Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 555 143
  • 15 518

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mikä muka? Nojoo nyt äidin luona ja 1kk sit tapahtuneen kylki murtuman jälkeen käytiin toisen kerran kaupassa, ehkä se oli tärkeämpää. Asiaan, kyllä mun mielestä selviin provoihin ja jos normaalia jollekin pitää puuttua ellei osaa sanoa sitä fiksusti.
Jos nyt asioita pitää jotenkin perustella, niin kyllä oma perhe ajaa kaiken ohi. Ja jos lasten kanssa on sovittu menoja, niin sitten jää pelitkin katsomatta.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Siksi on hyvä että on onnistunut kasvattamaan pojasta Newcastle-fanin. Sitten kun on aikuinen voi kiroilla tms. mutta se on sen ajan ongelma.
Kyllä mäkin vanhimman pojan (17 v) kanssa pelejä katson, mutta nuo nuoremmat eivät vielä oikein näitä jaksa katsoa. Ja varsinkin arki-illan pelit ovat alle 10-vuotiaille vielä hieman liian myöhäisiä. Katsovat sitten kun jaksavat ja jos eivät ikinä jalkapallosta innostu, niin sitten pitää varmaan tehdä isyystesti tms.
Eikä noi arki-illan pelit oikein itsellekään aina maistu, kun pitää heräillä 5 aikaan.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Siksi on hyvä että on onnistunut kasvattamaan pojasta Newcastle-fanin. Sitten kun on aikuinen voi kiroilla tms. mutta se on sen ajan ongelma.
Mun faija muuten epäonnistui aika täydellisesti jos tarkoituksena oli aikoinaan saada HIFK:n punaisten värien fanittaminen jatkumaan seuraavassa polvessa. Tytär alko seuraamaan espoolaista kiekkoylpeyttä ja poika lahtelaista.

Toisin sanoen jos minulle joskus syntyy poikalapsi niin siitä tulee takuuvarma SaiPa-fani!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mun faija muuten epäonnistui aika täydellisesti jos tarkoituksena oli aikoinaan saada HIFK:n punaisten värien fanittaminen jatkumaan seuraavassa polvessa. Tytär alko seuraamaan espoolaista kiekkoylpeyttä ja poika lahtelaista.
No, tämä selittääkin paljon! Olet aina erottunut perus lahelaisesta happo-Makesta!

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
No, tämä selittääkin paljon! Olet aina erottunut perus lahelaisesta happo-Makesta!
Vaikka kuinka olen vuosien mittaan yrittänyt soluttautua joukkoon, niin vanha sanonta "Mies voi lähteä Kantsusta, mutta Kantsu ei lähe miehestä" pätee minunkin kohdalla ainiaan, vaikka jossain vaiheessa elämää pääsisin vielä muuttamaan vähän lähemmäs Lahen kiekkopyhättöä.

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU

Toisin sanoen jos minulle joskus syntyy poikalapsi niin siitä tulee takuuvarma SaiPa-fani!
Minullakin on kieroon kasvaneita lapsia, vanhempi kannattaa Pelsuja , nuorempi Tapparaa ja vaimo on Ipa - fani.
Ei ole helppoa olla perheen ainut oikean joukkueen kannattaja.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Hehe, jos meno on tällaista jo nyt niin mitäs se on sitten kun IFK ja Jokerit ovat taas ihan oikeasti samassa sarjassa ja pelaavat taas toisiaan vastaan?

Thoughts and prayers moderaattoreille jo etukäteen.

Täysi luotto Team Modeen. Moderaattorit ovat varmasti jo aloittaneet sekä fyysisen että henkisen kuntokuurin tuota vaaaaarallista päivää silmällä pitäen. Punttisalijäsenyydet on ostettu ja ovat ahkerassa käytössä. Pääkoppatohtorin luennoilla istutaan. Pelikieltoviestien uusien formaattien yksityiskohtia hiotaan erivärisillä tusseilla taktiikkataululla kuin Raipen ylivoimakuvioita konsanaan. Moderaattorit jakautuvat säännöllisesti Team Blueksi ja Team Rediksi ja simuloivat erilaisia, puolin ja toisin tapahtuvia, päähän kohdistuneiden tööttien, pelaajasiirtojen, ilkeiden chänttien jne. laukaisemia yllätyshyökkäyksiä.

