Jatkoajan TPS-kirjoittajien pikkujoulukekkerit

  • 4 237
  • 48

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaapi nyt lopulta käydä niin, että mikään päivämääristä ei sovi minulle. Joten viettäkää hauskat pikkujoulut ja muistakaa ottaa rauhallisesti :)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
15.12. Olavin Krouviin!

Koska enemmistölle kantaa ottaneista sopii 15.12. Ilves -pelin jälkeen, kokoonnumme sitten Olavin Krouviin silloin. Jos joku tulee vasta myöhemmin, uskoisin hänen löytävän meidät paikalta silloinkin, joten mukaan vaan kaikki!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: 15.12. Olavin Krouviin!

Viestin lähetti Oloneuvos
Koska enemmistölle kantaa ottaneista sopii 15.12. Ilves -pelin jälkeen, kokoonnumme sitten Olavin Krouviin silloin. Jos joku tulee vasta myöhemmin, uskoisin hänen löytävän meidät paikalta silloinkin, joten mukaan vaan kaikki!

Ottakee toverit ilo irti tapaamisesta, minä en valitettavasti pääse mukaan. Kiire on melkoinen ja pienikin vapaa-ajan pätkä pitää käyttää hyväksi. Tosin, palasin pitkän tauon jälkeen vasta nyt lukemaan Jatkoaikaa kunnolla ja myöhästyin siten hieman näistä pikkujoulukekkerien suunnitteluista. Noh, enköhän ehdi "inhan" persoonallisuuteni esitellä vielä niille, joita en ole tavannut. Muutamat teistä jo olen tavannutkin (Chip) ja toiset tunnenkin vähän paremmin (Jaakko, champs, J.Salminen jne.). Sitten on tietenkin veli pygmalion, joka ei taannoin kaakaoltaan uskaltaunut tapaamaan minua. :)

Kaikesta huolimatta, hyvät joulunodotukset kaikille!

PS. Oloneuvos, sinun on vissiin jo vuoden ajan pitänyt tarjota minulle huurteinen?
 

pygmalion

Jäsen
Re: 15.12. Olavin Krouviin!

Veli Varpusen tavoin tyydyn toivottamaan itse kullekin mukavaa pikkujouluiltaa. Kommentoin korkeintaan toilailujanne jälkikäteen, mikäli kemut yltyvät megalomaanisiin mittoihin kunnon TPS-hengessä. Äitimuorin neuvot ovat kullan arvoisia tässäkin yhteydessä; ollaan sitten ihmisiksi!


Viestin lähetti Sparrow
Sitten on tietenkin veli pygmalion, joka ei taannoin kaakaoltaan uskaltaunut tapaamaan minua. :)

Kas, kuomaseni, sinäkin lentelet vielä näillä leveysasteilla. Ymmärrän toki harmistumisesi siitä, ettei sinulle tarjottu kaakaota, mutta olen valmis hyvittämään tämän laiminlyöntini. Lupaan tarjota sinulle Ison Kaakaon, kun seuraavan kerran olemme samaan aikaan hallilla. Tulet vain rohkeasti pyytämään...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ikävää, että pyggis&Co. eivät pääse paikalle saapumaan. Me muut lupaamme tehdä parhamme, jotta olut loppuisi Hanoista. Harva sitä on juonut toisessa maanosassa olevaa kaupunkia tyhjäksi näin pitkän matkan päästä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tuon hallilla olevan tapahtuman kesto ei ole kovinkaan pitkä. Joten sieltä ehtii ihan hyvin Olkkuun. Tuskimpa siellä tuntia kauemmin mitään ohjelmaa on. Olen ollut itsekin sitä suunnittelemassa, ja sen jälkeen olkkuun suunnistan.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: 15.12. Olavin Krouviin!

Viestin lähetti Sparrow
Muutamat teistä jo olen tavannutkin (Chip) ja toiset tunnenkin vähän paremmin (Jaakko, champs, J.Salminen jne.).

Olisi ollut mukava tavata uudestaankin, ja ehkä jutellakin jotain... Ja muihinkin nimimerkkeihin olisi mukava joskus tutustua tai ihan vain tavata teitä. Toisaalta oman nimimerkin suojissa, lähes tuntemattomana on ihan mukava kirjoitella, tulee ehkä vähän vapaampaa tekstiä(?). Mutta eihän ihminen uteliaisuudelleen aina mitään voi...
 

Jet-Ace

Jäsen
Vahvistus

Lahetetaan nyt tahan ketjuun oikein kaukaa vahvistus osallistumisestani 15.12. pikkujouluihin Olavin Krouviin. Tama ilmoitus tulee Pekingin lentokentalta, josta Jet Ace saapuu Suomen kamaralle 12.12. klo 15 aikoihin. Pekingin ATPPOMK etc. perustettu jne...

Minulla on muuten sellainen epailys, etta Olavin Krouvin kattoon on jo nostettu kuivumaan minun Jatkoaika T-paitani. Hymio!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Vahvistus

Viestin lähetti Jet Ace
Minulla on muuten sellainen epailys, etta Olavin Krouvin kattoon on jo nostettu kuivumaan minun Jatkoaika T-paitani. Hymio!

Jeps, paitasi oli viikon säilöttynä Karhu-tynnyriin, jotta se tuntisi olonsa kotoisaksi. Nyttemmin tuo kaljalla kyllästetty rätti on suurin juhlallisuuksin hilattu baaritiskin päälliseen kattoparruun janoisten ihmeteltäväksi.

P.S. Vinoutuivatko silmät matkan aikana mielikuvituksen tasolle? Entä onnistuiko missiosi tuoda se panda Turkuun? ;)
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olihan mukavat pikkujoulut. Kun vaan muistaisi, että missä me oltiin...

Oli hienoa tavata Jet-Ace ja Valkku. Oloneuvoksen kanssahan jo olimme lähes vanhoja tuttuja. Toivottavasti ystävyys jatkuu edelleen eilisestä huolimatta, heh. Olisi siellä tilaa ollut useammillekin jatkoaikalaisille.

Olihan siellä muitakin tuttuja. Narvanmaa, Kojo, Tuokko, Kaitsu, Elomon Miikka ym. Kiitos myös heille hauskasta illasta.
 
Viimeksi muokattu:

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hän kiittää myös

Omalta osaltani haluan myös kiittää mukavasta seurasta ja fiiliksestä. Oli mukava tavata teidät kaikki. Jetiltä vois kysyä, että löytyikö kadonnut paita vielä loppuillasta paikasta, jossa lupasit käydä?

Ps. Jaakko, kiitos konvehtiosastosta...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kiitos seurasta kaikille mukana olleille myös minun puolestani. Enemmänkin väkeä olisi mukaan sopinut, mutta hauskaa oli tälläkin koostumuksella. Mahtoiko Jet-Ace nyt kadottaa vaatekappaleitaan? Ainakin takki oli jo kertaalleen hukassa, mutta löytyi kuitenkin nopeasti. Oliko peräti herran päällä löytyessään? ;)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Hän kiittää myös

Viestin lähetti Valkku
Ps. Jaakko, kiitos konvehtiosastosta...

Tuo kuulostaa jo niin perverssiltä, etten kehtaa edes kysyä selitystä.......

Ps. missäs Turussa on nykyisin paras meno sunnuntaisin? Kristiinankadun montussako?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pahempien väärinkäsitysten torjumiseksi pitää todeta, että kyse oli näistä suklaista, jonkan sisällä on erilaisia täytteitä ja ovat pahvirasiassa.

Omastakin puolesta kiitoksia kaikille, jotka olivat pikkujouluissa. Varsin mukavaa oli nähdä ihmisiä nimimerkkien takaa. Varsin viihdyttävä ja mielenkiintoinen ilta ja yö siitä muodostui.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Mahtoiko Jet-Ace nyt kadottaa vaatekappaleitaan? Ainakin takki oli jo kertaalleen hukassa, mutta löytyi kuitenkin nopeasti.

Takki ja kaikki muukin irtain omaisuus on tällä kertaa tallessa. Kiitoksia minunkin puolestani kaikille mukavasta illasta.

Varmuuden vuoksi päätin jäädä tänään etätöihin kotiin. Ei ollut huono päätös.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jet Ace
Varmuuden vuoksi päätin jäädä tänään etätöihin kotiin. Ei ollut huono päätös.
Olet näköjään tehnyt saman päätöksen kuin minä ;) Etukeno oli vielä aamulla sen verran vahva, että kotitoimistopäivä oli ainoa järkevä ratkaisu. Onneksi puhelin on keksitty ja työt hoituu hyvin kotoa käsinkin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti champselyse
Etukeno oli vielä aamulla sen verran vahva, että kotitoimistopäivä oli ainoa järkevä ratkaisu.

No mutta veljet Jet-Ace ja champs! Ei kai vaan malaria ole yllättänyt ammattimiehiä? Täällä on oltu tikkana pystyssä jo aamusta. Meikäläisen ainoa etukeno tapahtui melkein heti Olkusta lähdettyä, sillä polvistuin tahtomattani kunnioittamaan Paavo Nurmen patsasta. Kiitos siitä hiekoituksen laiminlyöneelle huoltofirmalle ja kuppilan nopeakinttuisille tarjoilijoille.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Oloneuvos
No mutta veljet Jet-Ace ja champs! Ei kai vaan malaria ole yllättänyt ammattimiehiä? Täällä on oltu tikkana pystyssä jo aamusta.
Ilmeisesti söin jotain sopimatonta eilen. Olenkin yrittänyt nyt jo tunnin verran desinfioida mahalaukkuani oluen voimalla. Tuntuu auttavan.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sama täällä. No, ensi kerralla parempi onni. Damn, kohvehdit olisi kelvannut mullekin.

Hyvät joulut vaan itse kullekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös