Jatkoajan vedonlyöntikilpailu - onko ideaa/osallistujia?

  • 4 797
  • 110
Tila
Viestiketju on suljettu.

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti raindex
Kävin tarkastamassa... Ottelu on kahteen kertaan vetolistalla.
Toinen kertoimella 2.20 ja sitä voi pelata singlenä/tuplana/triplana etc...
Ja toinen on erikoissingle kertoimella 2.40 ja sitä ei voi liittää mihinkään muuhun kohteeseen eli sitä voi lyödä vain singlenä.
Ja tarkastin vielä sen vedon minkä löin ja siinä on kertoimena 2.40.

Siirsin tämän tuosta varsinaisesta ketjusta tänne, jotta tuo toinen säilyisi puhtaammin pelkkinä vetoina. Tuota ko. ottelun kertoimia en käynyt kurkistamassa, mutta entuudestaan tiedän PAF:n harrastaneen silloin tällöin tämäntyyppisiä "erikoissinglejä". Sama peli siis kahdessa kohteessa kaksilla eri kertoimilla. Toista kohdetta voi pelata vain sinkkuna - toista vain tuplana tai triplana. Tip-ex ei kuitenkaan ilmeisesti ota mukaan kuin toisen noista.

Old TJ
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mukana

Viime hetkillä, mutta ehdinpäs.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilmeisesti tasoitusvedot on sallittuja, vai mitä? Joku ainakin eilen pelasi tasoituksellista. Varmistan vaan...
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti ICE
Ilmeisesti tasoitusvedot on sallittuja, vai mitä? Joku ainakin eilen pelasi tasoituksellista. Varmistan vaan...

Eivät ole. Edelleenkin vain pelkät Veikkauksen kohteet. Jukka saa nuo tasoitusvetoonsa sijoittamat 2 euroa takaisin, kuten kisaketjussa ja totesinkin.
 

Shane

Jäsen
Virheitä näkyy esiintyvän noissa vedoissa vieläkin, joten vilkaiskaapa muutamat henkilöt sääntöjä uudestaan. Tummensin tuossa tärkeimmät kohdat niistä.

Ihan vain teidän parhaaksenne, ei ole kiva hylätä vetoja turhien lapsusten takia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Sääntökysymys

Saako NBA-matseja pelata myös niiden saittien kertoimilla, jotka eivät tunne tasuria, vaan laskevat jatkoajan mukaan?

Entä, jos peli menee jatkoajalle, ja veikkaamani Toronto (kuvitteellinen veikkaus) voittaa jatkoajalla, olenko silloin voittanut tässä kisassa?
 

Shane

Jäsen
Re: Sääntökysymys

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Saako NBA-matseja pelata myös niiden saittien kertoimilla, jotka eivät tunne tasuria, vaan laskevat jatkoajan mukaan?
Täytyy valitettavasti sanoa, että ei saa. Tämäkin sen takia, että minun ei sitten tarvitse lähteä etsiskelemään jatkoajan jälkeisiä tuloksia mistään, itse kun teen tilannepäivityksen aina Veikkauksen sivujen tulokset -osion avulla, ja siellähän on jatkoajalle menneiden pelien merkkinä aina risti.

Entä, jos peli menee jatkoajalle, ja veikkaamani Toronto (kuvitteellinen veikkaus) voittaa jatkoajalla, olenko silloin voittanut tässä kisassa?
Et, koska Veikkauksen kohteita ja tuloksia kun käytetään, niin merkiksi tulee risti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Sääntökysymys

Viestin lähetti Shane
Täytyy valitettavasti sanoa, että ei saa.

Tätä en ymmärrä. Jos toimisto X antaa (kuvittelliseen) peliin Toronto Raptors-LA Clippers kertoimet 1 - 7,30 ja 2 - 15,70, niin en saa pelata kumpaakaan, koska ko. yhtiö ei anna kerrointa tasurille, vaan katsoo voittajan mahdollis(t)en jatkoa(ja/ikoje)n jälkeen.

Sen ymmärrän, että pelin mennessä jatkoajalle merkki on risti, ja yllä mainittuun peliin ko. yhtiön kautta lyödyt vedot häviävät.

Mutta sinä olet laatinut kisan (iso kiitos siitä sinulle), joten sinun määrittelemilläsi säännöillä pelataan.
 

Shane

Jäsen
Re: Re: Re: Sääntökysymys

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Sen ymmärrän, että pelin mennessä jatkoajalle merkki on risti, ja yllä mainittuun peliin ko. yhtiön kautta lyödyt vedot häviävät.
Hyvä ehdotus sinänsä, mutta tasapelin sattuessa johonkin runsaasti pelattuun NBA-otteluun tulisi minulle lisähommia aika tavalla, kun joutuisin tarkistamaan jokaisen merkkiä 1 tai 2 pelanneen veikkaajan valitsemalta yhtiöltä, että onko kohteesta ollut tarjolla vaihtoehtoa X vai ei. Näin siis, jotta tiedän annanko panoksen takaisin vai en.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Sääntökysymys

Viestin lähetti Shane
Hyvä ehdotus sinänsä, mutta tasapelin sattuessa johonkin runsaasti pelattuun NBA-otteluun tulisi minulle lisähommia aika tavalla, kun joutuisin tarkistamaan jokaisen merkkiä 1 tai 2 pelanneen veikkaajan valitsemalta yhtiöltä, että onko kohteesta ollut tarjolla vaihtoehtoa X vai ei. Näin siis, jotta tiedän annanko panoksen takaisin vai en.

Ei, vaan ideani oli, että saisi pelata ykköstä tai kakkosta, vaikka veikkaajan valitsema yhtiö ei ristiä vaihtoehdoksi tarjoaisikaan. Jos peli menee jatkoajalle, se on risti, ja pelaajat häviävät.

Ei tuota sinulle yhtään lisähommia, mutta tarjoaa pelaajille lisävaihtoehtoja.
 

Shane

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Sääntökysymys

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Ei, vaan ideani oli, että saisi pelata ykköstä tai kakkosta, vaikka veikkaajan valitsema yhtiö ei ristiä vaihtoehdoksi tarjoaisikaan. Jos peli menee jatkoajalle, se on risti, ja pelaajat häviävät.

Ah, ymmärsin vähän väärin. Eli ei siinä mitään, kyllä tuo ehdotus minulle kelpaa oikein hyvin. Mennään näin sitten jatkossa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Laitan tähän nyt itse, ennen kuin muut ihmettelevät. Tuo metsästämäni Sampdorian kerroin Expektillä on näemmä yön jälkeen pudonnut ja on tällä hetkellä 3.80 (yöllä vielä 4.80).

Miten tällaisissa tapauksissa pystytään asia varmistamaan? Luotetaanko vedonlyöjään vai tuleeko kertoimeksi toimiston viimeisimmäksi vahvistama kerroin?
 

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuon Sampdorian kertoimen muutoksenhan näkee tip-exin sivuilta ja muutos on tapahtunut May 12, 2003 09:08:32. Ja kyllähän se pitää kertoimeksi laskea se, mikä on vedon jättämisen hetkellä ollut voimassa.
 

Shane

Jäsen
26 Tampere UTD - FC Haka - 3.05 - Unibet - 4e
Osaakos joku kertoa, että mistä helvetistä löydän tiedon siitä, mitä tässä kisaketjusta poimitussa vedossa on oikein veikattu? Toisin sanoen, mille merkille Unibet antoi kertoimen 3.05 viestin lähettämisaikaan. Itse kun en ollut tuolloin koneen ääressä, ja joudun kuitenkin hyväksymään vedon, koska niin tein aiemminkin vastaavassa tilanteessa.

Unibetin sivuilta en ainakaan itse löytänyt asiasta mitään tietoa.
 

Shane

Jäsen
Uusi kausi lähestyy...

... ja sitä mukaa myös vedonlyöntikisa, mahdollisesti tosin vielä. Tässä nyt kuitenkin ensin kiinnostaisi pelaajien mielipiteet kisan säännöistä. Eli oliko viimevuotinen malli se paras, vai kisailtaisiinko ensi kausi esim. siten, että aiheena olisi vain ja ainoastaan SM-liiga, mutta vetomuotoina perinteisten 1X2-vetojen lisäksi myös tulos-, tasoitus- ja maalimäärävedot? Tähän olisin nimittäin itse tällä hetkellä kallistumassa, ei vähiten sen vuoksi että tarkistaminen olisi helpompaa kun SM-liigatulokset ovat kuitenkin koko ajan takaraivossa ilman että niitä täytyy lähteä mistään etsimään.. Lisäksi SM-liiga oli muutenkin kisan selkeästi suosituin osio viime kaudella. Toki Mestiskin ehkä juuri ja juuri sopisi mukaan kuvioihin (jos joku niin välttämättä haluaa) samanlaisilla vetomuodoilla, mutta Elitserien ja NHL olisivat ehdottomasti liikaa näin manuaalisen tuloslaskennan kannalta.

Kilpailijoiden kannalta pelaaminen yllämainituilla säännöillä saattaa ehkä viedä enemmän aikaa, kun kertoimia ei näe niin helposti esim. tip-ex.comista kuin 1X2-vedoissa, mutta toisaalta moni vedonlyöntiä harrastava tutkailee näitä kertoimia varmasti muutenkin.

Joten mielipiteitä ja ehdotuksia vaan kehiin niin tämän kuin muidenkin sääntöpykälien suhteen.. Myös kommentit siitä, onko tälle kisalle ylipäänsä tilausta tällä palstalla, ovat tervetulleita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa hyvältä rajoittua vain SM-liigaan. Taisin itse viime kaudella kuitenkin pidättäytyä siinä.

Olen kiinnostunut osallistumaan.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Olen todennäköisesti kiinnostunut osallistumaan. Mutta mieluummin vaikka sitten viime kauden systeemi pelkkine 1X2-veikkauksineen kuin rajoittuminen vain SM-liigaan. Tämä ihan siksi, että ainakin itsellä sellainen kuva, että noista muista liigoista löytyy keskimäärin enemmän hyvää pelattavaa. Tai jos ihan pakko on sarjoja karsia, niin Mestis ainakin mukaan.
 

Shane

Jäsen
Nostetaanpa vielä ylös ja kysytään uudelleen. Jos näin vähän on kiinnostusta niin kisaa ei kyllä tulla järjestämään.

Myös yksityisviestein voi toki "ilmoittautua" ja kommentoida, jos ei näin julkisesti viitsi..
 

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisin lähteä mukaan veikkaamaan. Mielestäni olisi
paras vaihtoehto jos olisi vain sm-liiga mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös