Jatkoajan TPS-kirjoittajien pikkujoulukekkerit

  • 4 235
  • 48

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Olisiko ideaa kokoontua pikkujoulujen merkeissä yhteen muutamalle huurteiselle vaikkapa Olavin Krouviin Jatkoajan TPS-henkisten kirjoittajien kesken? Ajatuksia asian kiinnostavuudesta ja mahdollisesta ajankohdasta tahi muita ehdotuksia kokoontumispaikasta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hyvä idea. Mikä olisi mahdollinen ajankohta? Olavin krouvi on paikkana ok.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitänee kysyä työnantajalta josko saisi tehdä työmatkan näin tärkeän asian tiimoilta... .-) Eli pahus että kaikki eivät asu Turun seudulla.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Parhaimmillaanhan tuon kekkerin voisi yhdistää jonkun ottelun kanssa. Lauantaipeli olisi muuten paras idea, mutta kun muutkin ovat silloin liikkeellä ja ainakin Olkku lienee täynnä. Siksi ehdotankin kokoontumista viikolla.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen poikkeuksellisesti tulossa lauantaina 7.12. peliin. Minulle sopii tapaaminen ainakin sen jälkeen. Tiedetään, tiedetään, eihän se ole keskellä viikkoa, mutta keskellä viikonloppua. Seuraavan kerran olen maisemissa pukin kanssa samoihin aikoihin. Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta kuitenkin.

Reissussa on mukana Ogie, joka ei Kiekkopesän jälkeen olekaan enää tänne kirjoitellut. Hän kyllä aikoinaan ansioitui erityisesti Jokerien pilkkaamisessa huomattavan suuresti.

Oma kantakuppilani Turussa on "ravintola" Pitstop (FonectaFinderista ei enää löydy mitään paikkaan viittaavaa. Jokohan itämafia on vetänyt rahoituksen pois?), joka aikasemmin nimellä Peikon Pysäkki tunnettiin. Sen ja Olkun lisäksi Turussa taitaa vielä pari kuppilaa pystyssä olla, vaikkakaan itse en niitä pystyssä ole ehtinyt pitämäänkään. Ilmeisesti Jetti ja Oloneuvos ovat oman kortensa kekoon kantaneet.



L-Mies
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Miksei sitten vaikkapa sun 15.12. televisioitavan Ilves-pelin jälkeen? Hallilla on muutenkin TPS-pikkujoulut ja pelaajatkin oletettavasti paikalla. Vai onko se sittenkin tyhmä idea, ei taida varmaan täyttää kaikilta osin pikkujoulu -kriteereitä?
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hmm... Mikähän mahtaa olla ikäraja kyseiseen krouviin? Ja älkää sitten ainakaan tälle tai ensi viikolle suunnitelko mitään. Minulla on enää VAIN 8 koetta jäljellä! :) Voisin kohta puoliin jo päästä katselemaan peliäkin... (Viikonloput on kyllä sopivia...)

EDIT: Onko se muuten vain "miesten ilta" vai otatteko te muitakin mukaan? :)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Chip
Onko se muuten vain "miesten ilta" vai otatteko te muitakin mukaan? :)

Tuohon kysymykseen ikärajasta en osaa vastata, kun viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen ei ole ollut asian kanssa ongelmia. Mitäs ilta ilman tyttöjä muka olisi muuta kuin tylsä, mukaan ilman muuta.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kyllä Olkku taitaa olla ihan perus k-18, tai ainakin oli silloin, kun olin sen ikäinen. Kyllähän me aina kauniimman sukupuolen edustajia paikalle toivotaan värittämään keskusteluamme.
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielelläni tulen mukaan, jos vaan aikataulut sopii. Työt ja lähestyvä perheenlisäys rajoittavat jonkin verran iltamenoja lähitulevaisuudessa. Olkku on kyllä allekirjoittaneenkin mielestä se paras paikka tälle tapaamiselle.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Koska kiinnostusta tuntuu olevan, lienee syytä siirtyä päivämäärän valintaan. Ennen joulua on jälellä kolme kotiottelua, la 7.12. Jyp, to 12.12. Kärpät ja su 15.12. Ilves.

Tiedän, että muutama kirjoittaja, joka ei vielä ole täällä esittänyt kantaansa, mutta olisi varmasti mielellään mukana, on estynyt olemasta paikalla 7.12. lauantaina. Sunnuntai tuntuu vähän hassulta ajatukselta - olenko kaavoihin kangistunut? Siltä osin jälelle jäisi torstai 12.12 TPS-Kärpät.

Jotta asiassa päästään eteenpäin, ehdotankin seuraavaa.

A. Järjestämme pikkujoulukekkerit Olavin Krouvissa torstaina 12.12. suoraan TPS-Kärpät -ottelun jälkeen. Olkussa on tuskin täyttä torstai-iltana.

B. Vaihtoehtona valitsemme päivän, jona ei ole ottelua, vaikkapa tiistai 17.12. Paikka sama. Edelleen päivä valittu ruuhkan välttämiseksi.

edit:
C. Sunnuntai 15.12. TPS-Ilves -ottelun jälkeen Olkkuun ja olutta tuplaweeberistä alas! Ei ole ruuhkaa sunnuntainakaan, joten hyvä vaihtoehto siinä mielessä.

Ottakaa kantaa!
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos

Jotta asiassa päästään eteenpäin, ehdotankin seuraavaa.

A. Järjestämme pikkujoulukekkerit Olavin Krouvissa torstaina 12.12. suoraan TPS-Kärpät -ottelun jälkeen. Olkussa on tuskin täyttä torstai-iltana.

B. Vaihtoehtona valitsemme päivän, jona ei ole ottelua, vaikkapa tiistai 17.12. Paikka sama. Edelleen päivä valittu ruuhkan välttämiseksi.


Kiva olisi oluelle lähteä. 7.12. olen Kiinassa. 12.12. laskeudun Pekingin lennolla Vantaalle klo 15.05 eli ei sovi tuo ilta. 17.12. olen päivällä kyllä Turussa, mutta seuraavana aamuna klo 9.00 alkaa kokous Kouvolassa.

Minulle kävisi erittäin hyvin 14.12. ja myös 15.12., vaikka sunnuntai ei ole aivan yhtä mukava seuraavana aamuna klo 6.44 Junalla Helsinkiin lähtevälle.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukana ollaan, jos vain juniorille sopiva paikka löytyy. Olkku on kohdaltani out (tiedän, teidän kanssa saattaisin päästä sisään, mutta kun baarit ei nappaa...). Mutta tuo torstaipeli, jos vaikka ennen peliä Kivikylässä hallilla? Muuta en omalle osalleni oikein keksi...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Oloneuvos
Koska kiinnostusta tuntuu olevan, lienee syytä siirtyä päivämäärän valintaan. Ennen joulua on jälellä kolme kotiottelua, la 7.12. Jyp, to 12.12. Kärpät ja su 15.12. Ilves.

Jotta asiassa päästään eteenpäin, ehdotankin seuraavaa.

A. Järjestämme pikkujoulukekkerit Olavin Krouvissa torstaina 12.12. suoraan TPS-Kärpät -ottelun jälkeen. Olkussa on tuskin täyttä torstai-iltana.

B. Vaihtoehtona valitsemme päivän, jona ei ole ottelua, vaikkapa tiistai 17.12. Paikka sama. Edelleen päivä valittu ruuhkan välttämiseksi.

edit:
C. Sunnuntai 15.12. TPS-Ilves -ottelun jälkeen Olkkuun ja olutta tuplaweeberistä alas! Ei ole ruuhkaa sunnuntainakaan, joten hyvä vaihtoehto siinä mielessä.

Ottakaa kantaa!

Noh, Kärpät ottelu ei välttämättä nappaa, kun seuraavana päivänä on tentti hankalahkosta aineesta (huomisesta jos selviän kunnialla, niin sitten mistä vaan). 17.12. tämä tyttö lähtee pikavisiitille Tukholman satamaan, joten sunnuntai tai lauantai sopis, 15.12. paremmin kuin 7. päivä kylläkin.

