Mainos

Jatkoajan risteily 17.5.2003, Ilmoittaudu!

• 18 256
  • 183

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Turku ohoi!

Viestin lähetti Pressiboxi
Mitä? Onko Apinoiden kuningas ollut kuinkakin hyvässä iskussa Olkun baaritiskillä?

No en minä Tarzanista tiedä, mutta muutoin arvasit naulan kantaan. Käytöksestä päätellen ennemmikin Cheetah. Muutama kookospähkinä oli tainnut tulla avatuksi ja joku on saattanut pudotessaan osua arkaankin paikkaan. Hoh hoijaa!

Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Olen...

saanut laivalta muutaman tekstiviestin. Kuulostaa asiameiningiltä. :)

Antaa urhean risteilyporukan itse kertoa enemmän, kun selviävät jossain vaiheessa tietokoneen ääreen.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Olen...

Viestin lähetti Johannes
saanut laivalta muutaman tekstiviestin. Kuulostaa asiameiningiltä. :)

Myös minun saamani raportti suoraan tapahtumien polttopisteestä nostattaa suorastaan hiukset pystyyn. Ensi kerralla pitää taas päästä mukaan. Sen verran lahjakkaasti aalloilla on penailtu.

Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Vaikka en nyt pitkää tarinaa jaksa kirjoittaa, niin tässä pikaraportti risteilyltä:

Kivaa oli ja ohmoiltu on kovasti.

Valaat osoittautuvat norpiksi ja hellapoliisi vei valaita kuin litran mittaa. Bisneman päätti rekonstruoida ulkoisen kuvansa jne.

Edit: Ja Jortikka näytti Olavin Krouvissa Tampereen miehille kaapin paikan ;-)

Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kotiin on palattu.
Yksi parhaista reissuista pitkään aikaan.
Ohmoiltu tosiaan on ja hauskaa pidettiin.

Kiitokset Oloneuvokselle ja rouvalle alkukestityksestä sekä Turun kiertoajelusta polvet suussa.

Herra Jortikka Turusta tosiaan Olkussa päätti haastaa Tampereen Mafian Donia. Herra Jortikka oli oma itsensä.

Laivalta löytyi hellapoliisi, joka oli hiton kova nainen.
Valaat jopa ihmettelivät kyseisin immeisen ohmoiluja.
Mutta kovinkin hellapoliisi kääntyy, häpeää ja ennenkaikkea nöyrtyy kun Rebel esittää kuuluisan kuva-arvoituksensa. Niin kävi myös tällä kertaa.

Valaisiin saatiin uusi Valas, Buddy Langkwitz. Mies varmaan huomenaamulla miettii missä hiukset ovat.

Rööri ei lähtenyt painiin, mutta Valaat alisti sitä silti. Rööri tunnetaan nykyään nimellä Pelkkä.

Jet-Ace, JanJ, koo ja seuralainen, paras turkulaistunut porilainen Annuli sekä A(r/k)i, dude, bisnesman, Tatzka, Hai, Punaiset Lasit, hanu, Kiisa, Ilmestyskirjanpitäjä, Isokissa ja seuralainen, Rixa ja seuralaiset,Rööri, sekä kaikki jonka nimen unohdin:
KIITOS!

Erityiskiitokset ValasVeljelleni Rebelille ja uudelle Veljelle Buddylle.
Pelle Miljoonan biisin sanojen mukaan:
Tahdon valastella sinua, tahdon valastella sinua. Valas on, PARAS NISÄKÄS!!

EDIT:
Muistui vielä mieleen varmasti koko Silja Europaa ja karaokebaarin levynpyörittäjää järkyttänyt esitys.
Valaat lauloivat Eviva Espanja. Välillä sanat hukassa, sävel kokoajan.
Mutta mitä tapahtuikaan. Ihmiset hurrasivat esitykselle, vaikka Jatkoaikalaisetkin laskettaisiin pois. Valaista pidettiin!
Syksyllä uusiksi!

Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli törkeen hieno reissu. Kiitoksia kaikille jotka näin/joitten kanssa juttelin. Erityisesti Dude&B1 + P_L&Tatzka aivan loistavaa settiä. Hifki taisia saada uuden asiakkaan joka tilaa netistä paidan :D.

Loistava reissu, syksyllä on jälleen pakko olla mukana.

Ps.Kuka ne ostoskärryt työnsi hyttiin? Buddy teki loistavan muodonmuutoksen (360min putkassa + senjälkeen hiukset pois).

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rixa74

Ps.Kuka ne ostoskärryt työnsi hyttiin? Buddy teki loistavan muodonmuutoksen (360min putkassa + senjälkeen hiukset pois).
Juuentiedä, mut mä ainakin laskin rappusia semmosilla ;)

Kiitokset minunkin osalta kaikille, hauskaa oli. Vanhat tutut oli yhtä kivoja kuin muistelin ja uudetkin osoittautu mukaviksi. Buddy osoitti olevansa kunnon säätäjä. Sinne Negativen rundille on lähdettävä :D
Pahoittelen sitä mun penakaveria, se innostu aika paljon :)
Junassakin herutteli lukuisia naisia..

Seuraavaa reissua odotellen,
bisnesman

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitos kaikille

...asiameininkiä oli tälläkin kertaa. Tässä muutamia tapahtumia, joista voi päätellä jotain laivaristeilyn kulusta - kaljuksi ajelu; viideltä saunaan ja kuudelta putkaan; venäläinen, 2 eteläkorealaista ja yksi turkulainen Anssi Kukkos -henkeen hytissä koko keikan ajan juomia nauttien - taxfreet ja muut laivahulinat ovat amatöörejä varten; heruttelu (bisnes, joko selvisi 300 euron kohtalo, kumpi vei?). Unohtamatta tietenkään grappaa, jota Siljalla myydään nykyään 2 kertaa vuodessa. Sairaan pahaa.

Mukavaa meininkiä, uusiksi otetaan ja Olkussa näyttäytynyt Jortsu on todellakin diplomaattien kuningas. Hän on herkkä ja lyyrinen henkilö, jolla on aina jotain hyvää sanottavaa lähiympäristölleen. Kuulin muuten sellaisen jutun, että joku oli ollut Jortsun kanssa yhtä aikaa kusella pisoaarin äärellä ja huomannut, että vessassa ei ole muita. Niinpä tämä turkulainen henkilö olikin todennut Jortsulle; "No, tässähän meitä on kolme kyrpää yhtä aikaa!" Jetti ja Olo voinevat vahvistaa tämän urbaanilegendan totuudellisuuden.

Fudismatsi meni juuri niinkuin ajattelin, joten onnittelut vielä kerran B1:sen lisäksi myös Korakille ja Brewerille ynnä Tindelle. Mutta muistakaa Gunnersien voitonhuuman keskellä, että tuonkin pytyn saavuttamiseksi tarvittiin suomalaismaalivahti.

Viimeksi muokattu:
Hemaisevan seksikäs kaljupää..

Hengissä kotona ja tietsikan edessä oleva sohva on aikas paljon pehmeämpi kuin putkan lattia. Vaikka se muuten olikin tosi siistiä.En mie kyllä mitään penaillu. Kuosi oli vaan aika vahva ja kuulemma oman turvallisuuteni vuoksi koppiin jouduin. Kehtasivat laivapoliisit mokomat vielä aamulla tuntea mut ja kuittailla, että tais olla taas pitkä työpäivä alla ennen tänne lähtöä. No olihan se, mittariin tuli 42 tuntia ennen putkaa.

Kiitokset kaikille mukanaolleille. Tosi nastaa oli.Tai siis... olin ihan vitunsekasin... Valasveljet Rebel ja B 1, kiitos parturoinnista ja karaoke-elämyksestämme. B.O.W. -poikabändi suoraan helvetistä.
Isot propsit myös Ilmestyskirjanpitäjälle hyttitoveruudesta. Minä kun olin putkassa, kundi pölli kylmän viileesti mun tyynyni. Helkkari, mies joka käyttää useampaa tyynyä ei voi olla läpeensä paha. Mie diggaan.
Bisnes, se live-reportaasihan tehdään, pistän yv:tä sinne hervantaan päin kun sopiva reissu tulee.Hellästä poliisista puheen ollen,ei tissejä näyttäny, mut minäpäs olinkin sen hytissä dokaan. Grappa on muuten kauheeta sontaa... tai siis pakkohan sen on olla hyvää jos sen etsimiseen menee puoli tuntia ja vasta kolmannessa laivaravintolassa tärppää.

-Buddy

Ps. Onks kukaan nähny mun hiuksia?

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tack så mycket

Oli kyllä aika helvetin hyvä reissu. Kiitos kaikille yhteisesti! Ei jättänyt kylmäksi.

Erityisen suuri kiitos parhaille nisäkkäille, joiden karaokenveisuu sai miehen kyyneliin ja koko kansan raikuvat suosionosoitukset. Karaoken pitäjäkin saa täältä kiitokset. Harvinaisen hyvä mies. Hellapoliisi on myös hieno mies.

JanJ:lle myös erityiskiitos. Hyvin emännöity. Siljakin muistaa ryhmänjohtajia hyvin, suuria etuja saa johtaja.

Annuli ansaitsee myös ison kiitoksen, hyvä ihminen. Paras tapaamani porilainen.

Jäi siltä matkalta myös traumoja. En halua enää ikinä nähdä yhdenkään miehen sukuelimiä.

Eikä se yksi helsinkiläinen nyt sitten niin pieni olekkaan. Helvetin komee kylläkin.

Buddy: Jos vielä jollain risteilyllä törmätään samaan hyttiin, niin tyo omat tyynyt tullessas. Ne hytissä olevat on mun.

Ja syksyllä uusiksi.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
No, juu...

Olen yhä suunnattoman hämmästynyt siitä, kuinka hienoja, komeita ja sivistyneitä ihmisiä palstallemme kirjoittaa.

Oli hieno reissu ja onneksi Buddykin on selvinnyt kotiin.

Olen ylpeä, sillä nyt voin sanoa kaikille tuntevani kolme "laulavaa" valasta. Olen myös iloinen, että sain tutustua jälleen loistaviin ihmisiin, etenkin Ilmestyskirjanpitäjä, jonka toivon parantuvan syvistä traumoistaan nopeasti, jotta hän voisi olla oma charmantti itsensä jälleen seuraavalla risteilyllä ;)

Kiitos myös Big-J:lle järjestelyistä.

Suosikkijoukkue
Re: No, juu...

Viestin lähetti Annuli
Olen yhä suunnattoman hämmästynyt siitä, kuinka hienoja, komeita ja sivistyneitä ihmisiä palstallemme kirjoittaa.

Oli hieno reissu ja onneksi Buddykin on selvinnyt kotiin.

Olen ylpeä, sillä nyt voin sanoa kaikille tuntevani kolme "laulavaa" valasta. Olen myös iloinen, että sain tutustua jälleen loistaviin ihmisiin, etenkin Ilmestyskirjanpitäjä, jonka toivon parantuvan syvistä traumoistaan nopeasti, jotta hän voisi olla oma charmantti itsensä jälleen seuraavalla risteilyllä ;)

Kiitos myös Big-J:lle järjestelyistä.

Se järkyttävä määrä minusta huokuvaa charmia, tunnetaan myös nimellä Dark Rum. Alkoholi tekee minusta miellyttävän ja kiltin. En ole ollenkaan pisteliäs.

Muille tiedoksi, että yritin aikani saada Annulia raivon valtaan mutta eihän se onnistunut. Huumorintajuinen ihminen. Näitä tilataan lisää.

Edit: Sama (melkein) suomeksi

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kiitos kaikille

Viestin lähetti JHag
heruttelu (bisnes, joko selvisi 300 euron kohtalo, kumpi vei?). Unohtamatta tietenkään grappaa, jota Siljalla myydään nykyään 2 kertaa vuodessa. Sairaan pahaa.
Taisi tulla tasapeli koska kättä ei löyty päälle puoleen eikä toiseen.
No, taskurahojahan nuo on kun vertaa pelikoneiden kanssa penailuun. Liikevaihto oli suuri.

Heruttelusta puheenollen. Se matkassamme ollut elokuvaohjaaja meni jatkoille jonkun mimmin hyttiin. Aikansa heruteltuaan alkoi tekemään villejä ehdotuksia. Tyttöpä ei siitä lämmennytkään ja sanoi "mä en koskaan suostu ekana iltana". Pelimies ei kauaa surenut vaan kääntyi neitokaisen hyttikaverin suuntaan:"Ei tule toista iltaa. Entäs sä, heruuko?"..

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asia reissu, ekaa kertaa mukana eikä sattunut yhtään, hienoa porukkaa koko sakki.

Ensikerralla vain ruuvari tai rautasaha mukaan, että saadaan tarvittaessa hyttien ovista karmit irti, ihan vain sisäänpääsyn helpottamiseksi. Mitäs tekevät niistä niin kapeita.

On se ihme, aina kun käy Turussa, väsyttää seuraavana päivänä ihan sairaasti. Johtuukohan se aikaerosta vai mistä?

Oli kohtuullisen hämmentävä kokemus jakaa hissimatka ( 7. - 8. kerrokseen) kolmen ihka elävän pissiksen kanssa.

Kiitos kaikille mukana olleille hyvästä reissusta, lähden toistekkin.

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Viestin lähetti Isokissa

On se ihme, aina kun käy Turussa, väsyttää seuraavana päivänä ihan sairaasti. Johtuukohan se aikaerosta vai mistä?

Minä olen taas pudonnut johonkin aikavääristymään. Väkisin raahauduin aamulla töihin ja olen täällä ollut ainakin 20 tuntia. Silti kello on vasta 12, ei ymmärrä.

Mukava trippi, kiitos vaan kaikille minultakin.

t. Hanu

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Tack så mycket

Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Eikä se yksi helsinkiläinen nyt sitten niin pieni olekkaan. Helvetin komee kylläkin.

Jos toi oli mulle, niin kiitos (ja pistä sitten se tilinumerosi, niin laitan louvvoo tulemaan...).

Valaiden keskellä 91-kiloinen kaveri oli kyllä ihan neuvolakamaa. Niisk. Lähdenkin tästä apteekin kautta salille. Käytän samaa apteekkia ja myös autokauppiasta kuin Tompurin Timppa ja Tiisanojan Ville ynnä Szabon Gabriela.

EDIT: bisnes, sitä se on naisen sielunelämä. Jos antaa ekana iltana, on huo**, jos ei anna, on pihtari. Jätkät on paljon reilumpia, antavat aina, usein myös pyytämättäkin. Eikös juu?

Suosikkijoukkue
Re: Re: Tack så mycket

Viestin lähetti JHag
Jos toi oli mulle, niin kiitos (ja pistä sitten se tilinumerosi, niin laitan louvvoo tulemaan...).

Valaiden keskellä 91-kiloinen kaveri oli kyllä ihan neuvolakamaa. Niisk. Lähdenkin tästä apteekin kautta salille. Käytän samaa apteekkia ja myös autokauppiasta kuin Tompurin Timppa ja Tiisanojan Ville ynnä Szabon Gabriela.

Sinnehän se oli. Ensijärkytykseni oli vain sellainen, että ulos luikahti "sää oot pienempi kun mää luulin."
Siellä oli kuitenkin aika moni juuri meikäläisen kokoluokkaa, niin kyllä siinä isokin kaveri yllättävän pieneltä vaikutti.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jatkoajan risteilylle ei mitään mikkihiiren kokosia jätkiä edes oteta.

Jortikkakin tuntee nyt Tampereen Mafian, joka arvostaa kyseistä herrasmiestä jopa enemmän kuin aiemmin. Todellinen Penailija.

Hauskaa oli. Ensi syksynä muutkin mukaan.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Tack så mycket

Viestin lähetti JHag

EDIT: bisnes, sitä se on naisen sielunelämä. Jos antaa ekana iltana, on huo**, jos ei anna, on pihtari. Jätkät on paljon reilumpia, antavat aina, usein myös pyytämättäkin. Eikös juu?
Näin on. Eipä se kuulunut kaveria huolettavan, vikiteltäviä riitti. Junassa asti. Jopa niin hyvin että eräätkin sisarukset joutuivat pyytämään minua keksimään muuta aktiviteettia kyseiselle vonkamiehelle :D

Minulle iski kyllä risteilykuume. Hetipianäkkiä uutta reissua. Tällä kertaa vironmaalle ettei kaveri saa kieltäviä vastauksia ;)

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti dude
Jatkoajan risteilylle ei mitään mikkihiiren kokosia jätkiä edes oteta.

Jortikkakin tuntee nyt Tampereen Mafian, joka arvostaa kyseistä herrasmiestä jopa enemmän kuin aiemmin. Todellinen Penailija.

Hauskaa oli. Ensi syksynä muutkin mukaan.

"Turha koittaa, Jortsu voittaa, kuus mestaruutta, hei!"

Täällä sitä rokulipäivä sujuu katumusharjoituksissa ja katekismusta tutkiessa. Oli kyllä melkoinen torstain ja sunnuntain välinen yö meikäläisellä. Nyt on niin paha olo että itkettää. En koskaan enää juo paitsi ehkä seuraavalla kerralla. Jokohan sitä illalla uskaltaisi nousta tästä sohvalta. Nyt nimittäin keinuu koko talo niin pahasti, että täytyy pitää käsinojista kiinni.

-Buddy

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Mikä lentää Tallinnasta Helsinkiin 18 minuutissa?

Kysykää Tukholman saaristolaisilta..

Pelkät.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Hemaisevan seksikäs kaljupää..

Viestin lähetti Buddy Langwitz

Ps. Onks kukaan nähny mun hiuksia?
Kyllä vaan. Viimeksi kun näin hiuksesi ne lepäsivät kauniisti nakkilautasella, kuten koko pääsikin. Hiuksesi oli koristeltu osittain perunasalaatilla, ei hullumpi kampaus.
Huolehtivaisena ihmisenä yritin kyllä kysellä, jotta voisinko jotenkin auttaa. Ajattelin kannatella päätäsi tjs...ruokailusi ajan, mutta sinua kiinnosti tietää VAIN "paljonko kello on".
Tämä noin tiedotusluontoisena asiana. Kiittelen ja lavertelen lisää kun olen ensin vähän nukkunut.

Terveisin koo

K

kangaroo

Huhhuh. Olipa liskojen yö ja tämä päivä ns. kalpeena hiljaa. Mikään ei pysy käsissä ja uuden langattoman hiirenikin onnistuin pudottamaan lattialle, onneksi ei kuitenkaan hajonnut.

Rouva oli lauantaina ostanut Ikeasta pehmokengurun. Siltä saa hiljaista sympatiaa ;) Pitäisiköhän tämä kärsiä hamaan loppuun asti vai ottaa vähän loiventavaa...

EDIT: varovaista korjaussarjaa otettu. Nyt on jälleen siedettävä olotila, mutta eiköhän sitä taas yöllä kiipeile pikkumiehiä patterin takaa, ja katkonaisia unenpätkiä katsellaan hiessä kylpien punkassa, jonka erottavat ruumisarkusta vain likaisemmat lakanat.

Hyvä keikka oli taas ja kaikille kiitos mukavasta seurasta. Hanulle erityismaininta kiintoisista matkakertomuksista. Syksyllä toivon mukaan taas uusiksi. Noin mahtavan porukan seurassa lähtee mielellään.

PS. Meidän uusi herrasmieskoutsi on asiahemmo :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelkkää panettelua

Viestin lähetti B1

Rööri ei lähtenyt painiin, mutta Valaat alisti sitä silti. Rööri tunnetaan nykyään nimellä Pelkkä.

Syksyllä uusiksi!

No eihän Valailla olisi edes ollut aikaa painia. Heidän aikansa kului ihan muissa puuhissa. Jos he eivät hieroneet masujaan hellästi vastakkain, mukailivat he vapaasti meri -ja valasaiheista nuorten elokuvaa Free Willyä. Nimesin heidän esityksensä Free Piliksi. Juoneen ei oltu hirveästi satsattu. Siinä pääosanesittäjä pyöri villisti ympyrää ja katsojat olivat lähes poikkeuksetta haltioissaan. Yksi naiseläjä ei kuitenkaan ollut, vaan monotti oitis Valasta kasseille. Mikäli taitelijan kivekset olisivat jo laskeutuneet, olisi sattunut – nyt ei käynyt kuinkaan. Viston näköistä touhuahan se kieltämättä oli koko performanssi. K-50 kamaa.

Seuraavan tuotantojakson kuluja peittääkseen Valaat hakeutuivat minulle kesätöihin. Sen verran täytyy avittaa esiintyviä taiteilijoita. Tästä ropelivalaasta ajattelin tehdä kesäksi jämäkän peräpoijun venerantaani. Sipaisemme kaljun Miranolilla punaiseksi ja ruuvaamme koukun päälakeen. Valas kahlaa kaulaa myöden veteen ja perätouvi kiinni, jo vain pysyy paatti ojennuksessa isossakin hiivarissa.

Toiselle vellokselle ajattelin tekokurpitsan tointa. Valaan tulisi kaivaa massiivinen kroppansa tunkiooni siten, että pelkkä pää jää näkösälle. Muu maskeeraaminen on turhaa, sillä yhdennäköisyys kurpitsan kanssa on hämmentävä. Kelpaisi moista yksilöä näyttää mökkinaapureille ja kehaista miten on ravinteikasta sontaa meidän tunkiossa.

Etukäteen kesän mittainen pesti voi tuntua pitkältä, mutta relevanttiin toimeen tarttuessa aika menee kuitenkin kuin siivillä.

Kiitos vaan kaikille risteilyyn osallistuneille, varsinkin Valaille. Nyt täytyy taas rientää….

-Pelkkä-

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy