Niin mutku Puljulla on ihana hymy. Sitä paitsi en oo mikään lammas joka vaan myötäilee muiden mielipiteitä vaan rohkea oman tien kulkija!
Pulju voisi myös kirjoittaa Jatkoaika in English -ketjuun ihan tuosta vaan vaikka mitä helmimateriaalia, sekin on hyvä meriitti tähän skabaan.
Heh...välillä tuntuu, että olen posetiivari, joka on kouluttanut apinaa "oman tien kulkemisineen lampaineen".;)
Noh, itse asiaan!Aika aneemista on vuosi ollut suomalaisittain ja samoja nimiäkin taas vilahtaa.
Vuoden urheilija
1.Leo-Pekka Tähti
2. Henri Kontinen
3.Makwan Amirkhani
pinnan alla kuplii näitä Potkosia, Tontereita ja Piiraisia...
Vuoden jääkiekkoilija
1. Patrik Lainehan se on. Sellainen median suosikkikin, että oksat pois!
2.Sebastian Aho. Ammattitaidoton lehdistö Suomessa ei kaveria rekisteröi paljon minään, vaikka poika on todella loistava ja pitänyt koko ajan kovan tason.
3. Hemmetin
@Roger Moore ehdit ottaa MUN Lassen=) Laitan sit ihan piruuttani Jesse Puljujärven. Väärinkäytetty suurlupaus. Idiootti, tyhmä, vähäjärkisenä ei asiaa änäriin, tavallinen rivipelaaja, älykääpiön hymyilyä yms., yms. Pakkohan Jessen on olla listalla. Samalla tulee tuo "papukaijaketjukin"kasaan.
Vuoden joukkue
1. Aivan ehdottomasti jääkiekon U20 joukkue!!
2. Samaten lätkän U18-joukkue
3. Tappara kai, kun vihdoinkin se kulta tuli!
Jääkiekkopainotteista, mut no can do, tehkää muut lajit parempaa jälkeä, että muutosta tulisi! Patrikki olisi ykkönen yksilölajeissakin, mutta en usko, että joukkuelajeista sellaista poimitaan.