Mainos

Jatkoajan risteily 17.5.2003, Ilmoittaudu!

• 18 245
  • 183
K

kangaroo

Viestin lähetti Rööri
Arvatenkin olet varmistanut, että tuossa nimenomaisessa rautahevossa on ravintelivaunu. Tämä sen varalta, jollet halua maanitella parkuvaa Rööriä ylös junankäytäviltä taikka väkivalloin raahata kädestä lötköksi heittäytynyttä kuomaa. Se on nimittäin ihan varma, että tarjoilun puutteessa alan kenkku-petteriksi.

Samalla junavuorollahan viimeksikin mentiin, muistanet että joimme olutta kahvilavaunussa. Ohrajuomaa siis pitäisi löytyä. Tarjoilun varmistamiseksi vielä taskumatti mukaan ?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Turku ohoi!

Tuli mieleen sellainen tarkistustyyppinen kysely, että onhan siellä Olavin krouvissa tapana katsoa televisiota? Siis sillä tavalla katsoa, että siitä näkyy samalla myös kuva? En tarkoita tässä yhteydessä nyt siis normaalia länsisuomalaista harvasanaista tyyliä, missä vain katsellaan aparaattia ylipäätään ja samalla fundeerataan niin maan perkeleesti. Toinen suosittu kansanhuvihan Länsi-Suomessa on mennä paikalliselle snagarille (nurmivasaroille; nakkikioski, grilli tms) katsomaan illan jännittävintä tapahtumaa - eli sitä, kun broilerit pyörivät grillivartaassa. Stadissa suosituinta huvia on mennä Steissille katsomaan, kuinka somalit pyörivät jaloissa.

Nimittän klo 17 TV2:ssa alkaa FA Cupin finaali, jossa maalien suulla mittelevät Southamptonin väreissä suomalaisenglantilaisten jalkapallomaalivahtien mainetta Enckelmannin kunniakkaissa jäljissä ylläpitävä Antti "159 cm sulka päässä" Niemi ja toisessa päässä Gunnersien maalissa - kuulkaas ei enempää eikä vähempää kuin Englannin Pena, David "70´s show" Seaman.

Tätä en soisi jättää näkemättä.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti JHag
Tuli mieleen sellainen tarkistustyyppinen kysely, että onhan siellä Olavin krouvissa tapana katsoa televisiota? Siis sillä tavalla katsoa, että siitä näkyy samalla myös kuva?

Jumankekka! Ei olekaan ennen tullut mieleen. Tuli ihan uusia ulottuvuuksia telkun katseluun. Kiitos!

Nyt selkisi sitten sekin, miksi niitä kanavia tarvitaan niin pahuksesti. Eiköhän se fudismatsi näy Olkussa ihan mukavasti. Ainakin, jos joku keksii nyt sitten avata töllöttimen.

Tai ainakin kytkeä virran. Ei kuitenkaan paikan omistajaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti Oloneuvos
Jumankekka! Ei olekaan ennen tullut mieleen. Tuli ihan uusia ulottuvuuksia telkun katseluun.

Juu, sanos muuta veli hyvä! Tosin sen vanha systeemi eli telkkarin katsominen ilman kuvaa oli paljon edullisempaa, ei tarvinnut digibokseja ja muita joutavuuksia ja mustavalkoinenkin kävi ihan hyvin. Olen kuullut huhuja, että jollekin väestönosalle myös mustavalkoiset joukkueet käyvät ihan hyvin, oletko kuullut samaa?

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti JHag
Juu, sanos muuta veli hyvä! Tosin sen vanha systeemi eli telkkarin katsominen ilman kuvaa oli paljon edullisempaa, ei tarvinnut digibokseja ja muita joutavuuksia ja mustavalkoinenkin kävi ihan hyvin. Olen kuullut huhuja, että jollekin väestönosalle myös mustavalkoiset joukkueet käyvät ihan hyvin, oletko kuullut samaa?

Ja sanot tuon nyt vasta! Mää olen siis turhaan maksanut väriluvan, vaikka olen katsellut vain mustavalkoisten pelejä ja niitäkin paikan päältä. On se digiboxikin sen verran linjakkaasti muotoiltu, että olisin katsonut sitäkin pitemmän aikaa ihan kympillä. Olisi tuonut vaihtelua tv:n tuijottamiseen.

Nimim. Hyvän näköiset videot

edit: Olen jopa kuullut väestönosasta, jolle mitkään muut kuin mustavalkoiset joukkueet eivät mitenkään edes käy. Huh!

Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti JHag

Nimittän klo 17 TV2:ssa alkaa FA Cupin finaali, jossa maalien suulla mittelevät Southamptonin väreissä suomalaisenglantilaisten jalkapallomaalivahtien mainetta Enckelmannin kunniakkaissa jäljissä ylläpitävä Antti "159 cm sulka päässä" Niemi ja toisessa päässä Gunnersien maalissa - kuulkaas ei enempää eikä vähempää kuin Englannin Pena, David "70´s show" Seaman.

Tätä en soisi jättää näkemättä.

Tampereen Mafian on myös nähtävä ottelu. Ottelun lopputuloksesta riippuen, on veto voimassa, ja voittaja saa pullollisen irlantilaista elämänvettä.
Laivalla sitten voittaja saa siemailla nestettä ja nauttia voitostaan.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Retkueemme saa täydennystä..

Koska Juhaht on estynyt, hänen tilalleen tulee penailemaan elokuva-alalla oleva ystäväni. Luvassa saattaa olla siis huikeaa draamaa ja ikimuistoisia hetkiä laivan kannella ;)

Huoh..alkaa jo kädet hikoilla..

Kamerasta: Viimeksi oli puhetta että ei kameroita. Ei niitä nytkään kannata ottaa. Kuhan pienessä nousuhumalassa haaveilin tommosesta pienestä digikamerasta..;)

JanJ

Jäsen
Helsingin lähtö

18:03 lähtee juna kohti Turun satamaa.
Päivystän aseman lipputoimiston ovella kello 17:30 alkaen alennuskupongit taskussa.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No sehän kuulostaa hyvältä. 17.45 saavun itse paikalle PL:n kanssa Sportista...luultavasti...

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Rebel
No sehän kuulostaa hyvältä. 17.45 saavun itse paikalle PL:n kanssa Sportista...luultavasti...

On täysin mahdollista, että saavun jopa aikasemmin. Viimeksi, kun olin Sportissa (siinä alakerran baarissa), niin heittivät ulos, kun sytytin täysinäisen tulitikkuaskin palamaan. Pikkumaista minun mielestäni! Näytin vain kavereilleni kuinka tehdään ns. "ryssän pieru" ja seuraavaksi minulle näytetään kohteliaasti rotsiani ja ovea. Huumorintajuttomia mokomat!

Minä hankin lippuni jo ennen Sportiin saapumista, joten voin sitten lampsia suoraan junaan.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
On täysin mahdollista, että saavun jopa aikasemmin. Viimeksi, kun olin Sportissa (siinä alakerran baarissa), niin heittivät ulos, kun sytytin täysinäisen tulitikkuaskin palamaan. Pikkumaista minun mielestäni! Näytin vain kavereilleni kuinka tehdään ns. "ryssän pieru" ja seuraavaksi minulle näytetään kohteliaasti rotsiani ja ovea. Huumorintajuttomia mokomat!

Minä hankin lippuni jo ennen Sportiin saapumista, joten voin sitten lampsia suoraan junaan.

Selvä yleisönpyynöistä huolimatta tulen paikalle, lipun käyn varmaan ostamassa aikaisemmin, ja saavun sporttiin. Pl:n sanoin paikassa henkilökunta ei omaa alkuunkaan huumorintajua saatikka oikeaa asennetta, toista se on Kanadassa, siellä tapeltaisiin. Välillä pitää hieman kohentaa tunnelmaa erilaisin keinoin tai levätä, jotta jaksaa myöhemmin, joten mistä moinen nipotus?

Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hollaa meidät löytää klo 18.11 lähtevän juna ravintolavaunusta. Tunnusmerkkinä jätän ravintolapöydälle Jatkoaika.com lippiksen, meitä istuu pöydässä (siis jos on tilaa :D) 4 sälliä. Ei muutaku Tampereelta tai aikaisemmilta asemilta junaan tulleet heittämään läppää huumorin pilke silmäkulmassa :). Taidanpa kirjoittaa jotain tonne vitutusketjuun...

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Jännittää mut ei saa pelottaa

Viestin lähetti B1
Kuinkahan sen selittäisi selkeimmin?
Se, joka nappaa reissulla kuvia Valaista, voi olla satakymmenen prosenttisen varma, että on Röörin jälkeen jonossa seuraava.

No mutta, tuo kuviohan on täysin absurdi. Minä olen tottunut aina ottelemaan kaaviolla jossa ainoastaan voittaja jatkaa, joten nämä paparazzit on luonnollisesti asetettava jonossa eteeni, jos mielit heitä muljuttaa. Lauantai-yössä on kiirivä Weissmyllermäinen volina voittoni merkiksi. Keräilyeriä ei järjestetä.

Kuvaamisesta puheen ollen, en pane ollenkaan pahakseni, jos tietokonetta avatessani silmieni eteen avautuu taustakuva, jossa lepuutan jalkaani nöyristetyllä Valaalla, rintalihojani rummuttaen. Se olisi jopa suotavaa, sillä olen varsin kuvauksellinen - hylkeeksi.

