Jatkoajan TPS -kirjoittajien pukkijuhlat

  • 9 140
  • 109

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Äkkiä on syksy taas kulunut ja kalenterin mukaan pikkujoulutontut alkavat kohta hyppelehtiä kuppiloiden nurkissa. Eiköhän olisi syytä järjestää taas yhteiset pirskeet perinteikkäässä Olkussa!?

Laitan tähän vaihtoehtoja viime vuoden malliin. Jokainen asiasta innostunut kertokoon sitten itselleen parhaiten sopivan ajankohdan. Kekkerit olisi mukava sijoittaa kotiottelun yhteyteen, joten siitä nämä päivämäärät. Laittelen sitten halukkaiden nimiä oikeisiin paikkoihin sitä mukaa kun viestejä ketjuun kertyy. Jokainen kertokoon itselleen sopivimman päivän ja lisäksi varapäivän. Ynnäillään sitten vaikka marraskuun puolivälissä yhteen annetut mielenilmaukset ja lyödään lukkoon ajankohta. Merkatkaa itsellenne mieluisin päivä numerolla I ja varapäivä sitten numerolla II.

A. Lauantai 22.11. TPS-Pelicans

Oloneuvos I, Jet-Ace I, Jykke1978, Annamaila I, Jaakko, MustaEnkeli, Sitruuna, Valkku II, kosh II,


B. Lauantai 29.11. TPS-Lukko

Oloneuvos II, Jet-Ace II, Jykke1978, champselyse I, Sitruuna, Jaakko, Stouni, Erkka, Valkku I, kosh I,


C. Tiistai 2.12. TPS-HPK

Jykke1978,



Kaikki mukaan Olkkuun viihtymään!
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Olavin Krouvi paikaksi ehdottomasti.

A. Lauantai 22.11. TPS-Pelicans. Tämä olisi ok. Ykkösvalinta.

B. Lauantai 29.11. TPS-Lukko. Tämäkin olisi ok.

C. Tiistai 2.12. TPS-HPK. Ei käy. En lähde arkipäivänä kapakkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Jatkoajan TPS -kirjoittajien pukkijuhlat

Viestin lähetti Jet-Ace
En lähde arkipäivänä kapakkaan.

Maailma ei ole entisensä. :D
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Nuo edellä mainitut päivät sopivat kaikki minulle, joten Oloneuvos ei muuta kuin lisääppä minun nimeni niihin kohtiin mihin tarvitsee.

29.11 on ykkös vaihtoehto ja sitten 22.11 kakkosena.
 
Viimeksi muokattu:

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olkussa olen muutenkin 22.11. eli se sopii mainiosti. Muut ehdotetut ajankohdat eivät meikäläisen almanakkaan valitettavasti sovi.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
On mukavaa, että päivämäärät sopivat. Voisitteko Jet-Ace ja Jykke1978 kuitenkin ystävällisesti laittaa framille mieluisimman vaihtoehdon, jotta vältymme ikävältä tilanteelta kahden päivän saadessa mahdollisesti lopulta yhtä paljon kannatusta. Silloin ykköstilojen määrä saa ratkaista ajankohdan.

Deadlinehan mielipiteen ilmaisemiseksi on siis 15. marraskuuta.

Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Molemmat lauantait sopisivat muuten, mutta erinäisten harrastusten takia vapautuisin Olkkuun vasta n. klo 22-23 aikoihin. Mukaan menoon toki silloinkin vielä ehtii. Tiistai ei kovin hyvä päivä ole pikkujouluiluun.

Eli sanotaan vaikka näin: I 29.11 ja II 22.11.
 

Sitruuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Apuuva!

Noista päivistä ei taida minulle sopia kuin 29.11. Viikolla työt painaa päälle ja toi eka viikonloppu taitaa olla varattu tupareille.

EDIT: Nyt sopii jo molemmat viikonloput. Tuparit siirtyy niin pääsee osallistuun pukkijuhlaan, mikäli se vaan viikonloppuna pidetään.
 
Viimeksi muokattu:

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä vaiheessa sopivimmalta päivältä näyttää 22.11. Annamailalle ja Sitruunallekin näköjään se sopii, joten minäkin voin vaihtaa ykköseksi kyseisen päivän.

Viime vuonna kekkerit pidettiin ensimmäistä kertaa, joten täytyyhän tätä traditiota jatkaa. Käynti Paavo Nurmen patsaalla ennen kotiin lähtöä kuuluu nyt myös perinteisiin, joita ei sovi ohittaa. Kyseessähän on mies, joka toi Turulle runsaasti mainetta ja glooriaa.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harmi vaan, että minulla on mukana toistakymmentä vierasta, joten en varmaan kovin paljon ehdi osallistua, kun pitää vieraita viihdyttää. Mutta paikalla olen 99% todennäköisyydellä siinä klo 21-22 alkaen. Täytyy viedä ensin auto kotiin. Sillä on nukkumaanmenoaika aikaisemmin kuin minulla.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Molemmat marraskuun päivät ainakin näillä näkyvin sopivat ihan hyvin minulle. Tarkemmista preferenseistä ilmoittelen, kun paremmin tiedän.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Täten ilmoitettakoon kaikelle kansalle että minulle sopii 22.11. , muut päivät ovat hiinä ja hiinä.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
itse pääsisin 29.11. 22.11 olen laivalla joten en pääsisi viettämään pikkujoulua. toivonkin että se olisi 29.11

-Stouni-
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin. Heti kun sitä luulee olevansa hyväkin tulevaisuuden ennustaja, niin palautetaan maan pinnalle. Eli nyt on meikäläisellä 22.11. täysin poissa laskuista. Sen sijaan 29.11. sopii edelleen.
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulle parhaiten sopii

lauantai 29.11 Narri -peli, toisena lauantai 22.11. Ja terveisiä Kiinasta, vietin siellä viimeiset pari viikkoa työreissulla. Onneksi sm-liigan tulospalvelu toimi sinne saakka...
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
29.11 pitäisi sopia meikäläiselle. 22.11 ei sovi.
 
Viimeksi muokattu:

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
22.11. sopii jotenkuten
29.11. sopii hyvin
02.12. ei sovi
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vielä tämä päivä aikaa ilmaista mielipiteensä, joten kannanottoja ketjuun!
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näitä vastauksia tuskin kaivataan, mutta annan sen silti. En osallistu ko. pippaloihin, ei johtuen mahdollisista ajankohdista vaan paikasta.

Pitäkää immeiset hauskaa...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Pikkujoulut 29.11. lauantaina

Äänestys on päättynyt.

Vaihtoehto A, lauantai 22.11. sai 9 ääntä.

Vaihtoehto B, lauantai 29.11. sai 10 ääntä.

Vaihtoehto C. tiistai 2.12. sai yhden kannattajan sekin.


Jatkoajan TPS -kirjoittajien pikkujoulut pidetään siis ravintola Olavin Krouvissa lauantaina 29.11. TPS-Lukko -ottelun jälkeen. Kaikki tänne kirjoittavat nimimerkit ovat tietysti tervetulleita riippumatta siitä, ottivatko he osaa tähän äänestykseen vai eivät.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Pikkujoulut 29.11. lauantaina

Viestin lähetti Oloneuvos
Jatkoajan TPS -kirjoittajien pikkujoulut pidetään siis ravintola Olavin Krouvissa lauantaina 29.11. TPS-Lukko -ottelun jälkeen. Kaikki tänne kirjoittavat nimimerkit ovat tietysti tervetulleita riippumatta siitä, ottivatko he osaa tähän äänestykseen vai eivät.

Kiitokset kutsusta!

Onnekkaan sattuman johdosta olen ilmeisesti 29.11.2003 muuttotalkoissa, joista saatan päästä livahtamaan tuonne Olkun puolelle. Onko näistä pikkujouluista laadittu jonkinlaista virallista ohjelmaa/aikataulua, josta näkisi tapahtumat joihin osallistuminen olisi välttämätöntä, tällaiseksi voisi lukea esimerkiksi Mustien Kobrien esiintymisen?
Mikäli ohjelmaa ei ole niin toinen kysymys koskee ruokailua, eli onko tarkoituksena syödä vai nautitaanko vain nestemäistä ravintoa?

Ystävällisin terveisin,

Ohmi
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Mukavaa, että ehdit mukaan. Pelin jälkeen jokainen tulee Olavin Krouviin omalla aikataulullaan, elikä hetimiten. Virallista osuutta ei ole, epävirallinen osio pitää sisällään mukavaa yhdessäoloa ilman sen kummempaa ohjelmaa. Olkusta saa vain jotakin pientä purtavaa, liemiruokaa sitten senkin edestä.
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valitettavasti joudun...

jäämään pois lauantain pippaloista aikataulullisten ongelmien takia. Pitäkää hauskaa minunkin puolesta.

Valkku
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu, samoin. 29.11. ei sovi. Mutta pidin senkin edestä hauskaa kyseisessä keittolassa viime viikonloppuna...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voi olla että pääsen...

Tulen paikalle jos saan kotoa vapaata...heh. On tullut tämä kausi oltua matseissa aika tiiviisti eli perheen rahoja on isäntä laittanut haisemaan. Täältä loimaalta kun reissut tulevat aina hieman kalliimmiksi. Velipoika tulee vierailulle, mutta hänen mukaan ottaminen ei liene ongelma...vai? Hän kun ei jatkoaikaan kirjoittele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös