Vaimo aikanaan opiskeli Gainesvillessa ja jossain vaiheessa suunnittelimme ostavamme asunnon sielta ja aika usein tullut kaytya siella.Ja kiva kuulla ndal88a:sta. Olit varmaan sielläpäin jo silloin kun minä asuin sillä suunnalla, eli vuoteni Floridassa olivat 1990 - 1996. Miamissakin loppujen lopuksi aika monta kertaa poikkesin, vaikka pääosin vietin aikaani Gainesvillessä. Mutta hyvä pitää mielessä Miamin tutut, jos sinnepäin tulee menoa. Serkullani on loma-asunto Lantanassa, ja siellä olen kerran poikennut. Vaimoni haluaisi Florida Keyseille lomailemaan, osaatko suositella jotain tiettyä majapaikkaa ja/tai aluetta siellä? Tuskin ihan Key Westin keskustassa ainakaan minä haluaisin olla. Matkusteletko työsi parissa tai muuten ympäri Pohjois-Amerikkaa? Tervetuloa Los Angelesin alueelle.
Key West:ssa on tullut parikin kertaa asuttua Avalon Guest House:ssa, Duval Streetin etelapaassa, hivenen kauempana Key Westin keskustan hulinasta.
Vaimon veli asuu Los Angeles:n alueella, Redondo Beach:lla, pari vuotta sitten tuli kaytya siellapain. Jos joskus eksyy sinnepain niin taytyy pitaa yhteytta.
JOL