Ilmeisesti joku kiintiö pitänyt täyttää, kun yksittäisistä viesteistä pamautettu banaania samantien.
Joo pettter on in. Ei out.
Jotkuthan täällä epäili joskus että TOJ on ihan oikea trollitehtaan tuote, ja tuote sai jatkuvia 6kk banneja aina sen takia että jos tulisi lopullinen pelikielto niin Jatkoaikaan kohdistuisi ihan jäätävä palvelunestohyökkäys kun trolli potkittiin pellolle. Tällä nyt tuskin mitään totuusperää on, mutta pianhan tuon näkee...Todella kauan TOJ saikin temmeltää. Olikin tuossa eilen vahva tunne, että Venäjän dopingit, myrkytysmurhat ja vaalivilpit jos ei riitä vääntämään TOJ:n offtopic- ja puolitotuuksien heittelymittaria lopullisiin banneihin saakka, niin ei sitten mikään. Tiesittekö muuten, että Jevgeni Artjuhinin isä oli kosmonautti, joten ihan vain fiksuuttaan Jevgeni hakkaa suomalaisia kaukalossa?
Jotkuthan täällä epäili joskus että TOJ on ihan oikea trollitehtaan tuote, ja tuote sai jatkuvia 6kk banneja aina sen takia että jos tulisi lopullinen pelikielto niin Jatkoaikaan kohdistuisi ihan jäätävä palvelunestohyökkäys kun trolli potkittiin pellolle. Tällä nyt tuskin mitään totuusperää on, mutta pianhan tuon näkee...
Tästä en tiennytkään, mielenkiintoinen tieto. Onko kyseessä siis vieläpä ihan tämä sama TOJ? Kun miettii niin eikö nämä venäläistrollit ole kuitenkin suhteellisen "uusi" juttu, ja TOJ ehti kuitenkin olla täällä aika kauan. Ja oliko TOJ muuten aina tuollainen kuin oli, vai lähtikö homma laukalle vasta tässä viimeisten vuosien aikana? Itse olen täällä ollut kohta viisi vuotta ja muistelisin että ainakin sen ajan mies on tuollainen ollut, mutta eikös tämä tyyppi täällä kuitenkin ole mekastanut jo varmaan 10 vuotta?No siis, kyllähän aikoinaan näistä venäläistrolleista kertovassa jutussa/twiitissä mainittiin ihan nimeltä TOJ. Tämä siis Jatkoaikaan liittymätön uutinen/juttu.
Olisikohan tässä syynä vanha Kuopion ajoilta peräisin oleva kuvio? Kevään 2010 välierissä Pekka Virta päivitteli sitä, että kotiyleisö jännittää liikaa ja näin ollen jännitys tarttui koko joukkueeseen.. Viime keväänä yleisö puolestaan Lahdessa huusi Virran mielestä liian kovaa. Se oli ikään kuin epäsuora kehoitus sille, että yleisön olisi parempi jäädä kotiin, jotta joukkue saa pelata rauhassa.
Raumalla porukka selkeästi oppii nopeasti tottelemaan Pekan käskyjä. Paikalle meneminen, huutaminen tai jännittäminen saattaa vaurioittaa Lukon pelillistä tulosta olennaisesti.
Aika hauskaa, että hän on nyt tullut 3/3 kertaa länsirannikolla "väärään paikkaan". Onko Pekka Virran päällä mustalaisen kirous, vai voisiko siinä olla kyse vähän arkisimmista asioista? Parista viimeisestä lauseestasi olen samaa mieltä.
Ettei olisi jo kolmas. Muistelisin että ennen tuota Jagr68:aa oli vielä yksi, muistaakseni punakoneeseen jotenkin liittyvä nimimerkki jo käytössä.Oliko tämäkin muuten TOJ:n toinen tuleminen, eli aiempi nimimerkkinsä oli joku Jagr#68 tms, mutta saiko sekin kenkää, vai vaihtoiko vaan nimimerkkiä?
Mutta miten tämä on mahdollista, koska eikös nämä tuplanickit olla heitetty aika vauhdilla pihalle täältä?Ettei olisi jo kolmas. Muistelisin että ennen tuota Jagr68:aa oli vielä yksi, muistaakseni punakoneeseen jotenkin liittyvä nimimerkki jo käytössä.
Mutta miten tämä on mahdollista, koska eikös nämä tuplanickit olla heitetty aika vauhdilla pihalle täältä?
Just näin. Plus että tuo tapahtui aikana, jolloin noiden tuplienkaan kanssa ei tainnut olla niin justiinsa.Olisikohan vaan siis vaihtanut nimimerkkiä.
Melko mielenkiintoisia viestejä tosiaan. Ja mä kun luulin että minulla on huonot jutut.@Kepuli8 on tekemässä palstaitsemurhaa otteluseurannassa kaikilla 9 palstalle kirjoitetulla viestillään, vai mitä @Moderaattorit ?