Re: känkkäränkkä-Carlos
Viestin lähetti Tumba
Teillä on kyllä perinteitä, mutta Te puhutte aina vain niistä perinteistä, jotka ulottuvat Carl Brewerin tuloon, ette niistä ensimmäisestä 70:stä vuodesta, jotka on pelkkää andersson-svensson-pettersson kamaa.
Perinteitä ne on ihan yhtä lailla ne Andersson-Svensson ajatkin. Ja tapahtui silloin jotain tai ei mitään, joka tapauksessa sieltä saakka on lajia harrastettu, ja voin ylpeänä todeta tämänkin. Jos Suomessa on varsinkin menneinä aikoina ruotsin kielen asema ollut kovinkin vahva, niin miksi helvetissä sitä pitäisi häpeillä tai pyydellä anteeksi?
Viestin lähetti Tumba
Kannattaako sun muuten arvostella muita kirjoittajia, kun olet itse vain pahainen anti-Jokeri kakara ja kaiken lisäksi sä oot maalta.
Kakara taidat olla tässä sinäkin ihan yhtä lailla, mutta minussa on sentään miestä kertomaan ikäni + asuinpaikkani. Missä sitten menee kakaruuden raja, on kokonaan eri asia.
Miksi en voisi arvostella muita kirjoittajia? Minä ainakin aina perustelen kantani, ja käyn keskustelut yleensä loppuun. Tämä sinunkin yo. kommenttisi valitettavasti vain edustaa sitä linjaa mikä jostain syystä kumpuaa enimmäkseen juuri sieltä ilmalan suunnalta. Hermo kun menee niin päätä auotaan, ilman mitään perustoja. Viittasin näissä arvosteluissani siihen areenan mikrofonit -keskusteluun. Esitin tuolloin väitteen että hjareenassa vahvistetaan ääntä keinotekoisesti, jolloin teidän leiristä ainakin muutama yksilö haukkui minut heti lyttyyn ties miksi valehtelijaksi, mitään asiasta tietämättä. Rupesi vaan vituttamaan, niin auottiin siinä sitten päätään kun mieli teki. Sitten kun totuus tuli esiin, ko. ihmiset eivät olleet niin miehiä että olisivat pyytäneet anteeksi perättömiä haukkumisiaan, vaan vaikenivat kuten tapoihin kuuluu. Mielestäni tämä ei ole kovin miehekästä toimintaa, ja katsoin oikeudekseni arvostella ko. herroja ihan siltä pohjalta.
Tämä sama asenne toistuu kerta toisensa jälkeen, kritiikkiä ja faktoja kun tuntuu olevan vaan niin pirun vaikea sietää siellä päässä. Mitä sitä sanotaankaan, se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa?
Ja mistä hemmetistä sinä sen tiedät mistä minä olen kotoisin? Isoisäni oli Stadilainen ja Hifkiläinen, isäni on paljasjalkainen Stadilainen, ja minäkin olen syntynyt Stadissa, vaikka olenkin myöhemmin asustellut vähän siellä sun täällä. Mutta jos sinun suppean maailmankuvasi pohjalta olen sitten maalainen, niin kyllä se sopii. Maalla on mukavaa.
Viestin lähetti Tumba
Tikkanen ei ole IFK-ikoni, Pertti Lehtonen ja Heikki Riihiranta ovat Karhukissoista, Esa Peltonen, Stig Wetzell, Esa Isaksson ym. ovat maalta ja mikä pahinta Frank "pimp" Moberg Turusta ja junttipentti ties mistä. Perinteisesti IFK ei ole voittanut runkosarjaa ja tilastojen mukaan IFK on heikko playoff-joukkue, siinä on kova yhdistelmä. IFK on neljästä "suuresta" selvästi heikoiten menestynyt, ja siten Suomen yliarvostetuin jääkiekkojoukkue.
Ymmärrän katkeruutesi, mutta tuossa Pertti Lehtonen kohdassa menee jo tuo KK-juttu kyllä vähän yli. Jos mies pelaa yli 800 ottelua = koko pääsarjaikänsä, ja tekee yli 500 tehopistettä Hifk:ssa parin vuosikymmene aikana, eikä vaihda kertaakaan seuraa, puhutaan miehestä joka on eniten "Mr. mikä tahansa seura" koko liigan historiassa. Kansainvälisestikin on hyvin vaikea löytää tämän ylittäjää.
Ja ok, Hifk on "heikko" play-off joukkue, mutta Hifk:lla on silti saman verran SM-viirejä katossa kuin teillä siellä jaffalassa... kertooko se sitten jotain, en tiedä.
Hifk saattaa olla myös neljästä suuresta heikoiten menestynyt, mutta Hifk kuuluu sentään tuohon sarjaan "neljä suurta". Kaikki eivät voi sanoa samaa.
Viestin lähetti Tumba
Jere ottaa muuten huhujen mukaan ratsastus-tunteja, joten saa nähdä miten poliisin pojan käy.
Just.