Linkki kuvaan Jatkiksen atomibunkkerista, jossa harjoitellaan:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse olen aina ollut ns varovainen mitä muiden osioihin kirjoittelen, viime kaudella taisin esim SaiPa-osiossa käydä harmittelemassa joukkueen tilaa. Kriittisemmät keskustelut voi jättää mm voimasuhdeketjuun.

KalPalla ei taida enää esim olla ns omaa keskustelupalstaa, joten ihan kiva että osiossa on lähinnä KalPalaisia ja etenkin lällättelijät voivat lällätellä otteluketjuissa ja siellä voimasuhdeketjussa.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen aina ollut ns varovainen mitä muiden osioihin kirjoittelen
Monet ovat ja syystä, sillä tässä on nähty vierailuista tulevan rikepisteitä ja pelikieltoja. En oikein osaa sanoa, onko tuo hyvä vai huono asia. Hyvä tietenkin, jos olisi yhteneväinen linja, mutta eipä ole.

Porilainen sankari tuli pelin jälkeen kaksi yötä nukuttuaan Kärppien osioon vierailemaan ja kirjotti näkemyksensä käyttäen Kärppiä kannattavista nimimerkeistä yhteisnimitystä Lars Levin poppoo ja pisti halvalla myös raumalaisia. Toisaalta pikkujuttu, mutta vallitsevaan linjaan nähden ilman mitään sanktioita selviäminen puhtaasta provosta toisen joukkueen osiossa, on erikoinen lopputulema. Laitan sen tuohon alle:
Räme-keijoja harmittaa, samoin Lars Levin poppoota. Pegeltä 10+ suoritus siis.

Minusta nämä Lars Levi ja Lesta -jutut voisi sanktioda. Ei kuulu uskonto kiekko-osioon. Tuollaiseen uskonnolliseen lahkoon en toivo itseäni tai kollektiivisesti koko kärppäperhettä rinnastettavan. Haukkumasanana noita käytettään ja syystä, koska kyseinen lahko on maineensa ansainnut. Olisiko moderointi aika siirtää tältäkin osin vastaamaan nykyajan vaadetta? @Moderaattorit

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Monet ovat ja syystä, sillä tässä on nähty vierailuista tulevan rikepisteitä ja pelikieltoja. En oikein osaa sanoa, onko tuo hyvä vai huono asia. Hyvä tietenkin, jos olisi yhteneväinen linja, mutta eipä ole.

Porilainen sankari tuli pelin jälkeen kaksi yötä nukuttuaan Kärppien osioon vierailemaan ja kirjotti näkemyksensä käyttäen Kärppiä kannattavista nimimerkeistä yhteisnimitystä Lars Levin poppoo ja pisti halvalla myös raumalaisia. Toisaalta pikkujuttu, mutta vallitsevaan linjaan nähden ilman mitään sanktioita selviäminen puhtaasta provosta toisen joukkueen osiossa, on erikoinen lopputulema. Laitan sen tuohon alle:

Minusta nämä Lars Levi ja Lesta -jutut voisi sanktioda. Ei kuulu uskonto kiekko-osioon. Tuollaiseen uskonnolliseen lahkoon en toivo itseäni tai kollektiivisesti koko kärppäperhettä rinnastettavan. Haukkumasanana noita käytettään ja syystä, koska kyseinen lahko on maineensa ansainnut. Olisiko moderointi aika siirtää tältäkin osin vastaamaan nykyajan vaadetta? @Moderaattorit

Siitä viestin yhteydestä löytyy sellainen ”raportoi”-nappi jolla saa moderaattoreille tiedon, ei kaikkia tarvitse tähän ketjuun kopioida.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy