:lla on kuullemma 100x paremmat fanit, talous, tunnelma ym.ym. Ihmeellisessä illuusiomaailmassa tuntuu osa porukasta elävän...

Ja Notts countylläkin on mahtavat perinteet, mutta so not?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyrätorvelle

Yritä edes käyttäytyä sen ajan ,kun kirjoittelet ellei se ole liikaa vaadittu.??
No,ei saisi sortua sarkasmiin, mutta on pakko.Kysyisinkin kaupunginorkesterilta, kuinka usein runkosarjanvoittaja on klaarannut kannun himaan?ei siis kovinkaan montaa kertaa, eli
pitkän kauden jälkeen on turhauttavaa katsella,kun mestari on joku muu,kuin 100 pistettä saavuttanut kuningas.
Tottakai nuo juntti vertailut kestävät auringonvaloa vain, kun kyseessä ei ole paljasjalkaiset stadilaiset, jotka telmivät kaupunkisarjoissa, joita ei luonnollisesti lueta stadilaisiksi.

Tottakai jokainen ifk FANI tietää ja tiedostaa tilanteen, ettei seura ole menestynyt niin hyvin, kuin reserveissä on varaa.
Mutta stadilaisempaa luonnetta ja karismaa ei löydy, kuin pengerkadulta ja brahenkentältä.(NÄMÄ ON STADISSA)

Mutta kuten isaksson totesi,tällä hetkellä punaiset ovat valokeilassa eritavalla, kuin töönötit.
Tästä voi käydä kyselemässä Jari "KAHVI" Porttilalta, joka on tunkemassa itseään alinomaa vanhaanhalliin.
Eikä liene edes narreille epäselvää, että "RATSASTAVA" 3
saapuessaan treeneihin,sopulit juoksevat toistensa turkkien yli.
cool,cool,cool
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mielestäni Jokereidein ja Hifkin perinneroa kuvaa hyvin se että narrit omistaa entinen Hifk-fani joka lähetteli maailman meriltä terveisiä että voittakaa ne narrit finaalissa.
Jokerit on niin tuore ilmiö että ei sillä perinteitä ole edes ehtinyt paljon olla ja eikä näytä olevan paljon halujakaan kun esim;pelipaidan väri muuttuu joka vuosi.Tämä paidan väri ei ole ihan pieni tekijä sillä niin lätkä kuin futiskentilläkin monet joukkueet tunnetaan nimenomaan paidan väristä.
(montreal,toronto,manu,barcelona ja monet muut joukkueet).
Eikö narrit halua luoda perinnettä vai mikä on syynä että paidan väri muuttuu,ehkä tietynlainen kulttuurin puute.
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Tumba: Empä sinunakaan haukkuisi ketään pikku kakaraksi
tollasilla kirjoituksilla!
Ja sitäpaitsi mikähän tämän ketjun otsikko oli??
Ai niin kyllähän sinä aikuismaisesti käyttäytyvä narri
fani muistit lopuksi kirjoittaa jotain "asiaakin" Jerestä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Re: känkkäränkkä-Carlos

Viestin lähetti yökkömies
Ja ifk:lla on kuullemma 100x paremmat fanit, talous, tunnelma ym.ym. Ihmeellisessä illuusiomaailmassa tuntuu osa porukasta elävän...
yökkö lienee synonyymi oksennukselle?
Tumban kirjoituksessa oli paljon tottakin. Ei HIFK ole Suomen menestynein jääkiekkojoukkue. Menestys tai sen puute ei ole mielipide-asia, sen näkee tilastoista. Silti niinkin huono joukkue kuin esim. viime kaudella oli (ei edes playoffseihin) vetää yleisöä liigan kärkilukuja, niin silloin fanit ovat uskollisimpia mikä kelvannee synoniimksi sanalle parhaista. Jos te haluatte pitää uskollista synonyyminä tyhmälle, niin pitäkää. Jokatapauksessa fanit tekevät tunnelman (vaikka hallillakin on siihen osuutta). Jokereilla on sitten hienompi halli ...ja kiiltävämmät kypärät (toinen asia piti ihan keksimällä keksiä).
 

Carlos

Jäsen
Re: känkkäränkkä-Carlos

Viestin lähetti Tumba
Teillä on kyllä perinteitä, mutta Te puhutte aina vain niistä perinteistä, jotka ulottuvat Carl Brewerin tuloon, ette niistä ensimmäisestä 70:stä vuodesta, jotka on pelkkää andersson-svensson-pettersson kamaa.

Perinteitä ne on ihan yhtä lailla ne Andersson-Svensson ajatkin. Ja tapahtui silloin jotain tai ei mitään, joka tapauksessa sieltä saakka on lajia harrastettu, ja voin ylpeänä todeta tämänkin. Jos Suomessa on varsinkin menneinä aikoina ruotsin kielen asema ollut kovinkin vahva, niin miksi helvetissä sitä pitäisi häpeillä tai pyydellä anteeksi?

Viestin lähetti Tumba

Kannattaako sun muuten arvostella muita kirjoittajia, kun olet itse vain pahainen anti-Jokeri kakara ja kaiken lisäksi sä oot maalta.

Kakara taidat olla tässä sinäkin ihan yhtä lailla, mutta minussa on sentään miestä kertomaan ikäni + asuinpaikkani. Missä sitten menee kakaruuden raja, on kokonaan eri asia.

Miksi en voisi arvostella muita kirjoittajia? Minä ainakin aina perustelen kantani, ja käyn keskustelut yleensä loppuun. Tämä sinunkin yo. kommenttisi valitettavasti vain edustaa sitä linjaa mikä jostain syystä kumpuaa enimmäkseen juuri sieltä ilmalan suunnalta. Hermo kun menee niin päätä auotaan, ilman mitään perustoja. Viittasin näissä arvosteluissani siihen areenan mikrofonit -keskusteluun. Esitin tuolloin väitteen että hjareenassa vahvistetaan ääntä keinotekoisesti, jolloin teidän leiristä ainakin muutama yksilö haukkui minut heti lyttyyn ties miksi valehtelijaksi, mitään asiasta tietämättä. Rupesi vaan vituttamaan, niin auottiin siinä sitten päätään kun mieli teki. Sitten kun totuus tuli esiin, ko. ihmiset eivät olleet niin miehiä että olisivat pyytäneet anteeksi perättömiä haukkumisiaan, vaan vaikenivat kuten tapoihin kuuluu. Mielestäni tämä ei ole kovin miehekästä toimintaa, ja katsoin oikeudekseni arvostella ko. herroja ihan siltä pohjalta.

Tämä sama asenne toistuu kerta toisensa jälkeen, kritiikkiä ja faktoja kun tuntuu olevan vaan niin pirun vaikea sietää siellä päässä. Mitä sitä sanotaankaan, se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa?

Ja mistä hemmetistä sinä sen tiedät mistä minä olen kotoisin? Isoisäni oli Stadilainen ja Hifkiläinen, isäni on paljasjalkainen Stadilainen, ja minäkin olen syntynyt Stadissa, vaikka olenkin myöhemmin asustellut vähän siellä sun täällä. Mutta jos sinun suppean maailmankuvasi pohjalta olen sitten maalainen, niin kyllä se sopii. Maalla on mukavaa.

Viestin lähetti Tumba

Tikkanen ei ole IFK-ikoni, Pertti Lehtonen ja Heikki Riihiranta ovat Karhukissoista, Esa Peltonen, Stig Wetzell, Esa Isaksson ym. ovat maalta ja mikä pahinta Frank "pimp" Moberg Turusta ja junttipentti ties mistä. Perinteisesti IFK ei ole voittanut runkosarjaa ja tilastojen mukaan IFK on heikko playoff-joukkue, siinä on kova yhdistelmä. IFK on neljästä "suuresta" selvästi heikoiten menestynyt, ja siten Suomen yliarvostetuin jääkiekkojoukkue.
Ymmärrän katkeruutesi, mutta tuossa Pertti Lehtonen kohdassa menee jo tuo KK-juttu kyllä vähän yli. Jos mies pelaa yli 800 ottelua = koko pääsarjaikänsä, ja tekee yli 500 tehopistettä Hifk:ssa parin vuosikymmene aikana, eikä vaihda kertaakaan seuraa, puhutaan miehestä joka on eniten "Mr. mikä tahansa seura" koko liigan historiassa. Kansainvälisestikin on hyvin vaikea löytää tämän ylittäjää.

Ja ok, Hifk on "heikko" play-off joukkue, mutta Hifk:lla on silti saman verran SM-viirejä katossa kuin teillä siellä jaffalassa... kertooko se sitten jotain, en tiedä.

Hifk saattaa olla myös neljästä suuresta heikoiten menestynyt, mutta Hifk kuuluu sentään tuohon sarjaan "neljä suurta". Kaikki eivät voi sanoa samaa.

Viestin lähetti Tumba

Jere ottaa muuten huhujen mukaan ratsastus-tunteja, joten saa nähdä miten poliisin pojan käy.

Just.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: känkkäränkkä-Carlos

Viestin lähetti Tumba
Ei pitäisi kommentoida pikku-Carloksen jorinoita, mutta teen sen silti. Koittiko IFK matkia Jokereita, kun se vei Jokerien parhaat pelaajat 80-luvulla? Kaikki Stadin lätkää seuranneet tietää, minkä tasoisia junnuja tryffeleissä oli 70-luvulla ja seuraus siitä oli pelaajien pakkohankinta muualta 80-luvulla. Nyt Jokerit kostaa Arimat, Melametsät ym. ei sen enempää.

Teillä on kyllä perinteitä, mutta Te puhutte aina vain niistä perinteistä, jotka ulottuvat Carl Brewerin tuloon, ette niistä ensimmäisestä 70:stä vuodesta, jotka on pelkkää andersson-svensson-pettersson kamaa. Kannattaako sun muuten arvostella muita kirjoittajia, kun olet itse vain pahainen anti-Jokeri kakara ja kaiken lisäksi sä oot maalta. Tikkanen ei ole IFK-ikoni, Pertti Lehtonen ja Heikki Riihiranta ovat Karhukissoista, Esa Peltonen, Stig Wetzell, Esa Isaksson ym. ovat maalta ja mikä pahinta Frank "pimp" Moberg Turusta ja junttipentti ties mistä. Perinteisesti IFK ei ole voittanut runkosarjaa ja tilastojen mukaan IFK on heikko playoff-joukkue, siinä on kova yhdistelmä. IFK on neljästä "suuresta" selvästi heikoiten menestynyt, ja siten Suomen yliarvostetuin jääkiekkojoukkue.


Amen!

En voisi olla yhtään enempää samaa mieltä ja vitusti voisi vielä samaan litaniaan lisätäkin, mutta antaa nyt olla.

Kuten jo aiemminkin jossain sanoin, niin se paska mitä taivaanrannanmaalarit kutsuvat brandiksi ja koittavat kovasti syöttää muillekin, näyttää tältä puolelta katsottuna jokseenkin paljon erilaiselta. Täysin tasaista maata tallaava ryhmä, jolla on pari pientä mahalaskua ja toisaalta vastapainona valonpilkahduksen kaudet Brewer, 83 ja Jarmo Kekäläinen. Anyway. Käsittämättömän paljon melua tyhjästä.

Se tryffelislogani jonka mukaan joko rämmitään tai menestytään sopisi muuten helvetin paljon paremmin Jokereihin. Ennen ei muuta tehtykään kuin rämmitty ja nykyään ollaan sitten jokseenkin hyvin ilman kauheita kontttaamisia menestytty.

PS. Hienoa Tumba huomata että nettileiristä löytyy muitakin kun hyssytteleviä Jullien perseennuolijoita.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jokerit >-----< Hifk

Muistutan nyt kaikille kiukutteleville osapuolille, että viimeisen viiden vuoden aikana joukkueiden menestys on ollut ihan samaa tasoa.

Molemmilla on 1 kulta, 1 hopea, jokereilla on yksi pronssi, meillä on yksi 4. sija, keväällä 2001 kumpikin putosi pleijareiden ekalla kierroksella. Jokereiden katastrofivuosi oli se kausi, kun hävisitte Saipalle suoraan kolmessa pelissä. Meillä se oli viime kausi, kun olimme sijalla 10 keväällä.

Ei siis suurta eroa viime aikoina. Jokerit ovat hyvin marginaalisesti menestyneet paremmin kausina 1997-02. Onnittelut siitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Samaa mieltä kuin Johannes - ei dramaattista menestyseroa viime aikoina.

Ja sitten se miltä tuntuu; sehän on täysin subjektiivista. Miken tapaan minäkin voin antaa kaikkien antipatioideni tulvia yli äyräiden koskien Jokereita 92-97 (onko niitä muulloin ollutkaan?). Teiltäpäin kaikki näytti kivalta, sensaatiolta ja huikealta. Meiltäpäin touhu näytti muniinpuhaltelulta, nysväykseltä ja yhtä kiinnostavalta kuin TPS:n mummolakiekkoilu. Posliinihousuisia pellejä, filmaava tsekki, kääpiö-Wade, selkä-Keke jne jne. Menestys ei ole synonyymi sanalle kiinnostava. Ketä kiinnostaa esimerkiksi TPS Turun ulkopuolella? Ketä kiinnosti Jokerit Jokerien ulkopuolella 92-97? Kuka ilmoittautuu?

No, kaikki muuttui -99, kun Hjallis todellakin yritti tehdä Jokereista HIFKin ostaessaan valmentajat. Kulttuuri ja perinteet eivät kuitenkaan kuuluneet kauppaan. Enivei, siitä lähtien kun Summanen ja Westerlund menivät Jokereihin, Jokerit on kuitenkin ollut mielestäni kiinnostava joukkue. Viime kaudella jopa hienosti pelaava joukkue. Mutta Jokerit sitä ennen? Nothing, nada, nix, ingenting....ihan yhtä vilpittömästi kuin Miken vuodatus tulee tämäkin. Helpoin tapa saada Hjallis suuttumaan, on muistuttaa häntä HIFK-taustasta. Miksi vieläkin?

Tällaista tämä eri puolilla aitaa oleminen on..:). Nyt minua kiinnostaa ensisijaisesti kausi 02/03 ja HIFKin + Jokerienkin menestys - en tajua ihmisiä jotka elävät menneisyydessä. (Elää menneisyydessä = pitää kiinni jostain joka lakkasi kauan sitten olemasta. Perinteet = jotain jota on aina ollut ja on vieläkin.) Jokerien ja HIFKin 80-luvun muisteleminen on yhtä hyödyllistä kuin Berliinin muurin takaisin toivominen. Pystytetäänkö HIFK/Jokerit -muuri Itä-Helsingin ja muun pk-seudun rajalle?

Mikellä on varmaan kevyt ristiriita Jeren suhteen. Olen varma, että siinä on kaveri, jota Mike arvostaa - mutta miksi helvetissä sillä on HIFK-sydän? No, minäkin arvostan sitä Selännettä.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Mike, Jhag ja miksei Jerekin

Mikelle tiedoksi, että kannatan Jokereita. Jhag, ei kukaan ole koskaan Jokerileirissä kuvitellut, että meidän 92-97 kaudet, tai mitkään muutkaan kaudet kiinnostaisi ketään muuta. Miksi pitäisi? Ja mitä sanoit meidän sen ajan pelaajista, niin noinhan se kuuluu teidän kantilta ollakkin. Onhan se kieltämättä kornia, että kääpiö-Wadella on enemmän mestaruuksia, kuin tarkka-ampuja valokuvamalli Pertti "mullekko sä puhut?" Lehtosella. Jere on hyvä pelaaja, joka on joutunut paskaan saumaan. Toivottavasti ei ikinä pelaa Suomessa ollessaan muualla kuin teillä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tumba: Huomasit ehkä, että kirjoitin oman vuodatukseni kuitenkin hieman kieli poskessa. Ts. osaan itsekin nauraa itselleni ja jokeriantipatialleni noina aikoina. Sehän minua tässä huolestuttaa, että tiedän Miken olevan tosissaan..:)

Ei ole mitään naurettavampaa kuin kivunsekaisessa antipatiassa vailla huumorin häivääkään rypevä ihminen. Silloin, jos antifanius on hallitseva asia elämässä, kannattaa harkita jonkun jengin faniksi ryhtymistä! Se auttaa, helpottaa, nuorentaa, poistaa ryppyjä jo 2 viikon jälkeen ja tuoksuu kevyesti etanolilta. Faniutta on myynnissä kaikkialla kautta maan - osta omasi!

edit: Mikelle ei siis ollut tämä loppuosa tarkoitettu. Osaahan se muustakin puhua kuin HIFKin huonoudesta. Mutta on niitäkin, joilla ei ole koskaan muuta asiaa. He ovat yleensä Itä-Helsingistä tai Vantaalta ja he käyttävät usein toppatakkia ja lennokkiliimaa. Hyi! Yleistin!
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Veikkaan, että IFK kerää enemmän. Eikä se ole edes veikkaus vaan perustuu joukkueiden virallisiin tulobudjetteihin, jätetäänhän Hartwall Areenan budjetit erilleen, niinhän Jokeritkin tekee.

Katsotaan keväällä. Viralliset tulobudjetit ovat vain sivuntäytettä. Katsopa vaikkapa kaikki tulevan kauden liigajoukkueiden budjetit. Niiden mukaan yksikään seura ei tee tappiota. Kuten tiedät, Isaksson, todellisuus tulee olemaan jotain aivan muuta... Palkat ovat karanneet yhä korkeammalle ja siksipä joukkueet sommittelevat kaikenlaista tulopuolella, jotta saavat budjetin edes näyttämään ennen kauden alkua tasapainoiselta. Todelliset luvut nähdään myöhemmin. Jalkapallossa hommat ovat jo karanneet käsistä. Esimerkiksi Skotlannin valioliigan seurat tekivät yhteensä peräti 75 miljoonan euron tappiot viime kaudella. Toivottavasti Hjallis vääntää tästä aiheesta tosissaan ennen kuin SM-liigaseurat hoippuvat samassa tilassa.

Mutta itse aiheesta sen verran, että Mikelle täsmentävä kysymys tuosta kommentistasi pari viestiä ylöspäin. Kun nyt tässä toivotan Jere Karalahdelle menestystä harkkoihin HIFK:n kanssa, niin Miken mielestä olen siis vain "hyssyttelevä Jullien perseennuolija"?
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Kuka tänne tosissaan kirjoittaa?

Viestin lähetti JHag
Tumba: Huomasit ehkä, että kirjoitin oman vuodatukseni kuitenkin hieman kieli poskessa. Ts. osaan itsekin nauraa itselleni ja jokeriantipatialleni noina aikoina. Sehän minua tässä huolestuttaa, että tiedän Miken olevan tosissaan..:)

Ei ole mitään naurettavampaa kuin kivunsekaisessa antipatiassa vailla huumorin häivääkään rypevä ihminen. Silloin, jos antifanius on hallitseva asia elämässä, kannattaa harkita jonkun jengin faniksi ryhtymistä! Se auttaa, helpottaa, nuorentaa, poistaa ryppyjä jo 2 viikon jälkeen ja tuoksuu kevyesti etanolilta. Faniutta on myynnissä kaikkialla kautta maan - osta omasi!

Minä taas olen aivan tosissani. Voiko tänne kirjoittaa kieli poskessa? Mitä jos mä oon Juha Föhr, ja mulla on jo jotain poskessa? Eiköhän näitä anti-faneja löydy teidänkin leiristä, ja Jokereilla anti-faneja on eniten, mutta tuskin oli 80-luvulla. Mike on Jokerifani ja siihen kuuluu naapurille vittuilu. Sama toimii toisinkin päin. Pientähän nää meidän kuittailut on, jos vertaa tamperelaisiin. Kiekkopesässä nähtiin monta veristä taistelua Ilveksen ja Tapparan miesten välillä. Nyt Mansen kundit (ja henkilöt) ovat olleet ihmeen hiljaa? Tyyntä myrskyn edellä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
cobol: Näin on, etkö ymmärrä että sinun tulee vihata HIFKiä ja siinä sivussa suomenruotsalaisuutta ja purjehtimista - uups, sehän onkin sallittua. ..:)

No, konkurssiasioista ja futiksesta on hyvä esimerkki Simo Valakarin seura Derby, joka putosi tasoa alemmas ja nyt jo on maksuvaikeuksia pelaajille ynnä muuta ynnä muuta. Jääkiekkoon taitaa tulla lama vähän yli 10 vuotta muita aloja myöhemmin. Palkanalennuksiin pitää suostua kaikkien pikapuoliin, tai sitten jäädä ilman palkkaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Kuka tänne tosissaan kirjoittaa?

Viestin lähetti Tumba
Mike on Jokerifani ja siihen kuuluu naapurille vittuilu.

Joo. Ja naapurille pitääkin joskus vittuilla. Mutta naapuria pitää myös osata arvostaa. Pelkkä vittuilu on mun mielestä silkkaa tyhmyyttä. Sen sijaan vittuilu ja arvostus oikeissa asioissa on jo jotain... Ainakin mä ymmärsin Miken vittuilevan lähinnä meille, jotka kannattava Jokereita, mutta osaavat tarpeen tuleen arvostaa myös HIFK:n tapaa hoitaa asioita. Jere Karalahden tapauksessa mä arvostan erittäin korkealle HIFK:n johdon ryhdikästä toimintaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Kuka tänne tosissaan kirjoittaa?

Viestin lähetti cobol


Joo. Ja naapurille pitääkin joskus vittuilla. Mutta naapuria pitää myös osata arvostaa. Pelkkä vittuilu on mun mielestä silkkaa tyhmyyttä. Sen sijaan vittuilu ja arvostus oikeissa asioissa on jo jotain... Ainakin mä ymmärsin Miken vittuilevan lähinnä meille, jotka kannattava Jokereita, mutta osaavat tarpeen tuleen arvostaa myös HIFK:n tapaa hoitaa asioita.

Noin minäkin sen ymmärsin, cobol. Ilmeisesti Miken heitto koski myös minua. Minähän aina nuolen perseitä ja halailen julli-kavereita.

Tämä on kuitenkin keskustelupalsta ja jokaisella on oikeus omaan tapaansa keskustella, niin Mikellä, cobolilla kuin sivullekirjoittaneella. En lähtisi sen perusteella luokittelemaan faneja miksikään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kuka tänne tosissaan kirjoittaa?

Viestin lähetti cobol

Jere Karalahden tapauksessa mä arvostan erittäin korkealle HIFK:n johdon ryhdikästä toimintaa.

Muutenkin joskus joillain menee täällä puurot ja vellit takaisin...

eli ei näin:

- riippumatta siitä, mitä teidän seura/seurassanne tehdään, se on paskaa.

- mikäli joku teidän seurassanne on kusessa, olkoot. Mikäli joku meidän seurassa, seisomme takana yhtenä rintamana

- elämä=jääkiekko=fanius=Jatkoaika

- me olemme jumalia, te hevonpaskaa

- olen samaa mieltä seurajohtomme kanssa, aina. Tekivät sitten mitä hyvänsä

Noh, toisaalta, keskustelupalsta ja sana on vapaa. Enkä edellisellä esimerkillä tarkoita pätkääkään tähän ketjuun äskettäin kirjoittaneita Jokerikannattajia, kunhan yleistin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hjuu, näinhän se on arvoisat narrit ja jullit. Vittuilu on oma osansa faniutta ja totta helvetissä se on sallittua ja jopa kivaa näillä sivuilla. Mutta kuka haluaa kuunnella/lukea pelkkää suu vaahdossa vinguttua antipatiaa, josta paistaa läpi kirjoittajan rajoittuneisuus? Vittuilla osaa debiilikin, keskusteluun ja älykkääseen vittuiluun tarvitaan enemmän.

Tällä palstalla on varmasti, ilman muuta ja epäilemättä tilaa Mikelle, minulle, Carlosille, cobolille, Vakiolle ja monelle monelle muulle. Mutta joskus Miken viestit -kun vittuilu on kyseessä- ovat eri tasoa kuin hänen yleinen kommunikaationsa, johon liittyy naseva ja osaava kirjoittaminen ja perustellut mielipiteet. Syyt tähän raivoisaan antipatiaan ovat minulle epäselvät, enkä niitä oikeastaan haluaisikaan tietää. En ymmärtäisi kuitenkaan. Mutta ilman Hakunilan Hurjaa Mikeä, työläisjokerien esitaistelijaa tämäkin palsta olisi paljon köyhempi,joten antaa tulla vaan. Mutta sallikaa minun ja meidänkin vähän kuohahtaa kun tältä osastolta ammutaan. Me ammutaan takaisin.

Tumba: Olen tavallaan iloinen, että stadilainen keskustelu on erilaista kuin tamperelainen. Olen ollut kerran paikalla, kun Ipa- ja Tappara-fani ottivat yhteen paikallisessa pubissa.

Ja kyllä, meilläkin on puusilmäisiä antijokerifaneja, joiden mielestä minäkin nuolen narrien persettä, kun katselen peliä ihan jääkiekkonakin joskus ja kehun, kun aihetta on.

Alkaisipa kausi jo....
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti JHag
Tumba: Huomasit ehkä, että kirjoitin oman vuodatukseni kuitenkin hieman kieli poskessa. Ts. osaan itsekin nauraa itselleni ja jokeriantipatialleni noina aikoina. Sehän minua tässä huolestuttaa, että tiedän Miken olevan tosissaan..:)


Ehei. Kun taas on puurot ja vellit takaisin.
Vastaan kuten Tumba tuossa aiemmin. Minua ei yhtään tippaa kiinnosta mitä Jokereista ajatellaan Jokereiden ulkopuolella. Ei haittaa yhtään vaikka polttaisitte uuneissanne pelipaitoja ja heittelisitte tikoilla Hjalliksen lärviä. Miksi se mua kiinnostaisi? Mitä enemmän vihataan sen hienompaa. Mikään ei ole niin hienoa, kuin nähdä ihmisiä jotka halveksivat sinua, koska olet niin vittumainen ja ilkeä kusipää.

Minulla ei kaiketi ole myöskään elämää suurempia antipatioita tryffeleitä kohtaan. Ei minun tarvitse sanoa heistä yhtään mitään. Tehkööt mitä tykkäävät. Olen ottanut kantaa vain ja ainoastaan näihin keskustelupalstan juttuihin, joissa muutamilla hemmoilla, jotka sattumoisin ovat tryffeleitä, tuntuu olevan kova tarve työntää samaa sontaa jokaiseen ketjuun, ennemmin tai myöhemmin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Kuka tänne tosissaan kirjoittaa?

Viestin lähetti cobol


. Jere Karalahden tapauksessa mä arvostan erittäin korkealle HIFK:n johdon ryhdikästä toimintaa.

No tätä ei asia todellakaan koskenut, vaikka tähän ketjuun nyt sattui osumaankin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
vviiiiiiiiiiiitttuuuuuttttaakkoo???????????

Noin selkeätä itsekritiikkiä ei edes esitetä lapinlahden hyvin tuuletetuissa huoneissa.Minä taas olen huolissani ihmisestä, joka vihaa sinua niin paljon, että on valmis tuomaan sen julki kaikille.
Toivonkin, että elämä sinällään toisi jotain valoa,jottei joutuisi taistelemaan itsensä kanssa jatkuvasti kiekkokatsomossa, purren halpoja ja blakioituja virtuaalikäsiä valotaululta.
cool,cool,cool
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mike: ei se mitn. Tiedän aika paljon tuosta vihattuna olemisesta. Edustanhan myös omaltakin osaltani hurriperkeleitä, joita vaikuttaa perheessäni ja suvussani sekä tuttavapiirissäni. Luemme Huvudstadsbladetia ja heitämme tikkaa, mutta emme Harryn kuvaan. Onhan hän yksi meistä, härreguud. Sän sijaan kohteenamme on Kalervo Kummola, joka on mukavan iso maali = mål. Joskus käymme purjeveneellä Helsingin keskustassa kuuntelemassa jazzia ja matcheissa. Meidän maailmamme loppuu Mannerheimintien ja Nordenskiöldinkadun kulmaan. Kaikki sen pohjoispuolella on erämaata ja junttilaa.

PS.
80-luvun työläisjokereissa oli munaa. Kun se yksi tryffeli osti teidät, se toi ne jakkupukuleidit ja muut nysvääjät kiekkopiireihin. Se vituttaa. No, onneksi ne kohta lähtevät jonkun muun ja seksikkäämmän lajin pariin. Veikkaan tennistä.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Jhag ja Cobol

Jhag, Espoo on erämaata. Onhan teidänkin ankkalammikkokin täynnä lähiöiden kakaroita. Oikeasti brändin näköisiä miehiä on vain Hedberg, Grunn ja Hirs.*. Sitten raahataan maaseudulta jässiköitä, jotka suojelevat noita hurrihiiriä. Tätä ei ole kirjoitettu jor.. kieli poskessa.

Ja sitten maailman toiseksi mukavin mies Cobol. Ennen sun kirjoituksissa oli edes niitä kivoja keltaisia palloja.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Oikein tarkkoja jos ollaan, niin ihmetyttää millähän ilveellä tuo ketjun aihekaan herättää noin paljon tuntemuksia naapurissa.
Onko tässä nyt takana se, että hyväosaisen pitää auttaa huonompaansa ollakseen vielä parempi. Parempi väki siis tekee itsestään vanhurskaan tjsp. hyysäämällä lähiöissä vääräuskoisten kaiffarien kanssa hengailevaa mustaa lammastaan.
Noh. Leikki sikseen. Meitä on moneksi sanoi Aatu kun johtajaksi pääsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös