Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 307 051
  • 7 402

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
FASlapsen vitsi on miljoona kertaa parempi kuin tuon maan yliarvostetuimman stripin väkinäisempi versio.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
FASlapsen vitsi on miljoona kertaa parempi kuin tuon maan yliarvostetuimman stripin väkinäisempi versio.

Mikä tekee mielestäsi tuosta Fingerporin stripistä maan yliarvostetuimman...sekö että tuo on mainittu Jatkoajassa?

Ihmettelyketjuunkin tämä sopisi mutta pysytään tällä kertaa alkulähteillä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Vähän oioin mutkia. Jotkut kaveritkin tuota mainosti joskus, ainut strippi mistä olen kuullut useammassa eri paikassa heh. Fingerpori muuten on ihan okei.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä seuraava Pavlovin Koiran vastaus ansaitsee paikkansa tässä ketjussa, vaikka itsestäänselvyyshuumoriketjuunkin tämän olisi voinut laittaa:

Moro,

Tarttis saada jonkinmoinen logo joukkueelle. Mulla ei ole kunnollista ohjelmaa eikä ainakaan osaamista eli tarvin jonkun apua.

Katohan, Salonojan Jussikin rekisteröitynyt Jatkoajalle.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Käyttäjän benicio mahtava viesti "Kauniita naisurheilijoita" -ketjussa ansaitsee maininnan tässä ketjussa. Linkin takaa paljastuu Raimo Helmistä ja Teppo Nummista, tarkemmin ottaen heidän mahdollista homoseksuaalisuuttaan, koskeva viesti. Viestissä on lisäksi juttua Laura Lepistössä. En pitäisi K-18-kamana, mutta joku ehkä pitää, joten avatkaa linkki varoen!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Minusta junttimaista on se peli jota harrastetaan jossain Venäjän etelärajoilla. Siinä pelissä ratsastetaan hevosilla ja pelivälineenä on kuollut lammas. Paikallinen Sihvonen repii hiuksiaan kun maajoukkue pelaa pelkkää pystysuunnan lammasta eikä käytä lainkaan lammaskontrollia oman pään lähdöissä.

Nauroin täysillä lattialla kierien!
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara

Jostain syystä pidin ähhihiäsi hauskempana, oli linkkikin ihan semiletkautus. Ähhihi, mikähän minuun on mennyt :D.

Tempuran viestit Calgaryn ketjussa ovat mielestäni todella hauskoja. Joka viestissä on hauskoja sanoja ja juttuja. Vaikka puhuu järkevää asiaa niin onnistuu tekemään sen todella mukavalla tavalla, käyttää erilaisia sanoja kuin mihin olen täällä tottunut, aina saa itsekseen virnistellä sanavalinnoille ja ajatella "taas se Tempura vetää". On aina virkistävää mennä Calgaryn ketjuun "virkamieskeskustelun" jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aina kannattaa laukoa, siitä voi tulla maali. Kuten juuri tässä kävi:

Mutta eikö ole kuitenkin hienoa, että länsimaisesssa demokratiassa ja sivistysvaltiossa voit esittää mielipiteesi, ilman pelkoa siitä että Spetsnaz on aamulla kotiovellasi?

Saatat kaikenlisäksi olla oikeassakin, varsinkin kun Granlund pelaa tällä hetkellä toisella mantereella.

Ette ikinä arvaa, kenelle tuo heitto oli.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Seis! Stop! Ei saa arvostella, koska se on koira. Siis rumalta näyttävä, pelottava, kuolaava, pahalta haiseva, haukkuva ja räyhäävä, paljon syövä ja helvetisti paskantava rakki, jota vielä joudut joka ikinen päivä ulkoiluttamaan. Jos jossakin asiassa on kymmeniä huonoja puolia eikä yhtään hyvää, on se mun mielestäni huono diili. Tai no voithan sä opettaa sen vaikkapa haistamaan huumeet ja mennä itse esimerkiksi tulliin töihin.

Täällä jatkoajassa tuntuu olevan enemmän koirafaneja kuin itse koirapalstalla. Hälytys, hälytys, suurhälytys! Lehdessä luki, että koira kuoli vanhuuttaan. Nyt laulamme virren.
Meidän suvussa opetettiin mulle jo pienenä, että kaikki muut koirat paitsi metsästyskoirat ovat turhia. Tosin onhan niitä kyllä muitakin hyödyllisiä koiria, mutta siis kuitenkin..

Vitutusketjusta. Lihavoitu kohta herätti erityisesti hilpeyttä vaikkei saanutkaan kahveja tms. näppiksille, ei ole ikävä kyllä juotavaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hah! Nyt ette enää voi sanoa etten mä olis naistenmies. Lälläslää pellet. Joudutte syömään sananne, sillä mun uusi naisystävä on nuori ja uskomattoman seksikäs mallintöitä tekevä kaunotar. Kaiken lisäksi se on rikas. Kuka nyt on kova jätkä? Kuka nyt on kingi häh?

Se nainen asuu Afrikassa ja on saamassa perintönä 3.500.000 dollaria. Se etsi täältä Suomesta kilttiä ja huolehtivaa miestä (iällä ja ulkonäöllä ei kuulemma ollut merkitystä), jonka kanssa viettää loppuelämä. Mun piti vaan maksaa joku perintövero tms. 50.000 dollaria niin se saa rahat ja tulee tänne.

Enhän mä ensin uskonut tätä todeksi, mutta tää juttu varmistui jo toissapäivänä kun sain siirrettyä ne rahat. Joo eihän siitä Volvosta nyt kovinkaan paljoa saanut kun niin kiireellä piti myydä, mutta kohta mä kylven rahassa juntit! Nyt vaan odottelen sen naisen saapumista, sitten lähdemme Bahamalle.

Äsken soitin vaimolle (tai ex-vaimolle heh) ja sanoin suorat sanat sille vanhalle kurtulle. Pomolle kanssa soitin ja haistatin pitkät samalla kun otin loparit. Te kaveritkin ootte kaikki säälittäviä. Ja sä Pena. Vaikka me ollaankin aina oltu parhaita kavereita, oikeasti sä oot yks vitun kusipää. Onneksi meikäläinen on kohta jo paremmissa piireissä.

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Buahhah-hah-haa köyhät runkkarit!

Heh, siinä oli ihan hauska viesti. Hymyn toi huulille näin vuoden vaihdetta odotellessa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei ole varsinaiseti letkautus tai läppä, mutta aika hyvä kiteytys löytyi tuolta otteluseurantaketjusta nimimerkki kesäesan laukomana, noinhan se valitettavasti tuntuu olevan:

Ei riitä. Jatkoajan väelle se on ihan sama paljon peli päättyy, kunhan päästään jollekin pelaajalle vittuilemaan.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Lukon "Uramalle kenkää vai mitä?" -ketjusta:

Tässä on pari päivää sulateltu Uraman siirtoa muihin tehtäviin. Aluksi ratkaisu ei tuntunut ollenkaan hyvältä. Melkein teki mieli väittää, että siinä menivät kultamitalit. Mutta minulla kun on se fanittamisen ideologia, että kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein, niin olen tämänkin kääntänyt positiivisen puolelle.
Tässä vaiheessa kuitenkin kiitokset Uramalle sentään suhteellisen hyvästä työstä. Erityisenä meriittinä hänellä kuitenkin Lukon ensimmäinen mitali 15 vuoteen. Ei sitä tehnyt Tihonov eikä Rautakorpi, vaikka hänelläkin siihen piti palikat olla.Voihan tuohon lisätä tuo jo monen muun mainitsema syksy-mestaruus parin vuoden takaa.
Jännitettävää riittää sen suhteen, kuka tätä laivaa tulee kääntämään. Mutta taas kerran uskon ratkaisun olevan hyvä oli se mikä tahansa.Joten jo etukäteen kiitokset seurajohdolle hyvästä valmentajavalinnasta!
Jos nyt kuitenkin ottaisin kantaa tähän valintaan, niin ehkä se luonnollisin loppukauden valmentaja olisi Vuori. Hän nyt kuitenkin tuntee joukkueen ja jos ne huhut erimielisyyksistä Uraman kanssa pitävät paikkaansa, niin ehkä ne hänen erilaiset näkemyksensä ovat juuri niitä, joita tuo joukkue tarvitsee.

En oikein tiedä, oliko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai sarkasmilla, mutta sen verran omituiselta tuntuu, kun joku tällä palstalla kirjoittaa "kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein" että päätin heittää tänne läppäketjuun. Vai olenko vain espoolainen kyyninen paska, kun minun on mahdotonta käsittää että joku voisi oikeasti suhtautua kritiikittä oman suosikkiseuransa tekemisiin?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
En oikein tiedä, oliko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai sarkasmilla, mutta sen verran omituiselta tuntuu, kun joku tällä palstalla kirjoittaa "kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein" että päätin heittää tänne läppäketjuun. Vai olenko vain espoolainen kyyninen paska, kun minun on mahdotonta käsittää että joku voisi oikeasti suhtautua kritiikittä oman suosikkiseuransa tekemisiin?
Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla ko. henkilön mielipide asiasta, jos Lukko joutuisi karsintaan ja putoaisi Mestikseen. "Näinhän sen oli tarkoituskin mennä"?
Itse ainakin suhtaudun hyvin kriittisesti omien suosikkiseurojen tekemisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös