Muistin väärin. Luulin, että Elo olisi ollut sentteri.
Mielestäni Nabin olisi jo nyt pitänyt mahtua vähintään 3-kenttään ja todennäköisesti moni muukin on sitä mieltä?
Jos Huhtala ja Torkki nyt on ylipäätänsä tulossa, niin ei heille jää paljon paikkoja, koska Lukolla on jo nyt jonkun verran sopimuksia. Junnuille täytyisi antaa myös peliaikaa, olisihan siellä reservissä vielä Rajalaa ja Palolaa.
Ja minkä perusteella olisi taistelevampi? Oletko kattonut montakin Lukon peliä? Monessako pelissä äijät ovat taistelleet loppuun asi? Vissiin kotipeli Bluesia vastaan ( 4-1 ) ja kauden eka Ässät peli ovat olleet sellaisia. Onhan siellä jotain Clarkeja ja Viinasia joita ei kiinnosta peli yhtään. Ne harvat pelit mitä Palola on pelannut on hän ollut mielestäni joukkueen parhaimpia. Veti jokaisen tilanteen loppuun asti. Harmi kun samaa voisi sanoa esim. Lindgrenistä.
Olen nähny monta peliä enkä olekkaan väittänyt, että Lukko olisi ollut taisteleva joukkue aina. Myös itse haluan tastelevan joukkueen tietenkin. Kysyin, että millä perusteeella nämä sun ehdottamat "uudet"miehet on taistelevampia eli Immonen,Huhtala,Fogström jne. No olet varmaan nähny usein heidän pelaavan, itse en ja siksi kysyinkin kun ei tietoa heistä juuri ole.
Nabbista sen verran, en ole nähny paljon hänen otteitaan enkä usko, että kovin moni muukaan Lukon fani. Uskon kuitenkin valmennuksen nähneet niitä sen verran ennen runkosarjan kauden alkua ja huomanneen ettei miehestä ollut ainakaan siinä vaiheessa vielä runkopelaajaksi. Se mitä fanit toivovat aina pelaajien suhteen on ihan eri juttu. Vai oliko valmennus väärässä pelaajan taitojen suhteen ja fanit oikeassa?
Otit Palolan tohon esimerkiksi vaikkei edes mahtunut sun kokoonpanoon ja toisaalta Lindgreniä arvostelet "löysästä" pelaamisesta mutta silti hän on edelleen sun toivelistalla ykkösketjun sentteri, ristiriitaista?