Viestin lähetti Oloneuvos
Koska enemmistölle kantaa ottaneista sopii 15.12. Ilves -pelin jälkeen, kokoonnumme sitten Olavin Krouviin silloin. Jos joku tulee vasta myöhemmin, uskoisin hänen löytävän meidät paikalta silloinkin, joten mukaan vaan kaikki!
Viestin lähetti Sparrow
Sitten on tietenkin veli pygmalion, joka ei taannoin kaakaoltaan uskaltaunut tapaamaan minua. :)
Viestin lähetti Sparrow
Muutamat teistä jo olen tavannutkin (Chip) ja toiset tunnenkin vähän paremmin (Jaakko, champs, J.Salminen jne.).
Viestin lähetti Jet Ace
Minulla on muuten sellainen epailys, etta Olavin Krouvin kattoon on jo nostettu kuivumaan minun Jatkoaika T-paitani. Hymio!
Viestin lähetti Valkku
Ps. Jaakko, kiitos konvehtiosastosta...
Viestin lähetti Oloneuvos
Mahtoiko Jet-Ace nyt kadottaa vaatekappaleitaan? Ainakin takki oli jo kertaalleen hukassa, mutta löytyi kuitenkin nopeasti.
Olet näköjään tehnyt saman päätöksen kuin minä ;) Etukeno oli vielä aamulla sen verran vahva, että kotitoimistopäivä oli ainoa järkevä ratkaisu. Onneksi puhelin on keksitty ja työt hoituu hyvin kotoa käsinkin.Viestin lähetti Jet Ace
Varmuuden vuoksi päätin jäädä tänään etätöihin kotiin. Ei ollut huono päätös.
Viestin lähetti champselyse
Etukeno oli vielä aamulla sen verran vahva, että kotitoimistopäivä oli ainoa järkevä ratkaisu.
Ilmeisesti söin jotain sopimatonta eilen. Olenkin yrittänyt nyt jo tunnin verran desinfioida mahalaukkuani oluen voimalla. Tuntuu auttavan.Viestin lähetti Oloneuvos
No mutta veljet Jet-Ace ja champs! Ei kai vaan malaria ole yllättänyt ammattimiehiä? Täällä on oltu tikkana pystyssä jo aamusta.