Täytyypä käydä taas Amigossa. Itse olen teininä kasarilla ja ysärin vaihteessa paljon käynyt näissä stadin ravintoloissa perheen kanssa. Amigossakin useita kertoja kun mutsin firma oli siinä vieressä. Hienoa että edes muutamat klassikkomestat säilyy, mutta osoittaa myös sen kuin kovaa työtä se vaatii taistella muuttuvien ravintolatrendien joukossa. Hyvälle pihville on aina paikkansa ja Manhattan Steak House joka tuli silloin 20-30 vuotta sitten keskustaan on kyllä vitsi. Useamman kerran saanut huonoa lihaa. Ainoa syy tuonne menemiselle on ollut helppous kun frendien kanssa keskustassa pyöri.Minä syön edelleen runsaasti lihaa ja voin raportoida että Amigon pihvit ovat edelleen hemmetin hyviä ja mehukkaita. Bisset ovat muistaakseni aika keskivertoa valikoimaltaan.
Käyttääkö ravintolat muuten flank steakkia? Itse tykästyin kovasti tähän kuvelihaan kun sain osumaan nappiin grillissä, aivan törkeän hyvä hintalaatusuhde. Muistaakseni aidot fajitas-lihat voisi olla juuri tuota. Eli kokonaisena paistettu ja viipaloitu sopiviksi.
_