Jatkoajan TPS -kirjoittajien pukkijuhlat

  • 9 135
  • 109

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Vai sellasta...

Viestin lähetti Valkku
Uskaltaakohan sitä enää Olkkuun ikinä pistäytyäkään...
Eihän tuossa ole mitään häpeämistä. Meikäläiselläkin on kunnia mennyt jo ajat sitten, mutta maine sen kuin kasvaa...
 
Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Vai sellasta...

Viestin lähetti Valkku
No se on kiva, kun on noin paljon saanut puhetta aikaan. Ilmeisesti oli erittäin tyhjentävä esitys meikäläiseltä, kun mitään mielikuvia asiasta ei ole. Uskaltaakohan sitä enää Olkkuun ikinä pistäytyäkään...

Oikeastaan on aika saattaa loppuun tämä pieni käytännönpilamme, jonka toteutuksesta olen päävastuullinen.

Älähän hyvä veli enää ikinä reppavoi tässä porukassa "erinomaisella" viinapäälläsi. Voipi käydä niin, että sitä ottaa toisten jorinat liian tosissaan ja tunnustaa jopa asioita, joita ei ole edes tehnyt. Saati sitten soittelee ihmisille ja pahoittelee "tekemisiään." Tai kehuskelee kavereilleen hurmanneensa ikäneitöja "kiimaisen sonnin käärmetanssilla." :D :D :D

Hauskaa viikonloppua Sinullekin. Terveisensä lähettää myös ystäväsi JT.
 
Viimeksi muokattu:

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Pukkijuhlat 2004??

Nostetaanpa tämäkin ylös näin pikkujoulujen kunniaksi.

Mites tänä vuonna? Onko tänä vuonna kiinnostusta ottaa osaa TPS-kirjoittajien jo perinteiseksi muodostuneisiin kosteisiin pukkijuhliin? Rentoa meininkiä, laulua, Markun haukkumista ja brenkun ottoa olisi taas luvassa. Paikkana tietenkin Olavin Krouvi.

Päivämääräehdotuksia? Mulle käy oikeastaan mikä tahansa perjantai / lauantai paitsi 11.12.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Eikös jyppipelin La 27.11. jälkeen pitänyt olla myös jotain härdelliä?
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Jj
Eikös jyppipelin La 27.11. jälkeen pitänyt olla myös jotain härdelliä?

Jaa:)

Kyseessä on siis vierasmatsi. Sissiryhmä ainakin silloin varmastikki Jyväskylässä. Mulle kyllä käy 27.11.
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Iceberg
Jaa:)

Kyseessä on siis vierasmatsi. Sissiryhmä ainakin silloin varmastikki Jyväskylässä. Mulle kyllä käy 27.11.
Niin sarjaohjelmassa on myös kotipeli 11.12. Jypiä vastaan, josko niitä pippaloita on silloin tarkoitus pitää. Mut kyseessä taitaa olla Klaanin pitämät kinkerit, missä on joukkuekin paikalla vai miten se meni...?
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Re: Pukkijuhlat 2004??

Viestin lähetti Iceberg

Päivämääräehdotuksia? Mulle käy oikeastaan mikä tahansa perjantai / lauantai paitsi 11.12.
Paras olisi tietysti kotipelin jälkeiset pukkijuhlat, mutta niitä perjantai/lauantaipelejä ei enää ole kuin yksi ja silloin on fanien pikkujoulut.

Itselle sopisi parhaiten perjantai 10.12.
 
Viimeksi muokattu:

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Iceberg

Kyseessä on siis vierasmatsi. Sissiryhmä ainakin silloin varmastikki Jyväskylässä. Mulle kyllä käy 27.11.
Nykäskylästä paluu menee tosiaankin sangen myöhäiseksi ja allekirjoittanut -kuten moni muukin tonttu- on silloin jo sellaisessa juhlakunnossa että oksat pois:)
27.11. ei sovi väli-Suomeen lähtevillle.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viestin lähetti Valkku
Niin sarjaohjelmassa on myös kotipeli 11.12. Jypiä vastaan, josko niitä pippaloita on silloin tarkoitus pitää. Mut kyseessä taitaa olla Klaanin pitämät kinkerit, missä on joukkuekin paikalla vai miten se meni...?

Perusoletuksena muita kuin blues-pelejä ei voi olla kahta noin lähekkäin! Mutta joku tommoinen Valkun kuvaama systeemi ja päivämäärä se kai oli. Klaanin sivuilla ei löytynyt mitään infoa pikavilkaisulla. (Eli turha motkottaa seurankaan sivuista..?)
 
Viimeksi muokattu:

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyseessä on 11.12. täysin avoimet TPS-pikkujoulut (ei siis Klaanin omat) ravintola Börsissä. Luvassa on oikein buffet-pöytä ja (toivottavasti) yllätysjuontaja... Mainoksia pitäisi kuulua ja näkyä ensi viikolla. (Muistakaa siis lukea tarkkaan Recchin haastattelut :D)

Parhaat Pukkijuhla-ajankohdat olisivat omalta kannaltani 4.12. ja 10.12. Pirkeles, minäkin haluan mukaan edes kerran! Tähän mennessä olen aina missannut kemut. :(
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Notta tämä tapahtuma ei unohtuisi, niin olisiko perjantai 10.12. sopiva päivä jo perinteisille pukkijuhlille.

Mitä viime aikoina olen jutellut, niin ainakin sivullekirjoittanut, Jaakko ja Annamaila ovat antaneet hyväksyntänsä kyseiselle päivämäärälle.

Jotta tapahtumasta tulisi kelvollinen, niin paikalle tarvitaan lisää jannuja/jannuttaria piristämään perjantai-iltaamme.

Paikkanahan oli Olavin Krouvi, tervetuloa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mihinkäs kellonaikaan olkussa jengi sitten on? Firman pikkujoulut alkavat tuolloin 10. päivä 18.30 mutta sieltä kyllä pääsee tekemään sissi-iskun varmasti noin klo. 21-22. Entä miten kyseisen ryhmän sitten tunnistaa tuolla olavissa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti Ohmi
Hajusta:)

Tuohon vastaukseesi ei ehdottomasti sovi tuota hymiötä tuonne perään.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Vanha Len
Mihinkäs kellonaikaan olkussa jengi sitten on? Firman pikkujoulut alkavat tuolloin 10. päivä 18.30 mutta sieltä kyllä pääsee tekemään sissi-iskun varmasti noin klo. 21-22. Entä miten kyseisen ryhmän sitten tunnistaa tuolla olavissa?

No etköhän sä tunnista:) Voidaan vaihdella tuntomerkkejä, kun päivä lähenee.

10.12. on siis lyöty lukkoon?
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Näyttäisi siltä notta meikäläinenkin pääsis ekan kerran poikkeamaan. Kohta meissä kaikissa asuu pieni Karalahti...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
No, kerpeles pitääpä yrittää raahautua paikalle. Kenen vuoro nyt on laulaa?
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viestin lähetti Jii
Kenen vuoro nyt on laulaa?

Tuo ratkaisi asian ...mutta kumpaan suuntaan?
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jii
Kenen vuoro nyt on laulaa?
Voit olla Jii tällä kertaa ihan hyvillä mielin, meikä ei pääse "viihdyttämään" muistamattomuudellani teitä tällä kertaa, mutta yritä värvätä joku muu kiekumaan...
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Valkku
Voit olla Jii tällä kertaa ihan hyvillä mielin, meikä ei pääse "viihdyttämään" muistamattomuudellani teitä tällä kertaa, mutta yritä värvätä joku muu kiekumaan...

Sääli. Teknisesti taitavalle tenorille olisi käyttöä vähintään yhtä paljon kuin Tepsin ykkösketjun rouhijalle. Tämä uutinen on vähintään yhtä ikävä kuin se, että yhtäkkiä ilmoitettaisiin, ettei Saku tulekaan pelaamaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Elikäs karkelot sitten ovat tänään...vai?
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Vanha Len
Elikäs karkelot sitten ovat tänään...vai?

No ainakin itse olen menossa joskus 20:30 aikoihin. Numero-paita mulla on päällä, ja numero 27 selässä. Jos herrat Jaakko, Kosh ja Jykke ovat tulossa, niin heidät varmasti tunnistat. He ovat nimittäin TV:stäkin tuttuja :)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös