Jos vaihtoehtona on Valkeakoski tai sitten Rinkulan se harjoitushalli(?), niin jumalauta ehdottomasti Valkeakoskelle. Se halli on todellakin pukuhuoneita myöden pari luokkaa parempi. Jos muistan oikein, siellä tiloissa on sauna, johon pääsee jokaisesta pukuhuoneesta. Eri asia onko enää niin, ja onko se päällä.
Edelleen, se lämmittely on parempi ottaa mielestäni. Tämä ihan molarien kannalta, koska se on pomminvarmaa että kun peli alkaa, niin jokainen yrittää tehdä Ovechkin-kiemuralla maalin itse tai syöttää takatolpalle Gretzkyn malliin. Molarit eivät saa varmastikaan pelissä paljoakaan vetoja, aina yritetään tehdä hieno maali. Sen verran paljon on eri höntsyissä käyty, että se on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Lisäksi, jos KAIKKI pelaajat ovat jäällä klo 15, niin 10 minuuttia molarien lämmittämiseen ei ole paha aika. Itse mielellänikin hieman lämmittelen ennen pelaamista. Ja ne jotka eivät viitsi vetää itseään puhki alkulämmössä, voivat tulla hieman myöhemmin jäälle tai reenata lämmejä molarille. Mun mielestä kuitenkin pitää antaa mahdollisuus niille, jotka sitä haluavat. Useimmiten molarit ainakin haluavat.