Jatkoajan TPS -kirjoittajien pukkijuhlat

  • 9 139
  • 109

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt olen kerrankin vakaasti päättänyt raahautua paikalle piipahtamaan. Kosh voisi tilata pöytään valmiiksi kannun vettä, siis itselleni. :)
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti Iceberg
No ainakin itse olen menossa joskus 20:30 aikoihin. Numero-paita mulla on päällä, ja numero 27 selässä. Jos herrat Jaakko, Kosh ja Jykke ovat tulossa, niin heidät varmasti tunnistat. He ovat nimittäin TV:stäkin tuttuja :)

Koshin ja Jaakon voit paikalla nähdä, mutta itse jään tilaisuudesta pois täysin siitä syystä, että rahavarannot ovat sen verran heikot eikä kiinnosta tulla sinne kahviakaan ryystämään, kun sitä saa kotonakin.

Paikalle meneville mukavat pukkijuhlat ja pitäkää hauskaa.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Annamaila
Kosh voisi tilata pöytään valmiiksi kannun vettä, siis itselleni. :)
Sopii :)

MustaEnkeli laskeutuu kauniin kaupunkimme rautatieasemalle klo 1800, jolloin haen hänet.
Olkkuun siirrymme varmaan kahdeksaksi.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En täysin sulje pois mahdollisuutta olla pikkujoulussa läsnä. Tulen nimittäin huomenna Turkuun ja pyörin missä pyörin. Mitään en lupaa.

Edit: en kuitenkaan valitettavasti pääse. Ehkä törmäilemme kaupungilla.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos läsnäolijoille. Oli kiva nähdä edes muutama nimimerkki livenä. Ja varsinkin AnnaMailan kanssa oli kiva tanssia.
 

Lerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mib, Jortikka, Hanson brothers
Sanoisinko että voi itku!Mielelläni oisin mukana näissä synttärikekkereissä.Se vaan o paha täältä Oulusta lähtiä matkustaan sinne.Äkkiä tutkinto kasaan ja kamat Turkuun :)
Sukulaisia on jo varoteltu,että Sakun paluupäivänä olen sielä..

Noh.Toivottavasti joku Turkulainen juo minun kans muutaman oluen/lonkeron/drinkin Sakun paluun kunnialle.Tammikuun alussa tulen sinne!Mielelläni tapaisin teitä Turun väkeä......
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaikka vierailuni olkussa jäikin aika lyhyeksi niin oli hienoa nähdä kasvot nimimerkkien takaa. Kiitos Kosh, Annamaila ja MustaEnkeli seurasta ja bongaillaan hallilla. Koshille taisin antaa yhteystietonikin joten pirautteleppa joskus niin mennään vaikka mokalle. Hieman on viileä olo nyt mutta illaksi tästä selvitään jännittävään ja tasaiseen matsiin...hah.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Reverent
Kiitos läsnäolijoille. Oli kiva nähdä edes muutama nimimerkki livenä. Ja varsinkin AnnaMailan kanssa oli kiva tanssia.
Juu, kiitos minunkin puolestani kaikille osanottajille! Lystiä oli! Erityiskiitos tietenkin Reverentille... Tuolit oli vähän tiellä. ;)

Tänään jatketaan Börsissä TPS-pikkujouluissa, right? Ja Vanha Len, halataan me vanhat äijät taas kun tavataan! Ehkä jo tänään? :)

Ensi vuonna taas uudestaan.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös