Viestin lähetti raindex
Kävin tarkastamassa... Ottelu on kahteen kertaan vetolistalla.
Toinen kertoimella 2.20 ja sitä voi pelata singlenä/tuplana/triplana etc...
Ja toinen on erikoissingle kertoimella 2.40 ja sitä ei voi liittää mihinkään muuhun kohteeseen eli sitä voi lyödä vain singlenä.
Ja tarkastin vielä sen vedon minkä löin ja siinä on kertoimena 2.40.
Viestin lähetti ICE
Ilmeisesti tasoitusvedot on sallittuja, vai mitä? Joku ainakin eilen pelasi tasoituksellista. Varmistan vaan...
Täytyy valitettavasti sanoa, että ei saa. Tämäkin sen takia, että minun ei sitten tarvitse lähteä etsiskelemään jatkoajan jälkeisiä tuloksia mistään, itse kun teen tilannepäivityksen aina Veikkauksen sivujen tulokset -osion avulla, ja siellähän on jatkoajalle menneiden pelien merkkinä aina risti.Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Saako NBA-matseja pelata myös niiden saittien kertoimilla, jotka eivät tunne tasuria, vaan laskevat jatkoajan mukaan?
Et, koska Veikkauksen kohteita ja tuloksia kun käytetään, niin merkiksi tulee risti.Entä, jos peli menee jatkoajalle, ja veikkaamani Toronto (kuvitteellinen veikkaus) voittaa jatkoajalla, olenko silloin voittanut tässä kisassa?
Viestin lähetti Shane
Täytyy valitettavasti sanoa, että ei saa.
Hyvä ehdotus sinänsä, mutta tasapelin sattuessa johonkin runsaasti pelattuun NBA-otteluun tulisi minulle lisähommia aika tavalla, kun joutuisin tarkistamaan jokaisen merkkiä 1 tai 2 pelanneen veikkaajan valitsemalta yhtiöltä, että onko kohteesta ollut tarjolla vaihtoehtoa X vai ei. Näin siis, jotta tiedän annanko panoksen takaisin vai en.Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Sen ymmärrän, että pelin mennessä jatkoajalle merkki on risti, ja yllä mainittuun peliin ko. yhtiön kautta lyödyt vedot häviävät.
Viestin lähetti Shane
Hyvä ehdotus sinänsä, mutta tasapelin sattuessa johonkin runsaasti pelattuun NBA-otteluun tulisi minulle lisähommia aika tavalla, kun joutuisin tarkistamaan jokaisen merkkiä 1 tai 2 pelanneen veikkaajan valitsemalta yhtiöltä, että onko kohteesta ollut tarjolla vaihtoehtoa X vai ei. Näin siis, jotta tiedän annanko panoksen takaisin vai en.
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Ei, vaan ideani oli, että saisi pelata ykköstä tai kakkosta, vaikka veikkaajan valitsema yhtiö ei ristiä vaihtoehdoksi tarjoaisikaan. Jos peli menee jatkoajalle, se on risti, ja pelaajat häviävät.
Osaakos joku kertoa, että mistä helvetistä löydän tiedon siitä, mitä tässä kisaketjusta poimitussa vedossa on oikein veikattu? Toisin sanoen, mille merkille Unibet antoi kertoimen 3.05 viestin lähettämisaikaan. Itse kun en ollut tuolloin koneen ääressä, ja joudun kuitenkin hyväksymään vedon, koska niin tein aiemminkin vastaavassa tilanteessa.26 Tampere UTD - FC Haka - 3.05 - Unibet - 4e
Viestin lähetti ICE
TIP-EX auttaa. Tuo on joko 1 tai X, eli väärin meni.
vieritä ihan alas:
http://finnx.tip-ex.com/cgi-bin/kvtest?type=bohtml&t=i_2101|0&b=i_6&sortby=grp&ot=0