Juohtuipa vaan mieleeni

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Jännittää mut ei saa pelottaa

Viestin lähetti Rööri
No mutta, tuo kuviohan on täysin absurdi. Minä olen tottunut aina ottelemaan kaaviolla jossa ainoastaan voittaja jatkaa, joten nämä paparazzit on luonnollisesti asetettava jonossa eteeni, jos mielit heitä muljuttaa. Lauantai-yössä on kiirivä Weissmyllermäinen volina voittoni merkiksi. Keräilyeriä ei järjestetä.

Kuvaamisesta puheen ollen, en pane ollenkaan pahakseni, jos tietokonetta avatessani silmieni eteen avautuu taustakuva, jossa lepuutan jalkaani nöyristetyllä Valaalla, rintalihojani rummuttaen. Se olisi jopa suotavaa, sillä olen varsin kuvauksellinen - hylkeeksi.

Juohtuipa vaan mieleeni

Jotenkin tuntuu koomiselta tämä ns kamera kielto. Ensinnäkään en ota kuvia kuin itselle ja niistä kohteista, jotka siihen suostuvat. Kuvien saanti ei ole mikään itseisarvo, eikä täyttymys. Rauhassa voivat olla sellaiset sielut joille se aiheuttaa mielipahaa, pelataan säännöillä, ok?

Kaavioissa kulku taas meen voitosta voittoon, joten sama se kai missä vaiheessa siellä ollaan, kaikki on voitettava jos aikoo olla paras ;=)

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Jännittää mut ei saa pelottaa

Viestin lähetti koo

Painiottelun aikana voin toimia toimitsijatehtävissä, keräten Röörin luomutyttäriltä lääkärintodistuksia. Verovirkailijan tarkalla numerosilmällä saan isommankin nipun nopeasti aikajärjestykseen, että ei tulisi mitään ikäviä yllätyksiä.
Itsekin yritin hankkia kaikkea mahdollista dokumenttia elinkelpoisuudestani. Näin nopealla varoitusajalla voisin esittää vain hammaslääkärin laskun hoidetuista hampaista, sekä kampaajan valan täittömästä päästä. Ymmärrän kuitenkin, että näissä asioissa ei jousteta joten tyydyn kohtalooni paperinkerääjänä.

Terveisin koo

No enhän minä nyt Sinulta mitään todistuksia ole vailla. Omppu-poskiset maatilojen tyttäret ovat aina olleet erityisasemassa - saati sitten itse Puutteenperän Emäntä. Sitäpaitsi, olen järjestänyt viikonlopuksi Sepolle hapetuskeikan Tyrväälle. Vyöhyketerapiassani tulet kuin uskoon.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Re: Jännittää mut ei saa pelottaa

Viestin lähetti Tatzka
Jotenkin tuntuu koomiselta tämä ns kamera kielto. Ensinnäkään en ota kuvia kuin itselle ja niistä kohteista, jotka siihen suostuvat. Kuvien saanti ei ole mikään itseisarvo, eikä täyttymys. Rauhassa voivat olla sellaiset sielut joille se aiheuttaa mielipahaa, pelataan säännöillä, ok?

Ei se nyt ole jurrissa läheskään niin helppoa, kuin puhutaan. Eli jos vaikka otat itsestäsi vessassa kuvia, niin sehän on ok, mutta baarissa kaikki on aina mahdollista. Eli ei kameroita. Ni. 8-)

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Jännittää mut ei saa pelottaa

Viestin lähetti Rööri
tulet kuin uskoon.
Menin tapojeni mukaan vähän asioiden edelle, ja tilasin hyttiisi sellaisen sinisen, pienen Merimies-säkin. Löytyy tualetti tiloista. Pussukassa on kaikki tarpeellinen jolla saat useampipäisenkin tyttökuoron laulamaan Suvivirttä...jälkiä jättämättä... Hihih

Terveisin koo

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Turku ohoi!

edit: Olen jopa kuullut väestönosasta, jolle mitkään muut kuin mustavalkoiset joukkueet eivät mitenkään edes käy. Huh!

Onpas surkean mustavalkoinen maailmankuva.

Muuten, jos tai siis kun katselen kiikareilla kadun vastapäisellä puolella asustavan Ellin mahtavan kokoista tv-kuvaa, niin joudunko maksamaan siitä erikseen jonkinlaisen lupamaksun? Pitänee mainita, että kyseinen Elli (D-cup) näköjään tykkää tsiigata töllöä alasti. Tämä ei mitenkään kuulu asiaan, kunhan mainitsin... enkä minä sitä Elliä ole koskaan kiikaroinut...seinänaapuri, jolla on massiivinen kaukoputki, mainitsi minulle ohimennen.

Hauskaa risteilyä kaikille!

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Se on menoa

Eiköhän tässä kohtaa ole aika heittää hyvästit selvälle päivälle. Kellokin jo melkein puolessa päivässä. Tummaa rommia pullo auki (Captain Morgan, maailman paras myrkky) ja latautuminen alkakoon. Illalla näemme. Tosin en ole varma näenkö ketään enää siinä vaiheessa. Sori jo etukäteen, en mie tarkotuksella.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Virkistävien(?) 5h tunnin aamunokosten jälkeen on aika siirtyä kahvinkeitosta tositoimiin. Eipaljo haittaa vesisade/paskakeli pihalla. Bombay Sapphire odottaa kävelyä jääkapille, eiköhä tää tästä.

Oloneuvokselle tiedoksi: Maailma on erilainen mustavalkoisin silmin. Mä luotan oranssiin (joku hymiön tapanen)...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täälläkin ollaan jo herätty levottomien unien jälkeen.
Unessani seisoimme terminaalissa ja yhtäkkiä tajusin että "anna edes säälistä" oli jäänyt kotikomeroon. Morkkis oli kamala kunnes tajusin että untahan tämä vaan on ja hulinoin..;)

No, paita on jo repussa ja kohta on aika pestä öiset synnit pois ja laittaa päivän ensimmäinen ateria. Ettei tule puklu illalla..

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti Predator
Onpas surkean mustavalkoinen maailmankuva.

Ohoh! Ja veljellä on varaa huomauttaa asiasta? Kun maailmaa tiirailee (aamuisin) punaisten silmien läpi, saattaa lätkämakukin väärstyä pahan kerran. Taitaakin tuo pk-seudun kolmosjoukkue koota samanlaista väkeä plankin molemmin puolin, heh.

Tässä vaiheessa paljastettakoon, että Silja Linestä saamiemme luotettavien tietojen mukaan kaksi teikäläisten tulevan kauden mahdollista vahvistusta on myös lähdössä risteilylle. Herrat Georges Longspit ja Dick Shorter ovat varanneet yhteisen hytin vesirajan alapuolelta.

Hauskaa risteilyä vaan itse kullekin minunkin puolestani.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Turku ohoi!

Ohoh! Ja veljellä on varaa huomauttaa asiasta? Kun maailmaa tiirailee (aamuisin) punaisten silmien läpi,

No en minä tiedä onko minulla varaa huomautella yhtään mitään, mutta minun aamusilmieni väri sentään sointuu upeasti IFK:n ja jääkiekon maailmanmestarin Kanadan pelipaidan kirkuvan punaiseen sävyyn. HÄHHÄÄ! Ei sen puoleen, myönnän kyllä tietäväni että yksinkertaiset ihmiset tykkäävät värikkäistä vaatteista... kyllä kai IFK:ta öbaut 40 vuotta kannattanut ihminen on melko yksinkertainen ja umpiluinen tapaus. Varsinkin The Sir Penan valtakauden aikana on punaistenkin silmien läpi oppinut näkemään maailman melko mustavalkoisena... onko tämä nyt sitä Turuntautia? Vai jotakin muuta, jonka Pena The Sir (Sir The Pena?) on meihin faneihin tartuttanut?

EDIT: Toivottelit porukalle hyvää matkaa. Etkös sinä olekkaan lähdössä sinne laivalle mukaan kelluskelemaan?

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti Predator
EDIT: Toivottelit porukalle hyvää matkaa. Etkös sinä olekkaan lähdössä sinne laivalle mukaan kelluskelemaan?

Pitäähän jonkun jäädä maihin pitämään huolta siitä, ettei The Pentti Siriä (TPS) tönitä. Olin matkalaisten kanssa Olavin Krouvissa tarkastamassa porukan reissauskunnon ja moitteettomalta vaikutti.

Ainut itsensä munannut oli muuan pääkaupungissa nykyään vaikuttava valmentaja, joka katsoi asiakseen ruveta kiistelemään epäolennaisuuksista erään seurueeseen kuuluneen kanssa. Idioottimaista touhua isolta mieheltä. Suorastaan hävettävää!

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Turku ohoi!

Ainut itsensä munannut oli muuan pääkaupungissa nykyään vaikuttava valmentaja, joka katsoi asiakseen ruveta kiistelemään epäolennaisuuksista erään seurueeseen kuuluneen kanssa. Idioottimaista touhua isolta mieheltä. Suorastaan hävettävää!

Mitä? Onko Apinoiden kuningas ollut kuinkakin hyvässä iskussa Olkun baaritiskillä? Vedäpä lisää tietoa tästä mojovasta keissistä tänne, penailun henkeä on selvästi ilmassa. Saastaa kansalle!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy