Kun viestieni pointti näyttää ainakin varjolta menneen heittämällä ohi, toistan vielä.
Suhtautumiseni tällaisiin kisoihin on tosissaan, mutta ei vakavissaan. Vaikka kyseessä leikkimielinen kisa onkin, katson Jukan tavoin, että taustalla pitäisi olla ajatus uuden oppimisesta matkalla paremmaksi vedonlyöjäksi. Kuten olen jo todennut, Veikkauksen pitkävetolistan kohteet eivät juurikaan osu omalle osaamisalueelleni, joten en usko, että minulla olisi mitään annettavaa muille kilpailijoille. Voisin toki varjon ehdotuksen mukaisesti heitellä fiilispohjalta vetoja kohteisiin, joista en tiedä riittävästi, mutta se olisi yhtä tyhjän kanssa.
Tarkemman harkinnan jälkeen olen Old TJ:n kanssa samaa mieltä siitä, että tällaisessa kisassa Kellyn kaavan jakaja todellakin tulisi muuttaa kertojaksi, koska vain korkealla riskiprofiililla on mahdollisuus suuriin saavutuksiin, jollaisella kisan voisi voittaa. Tämä ei tosin mikään kynnyskysymys ole ollutkaan.
Shanen aloittama kisa on erittäin mielenkiintoinen, eikä minun poisjääntini taatusti hetkauta kisan arvoa suuntaan eikä toiseen, joten jännittäviä hetkiä kaikille muille!