Tim Callahan
Jäsen
Lähiaikoina tulee todennäköisesti Hammarin sopimus ja toivottavasti parin muunkin puolustajan. Myös kaipaisin sitä yhtä hyökkäyksen "vahvaa kaveria."
Kultanen jatkaa ensi kaudella KooKoossa. Pakisto käytännössä siis kasassa.
Joukkueen tärkeimmän pelaajan kanssa on saatu sopimus
Ei sillä, nykyinenkin pakisto on hyvä yhdistelmä kokemusta & nuoruutta ja löytyypä siitä myös molempia kätisyyksiä...
Tässähän voisi alkaa viisastelemaan, että onhan Liukkosen jatko ollut papereissa jo pidemmän aikaa, mutta jätetään nyt väliin, koska sen verran hieno tämäkin uutinen on.
Toiseen ketjuun jo kirjoitin Tuukka Pulliaisesta. Jatkosuunnitelmista en tiedä, mutta siinä olisi seuraava mestiksen tähtisentteri ja potentiaalinen pistepörssin voittaja. Pisteitä tekevää 1-2 -ketjun sentteriä joukkue kuitenkin edelleen kaipaisi.
Kukaan ei ole puhunut enää Rauteesta, vaikka kaveri oli yksi parhaimpia senttereitä pleijareissa kuntoon päästyään.
Jos Baker on ajateltu 1. sentteriksi niin Rautee olisi loistava backuppi ja Bakerin voisi lyödä laitaan, mikäli siltä näyttää.
Pöllänen on jatkamassa uraansa toistaiseksi vuonomaassa. Tasaisen varmaan tahtiinhan tuo on siellä(kin) takonut pisteitä..ja rahaakin siinä sivussa enemmän kuin Mestiksessä olisi luvassa. Mutta olisi kova ratkaisija, etenkin läpiajoihin ja ylivoimaan mihin tahansa joukkueenseen Mestiksessä. Vaan ei nuo muutkaan yllä olevat taitaisi juuri heikommaksi jäädä.Muista aikaisemmin spekuloiduista nimistä kysyisin onko Sami Kaartisen, Tomi Pölläsen ja Niki Sirenin jatkosuunnitelmista mitään tietoa?
Pöllänen on jatkamassa uraansa toistaiseksi vuonomaassa. Tasaisen varmaan tahtiinhan tuo on siellä(kin) takonut pisteitä..ja rahaakin siinä sivussa enemmän kuin Mestiksessä olisi luvassa.
Tartun tähän silti, sillä olen sitä mieltä, että Kultanen on tärkeämpi palanen mahdollista menestystä ja isommassa roolissa tulevan kauden joukkueessa kuin Liukkonen. Tuo on paljon sanottu, mutta itse näen asian näin. Tähän syynä esim. se johtajuus ja kokemus, jota Kultanen tuo joukkueeseen. En usko, että samanlaista hyytymistä kuin mitä Luigilta nähtiin viime kauden pudotuspeleissä, tullaan näkemään Kultaselta. Tästä oli hyvä osoitus pelit Bluesin paidassa pudotuspeleissä. Monipuolinen ja tasainen suorittaja, jota toki Luigikin on, mutta Kultanen on vielä aavistuksen kovempi.
Lähiaikoina toivoisin jo kuulevani KooKoon ensikauden ykkösmaalivahdin nimen. Toivottavasti nimi on jokin muu kuin Härmä tai Lohtander. Santanen olisi ollut huippu, mutta meni jo valitettavasti Vantaalle.
Itse kiinnittäisin joukkueeseen vielä keskelle Ville-Matti Koposen. Sitten alkaisi joukkueessa olemaan aika kovat keskushyökkääjät. Pari maalintekijää siihen vielä lisäksi niin hyvältä alkaisi näyttää.
Pakisto onkin hajallaan ja siihen toivoisi ainakin Törnvalin ja ehkä Öhbergin jatkoja. Lindströmkin menisi mutta ei ole vissiin jatkamassa joten saas nähä mitä sinne alakertaan keksitään.
Itse kiinnittäisin joukkueeseen vielä keskelle Ville-Matti Koposen. Sitten alkaisi joukkueessa olemaan aika kovat keskushyökkääjät. Pari maalintekijää siihen vielä lisäksi niin hyvältä alkaisi näyttää.
Niin siis Koposellahan on jo jonnekin julkistamista vaille oleva sopimus.
Edit: Löysinkin itse tuon V-M Koposen agentin sivut ja ainakaan siellä ei ollut mitään mainintaa, että olisi sopimus jonnekin valmiina. Ellei hän sitten ole vaihtanut agenttia.
Available näyttää tyhjää eli on kai sitten "not available" eli jonkinmoinen sopimius jonnekin.
Tänään pitäisi suurella todennäköisyydellä kuulua ne kolme uutta vahvistusta, joten ollaan taajuuksilla ja toivotaan, että saadaan kovia pelimiehiä joukkueeseen.
Myllykoskikohan sieltä tulisi.
Eiköhän sieltä tule julki pari jatkajaa ja yksi uusi. Maalivahtia ei ole vielä tulossa. Se on aivan varma asia.