Kudrocin vuoden jatkopahvi olisi vielä kovempi juttu kuin Caldwellin...
Toistetaan nämä nyt täälläkin ranskiksilla, olen seuraavat jossain toisissa ketjuissa jo todennut.
- KK:n jatkosta on turha fanien keskustella, Kristian jatkaa matkaa. Suuntakin on ilmeisesti selvä. Ei toki mitään hajua, että minne. Valistunut veikkaus on Ruotsi. Mun ymmärtääkseni Ässillä on myös joku alustava soppari katsottuna jonkin ihan nimekkään, kotimaisen korvaajan kanssa. Todennäköisyys että jäisi Ässiin: 1%
- Caldwell saadaan varsin todennäköisesti sainattua, vaikka en vielä tätä vannomaan mene. Eihän sitä koskaan tiedä. Todennäköisyys jäämiselle: 60%
- Santavuoren kanssa varmaan katsotaan rauhassa, ei pitäisi olla kovinkaan mahdoton sainattava.. Haluaako Ässät itse jatkaa sopparia? En osaa sanoa.
Todennäköisyys jäämiselle: fifty-sixty
- Dixon
periaatteessa valmis jäämään, haluaa neuvotella. Kuten jokainen järkevä fani tietää, on palkkapyyntö varmasti
kova. Kannattaako sainata lähes mihin hintaan tahansa? Itse fanina vastaisin "kyllä", mutta toimistolla saatetaan olla toista mieltä.
Todennäköisyys jäämiselle: 20%
- Zabo saattaa hyvinkin jäädä, varrotaan ensin tämä olkapääleikkaus ja muut kuviot, NHL-työsulut jne jne. Itse arvioin Z:n jäämisen jopa todennäköisemmäksi kuin Dixonin, en toki vanno mitään tässäkään asiassa. Todennäköisyys jäämiselle: vähintään 25%, ehkä reippaasti enemmänkin
Keväällä ollaan viisaampia. Sitä ennen toivottavasti mestaruussauna.:)