Sen verran köykänen joukkueurheiluvuosi...
Sen verran köykäinen urheiluvuosi yleensäkin, että mulla on vaikeuksia löytää kolmea nimeä mihinkään noista kolmesta kategoriasta, vaikka onhan se paras paras huonoistakin.
Sen verran köykänen joukkueurheiluvuosi...
Vähän eri juttu kuin se, että Räkä vähän päristeli joukon jatkona ja hyötyi muiden autojen huonosta luotettavuudesta.
Niin olympialaisissa ei ole kovin helppo pärjätä, varsinkaan yksilölajeissa. Vähän eri juttu kuin se, että Räkä vähän päristeli joukon jatkona ja hyötyi muiden autojen huonosta luotettavuudesta. Tosin Suomessa ollaan aina altavastaajien puolella, joten siksi moni on Rään takia nyt muna pystyssä.
Tuli tässä mieleen, että annetaanko täällä vuoden jääkiekkoilijalle ääniä sen takia, että Teemu tod. näk. ei enään kaukaloon palaa? Ei ollut mielestäni mitenkään erikoinen tuo Teemun kevät, mutta todella paljon on Teemu saanut ääniä.
Ei siinä mitään, hieno jääkiekkoilija, mutta ei mielestäni lähellekkään vuoden jääkiekkoilija.
Muut täyttä asiaa, paitsi lainaamani teksti. Tämä kertoo juuri sen, että edelliset kaudet merkkaavat ihan liikaa. Kyllähän Teemu oli paras suomalainen NHL:ssä, mutta minusta se ei tänä vuonna oikein riittänyt, koska ei kiinnostanut mennä pelaamaan vaikka AHL:ään, jos kerran ei Suomi-kaukalot syksyllä nappaa....Aika paljon suomalaisen jääkiekon hyväksi on kaveri tehnyt edelliselläkin kaudella...
Itse voisin heittää tähän legendaarisen "kato ikää" ja "kato pisteitä". Aika paljon suomalaisen jääkiekon hyväksi on kaveri tehnyt edelliselläkin kaudella. Näin perustelen sen miksi itse valitsin hänet listalleni.
Kyllä nämä yleensä ovat kalenterivuoden mukaan. Varsinkin vuoden urheilijat yleensä. Samoin Kultaisen pallon eli siis paras Jalkapalloilija valitaan kalenterivuoden mukaan. Mutta tämän kilpailun laatija voisi hieman valoittaa, tarkoitetaanko tässä jääkiekkokautta vai kalenterivuotta.Pääasiassahan tässä kai valitaan kuitenkin viime kauden parhaita, eikä kalenterivuoden parhaita, jolloin syksynkin otteet huomioitaisiin?.
Urheilija:
1. Kimi Räikkönen
2. Niklas Moisander
3. Leo-Pekka Tähti
Joukkue:
1. Koripallomaajoukkue
2. Lehtinen & co
3. HJK
Jääkiekkoilija:
1. Pekka Rinne
1. Teemu Selänne
3. Valtteri Filppula
Kyllä nämä yleensä ovat kalenterivuoden mukaan. Varsinkin vuoden urheilijat yleensä. Samoin Kultaisen pallon eli siis paras Jalkapalloilija valitaan kalenterivuoden mukaan. Mutta tämän kilpailun laatija voisi hieman valoittaa, tarkoitetaanko tässä jääkiekkokautta vai kalenterivuotta.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Mutta tuo kalenteri vuosi siksi, että joidenkin lajien esim. yleisurheilu, kausi on sen kalenterivuoden? Vai olenko aivan väärässä? Kyllähän Suomen urheilugaalassakin valitaan voittajat kalenterivuoden mukaan?Toisekseen olen sitäkin mieltä, että kolmen lätkäpelaajan nimeäminen on liikaa. On hyvä nimetä kolme urheilijaa, koska eri lajeista tulee useita menestyjiä ja niitä voi sitten laittaa keskenään järjestykseen, mutta yhdestä lajista pitäisi riittää yksi nimi. Niin lätkästä kuin vaikkapa sulkapallostakin. Ainakin itse pidin Ville Långia selkeästi vuoden parhaana sulkapalloilijana. Ok, Anu Nieminenkin pelasi olympialaisissa ties kuinka monennen kerran, mutta miksi pitäisi arpoa enemmän kuin yksi nimi yhdestä lajista.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Mutta tuo kalenteri vuosi siksi, että joidenkin lajien esim. yleisurheilu, kausi on sen kalenterivuoden? Vai olenko aivan väärässä? Kyllähän Suomen urheilugaalassakin valitaan voittajat kalenterivuoden mukaan?