Ja olutta en kyllä ajatellut juoda... :)

EDIT: Juha Salminen olisi kyllä myös mukava saada porukkaan, joten onko baarille mittään vaihtoehtoa?
 
Viimeksi muokattu:

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen mielelläni mukana, vaikka sopivan päivän löytäminen onkin vaikeaa. Kaikki muut paitsi 7.12 ovat periaatteessa sopivia.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tällä hetkellä kalenterini näyttää tyhjää kaikkien ehdotettujen päivien kohdalla. Pyrin olemaan mukana missä sitten olemmekin.

Sunnuntai kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Sunnuntairöpötys tekee aina hyvää viikonaloitukselle.

Salmiselle: alaikäinen, jota baarit ei nappaa! Tehdään asialle jotain tai Suomen nuoriso lakkaa turmeltumasta.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
No pistelkää tänne sitten se päivämäärä ja paikka, kun jotain selviää. Koitan päästä pääkallon paikalle, mikäli täyteen ammuttu kalenterini vain jotenkin antaa myöten.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Oloneuvos
A. Järjestämme pikkujoulukekkerit Olavin Krouvissa torstaina 12.12. suoraan TPS-Kärpät -ottelun jälkeen. Olkussa on tuskin täyttä torstai-iltana.

B. Vaihtoehtona valitsemme päivän, jona ei ole ottelua, vaikkapa tiistai 17.12. Paikka sama. Edelleen päivä valittu ruuhkan välttämiseksi.

edit:
C. Sunnuntai 15.12. TPS-Ilves -ottelun jälkeen Olkkuun ja olutta tuplaweeberistä alas! Ei ole ruuhkaa sunnuntainakaan, joten hyvä vaihtoehto siinä mielessä.

Ottakaa kantaa!

Pannaan nyt sitten hommaa nippuun. Tilanne toistaiseksi.

A. 12.12 sopii seuraaville; toxteth_terror(?), Jii, hamy.

B. 17.12. sopii seuraaville; toxteth_terror(?), Jii, champselyse, hamy.

C. 15.12. sopii seuraaville; Valkku, toxteth_terror(?), Jii, champselyse, Chip, hamy, Jet-Ace, Mustavalkoinen, Jaakko, Oloneuvos

Laittakaa tässä mainitsematta jääneet tilanteenne näkyviin, niin lisäilen sitten listaan. Olkku rules!
 
Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Minulle sopii parhaiten tuo 15. päivä. 12. ei sovi, koska seuraavana päivänä on tentti.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tiedoksi Oloneuvokselle,

Mulle ei sovi noista päivistä mikään kun vaikutan täällä pk-seudulla, tänään olis sopinut kun olen tulossa Turkuun ja sen hektiseen yöelämään.......Minut tunnistaa tiukasta etukenosta ja palloseuran värisistä silmistä, heh.

Joka tapauksessa toivotan hyvät p-joulut jo näin ennakkoon! Taitaa muuten olla kaikille osapuolille hyväksi etten paikalle ilmesty; en kuitenkaan pystyisi olemaan sanomatta suoraan ajatuksiani Kojosta+aition ympärillä nojailevasta perskärpäslaumasta..........
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ehdotan, että koska ensimmäinen mahdollinen pileksimispäivä on 12.12. eli torstaina, olisi aikaa mielipiteensä ilmaisemiseen 10.12. tiistaihin puoleenpäivään asti. Näin siksi, että asia saadaan päätetyksi ja mahdolliset pitkämatkalaiset voivat järjestää tulonsa.

Laittakaahan itsellenne vaihtoehdoista parhaiten sopiva päivä näkyville, jotka ette vielä ole mielipidettänne ilmaisseet.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti kausi
Minut tunnistaa tiukasta etukenosta ja palloseuran värisistä silmistä, heh.

Toivottavasti eri mieltä olleen kaverin tunnistaa sitten positiivisesta asenteesta; katsoo ylöspäin ja nenä on HIFK:n värinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös