Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 984
  • 7 387

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu mä oon julkkis, tunsin oikein kun kusi kihahti hattuun.

Oikein odotan että pääsen tänään lähikauppaan ohittelee mummot kassajonossa, jos jollain on jotain valittamista niin voi pistää legendaarisen "ETTEKSTE TIEDÄ KUKA MÄ OON!?!? MÄ KIRJOTIN SEN LASSE KUKKONEN-JUTUN! VÄISTÄKÄÄ!!"
Stoori kiersi myös omalla ja kaverin työpaikalla sähköpostissa. :) Todella positiivista palautetta sait!
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu mä oon julkkis, tunsin oikein kun kusi kihahti hattuun.
Törmäsin onnistuneeseen tarinaasi myös facebookissa. Se on nyt varma kutsu BB-Antin ja BB-Hennan yksivuotishääpäiväbileisiin tiedossa (Seiskan kustannuksella tietenkin). Niihin bailuihin eivät pääsekään kuin harvat ja valitut, ns. ajan hermolla olevat persoonat.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ohhoh, ohhoh. Näinköhän mä pääsen tänään kotiovelle asti ilman että joudun ajamaan paikalle etsiytyneiden paparazzien ja Seiskan toimittajien yli. Toivottavasti en pääse.

Kutsu BB-Antin ja BB-Hennan yksivuotishääpäiville on vähän sama kun saisi kutsun Lasse Kukkosen peruskoulun päättöbileisiin, kumpikaan tapahtuma ei tule ikimaailmassa näkemään päivänvaloa.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Tämä Koirapojan kuvaus Sakke Pietilästä Ylen Vancouver studiossa aiheutti miltei kahvit näppikselle reaktion:

Täällä on joku Abe Simpson piirtomasiinan kanssa: pistä pyörii.. tossa noin... aatellaanpa silleen... pysäytä.. myhyhyhyhyyy... eteenpäin.. seis tähän...*jatkuu*
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Nimimerkki Torpedo 360 pohtii syitä eiliseen tappioon "Suomi Vancouverissa 2010"-ketjussa. Aiheutti energiajuomat näppikselle reaktion.

Yöllisen pohdiskelun jälkeen alkoi avautumaan miksi Suomi raiskattiin eilen kakkoseen kuusi kertaa. Itse en ole vastaavaa joutunut kokemaan kiekon seuranta urani aikana ja oli aika epäuskoinen olo kun yritti seurata tuota ensimmäistä erää. Ei oikein pystynyt kun nauramaan ja jopa hävetti hetken että katsoo peliä. Omat havaintoni pelin tiimellyksessä ja koko turnauksessa ovat seuraavanlaisia:

- Oliko suomen maalissa eilen Marko?
- Mikä vittu suomen pakeilla painoi eilen?
- Saiko Juti tarpeeksi ruokaa turnauksen aikana? Oliko syynä Jutin huono tankkaus?


Huhuja hallilta että suomen valmentajat etsivät koko toisen ja kolmannen erän ajan Jutilalle tarpeeksi isoa pelipaitaa jotta oltaisiin saatu johtaja suomen pakistoon. Viimeinen vaihtoehto oli että parsitaan Jari Kurrin ja Christian Ruutun pelipaita yhteen mutta Juti ei pitänyt että selässä lukisi Kurttu. Loppujen lopuksi kun Juti ei pelipaitaa saanut kauhoi hän kahdeksan kiloa mummon lihapullia pataan ja tipahti Kurrin jalkoihin nukkumaan. Tosissaan mitä vittua Jutila tuolla edes tekee?
Suomella oli myös toiseen erään salainen-ase joka käytettiin ja siitä jo tiesi että tosi hätätapaus on kyseessä. Suomen kopissa oli kaappii jonka vieressä oli nappula "riko lasi hätätapauksessa".... Mitä kaapissa oli? Kukkosen Lassehan siellä oli syväjäädytettynä ja odotti silmät tirskuen kentälle pääsyä. No toisella erätauolla sitten Kummola meni että voihan vittu nyt täytyy tämäkin päätös tehdä ja nappulaa painaa, vielä huuto koppiin että "Lasse on irti".

Vaikka suomi pelaa pronssista niin pelillisesti on ollut paska turnaus ja eipä jäänyt muuten kun tuon yhden raiskaus erän takia mieleen. Kiitos Teemu, Saku, Kimmo, Sami, Jere, Juti ja Kurri monista hävityistä tärkeistä peleistä ja ennen kaikkea draaman tuomisesta tv-ruuduille. Ja toivotaan että jenkit raiskaa myös tuon kanadan vaikka Kanada on oikeasti lätkä joukkue ja luultavasti ei ihan noin paljon juokse kiekon perässä kuin Suomi :)
 

d2uce

Jäsen
Nauroin tuolle ensimmäiselle letkautukselle jo melko paljon, mutta nimim. aceman81:n jatko kruunasi koko komeuden:

Harmi, ettei pojat päästäneet Halosta kopista. Repeilivät varmaan ihan täysin Tarjan vitseille. Olisi ollut mukava kuunnella presidenttimme kommentit tuoreeltaan pelin jälkeen.

Niinpä. Onhan muistettava että nämä olivat luultavasti Tarjan viimeiset olympialaiset.
 

Johnnie

Jäsen
SergeiK ihmettelee, miksi Michelle Karvisen maali oli Olympialaisten TOP-5-maalikoosteessa (jossa muut maalit olivat miehien tekemiä).

Minusta pointti on siinä, että kyseessä on kaksi eri lajia jossa on eri säännöt. Ei pituushypyn Top-5 koosteessa heitetä mitään kolmiloikan kuvia sekaan vaikka siinäkin hypätään hiekkalaatikkoon viivan takaa vitullisen vauhdin jälkeen. Oliko todellakin niin paskat kisat, että miesten peleistä ei löytynyt viittä siistiä maalia?

Toki itse pidän naisten lätkää zumbaan tai spinningiin verratavana kuntoiluna ja sen asemaa olympialajina keskikokoisena vitsinä, mutta se ei olekkaan se pointti.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Hauskojen kielikuvien lisäksi tuo on vielä täyttä faktaa. Jos naiset saisivat taklata niin olisi mikelle saanut keräillä leekoja pleksin murusten seasta jäältä (vrt. Anssi Salmela).
 

d2uce

Jäsen
Hauskojen kielikuvien lisäksi tuo on vielä täyttä faktaa. Jos naiset saisivat taklata niin olisi mikelle saanut keräillä leekoja pleksin murusten seasta jäältä (vrt. Anssi Salmela).

Niin, jos yhtäkkiä kesken tuon suorituksen tuomari olisi huikannut, että "nyt saa taklata".
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Niin, jos yhtäkkiä kesken tuon suorituksen tuomari olisi huikannut, että "nyt saa taklata".
Nyt kun kuola roiskuen pääsit iskemään tämän hassun hauskan jutun minun tyhmään kommenttiini, niin missasit pointtini. Mutta jos oikeen tarkkaan luet SergeiK:n viestin, niin saatat jopa ymmärtää mitä sanomisillani tarkoitin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tämä FASlapsen luonnehdinta Lasse Kukkosesta laittoi kyllä hihittämään.

FASlapsi kirjoitti:
Ja Olli, syö sanasi ja pelaa vielä Sotshissa! Pahoin pelkään että Lasse Kukkonen on tämän murheellisen päätöksen syy, Ollia vitutti niin että viiksetkin irtosi kun joutui katselemaan hihittelevää ja älykkyydessä muovailuvahan tasolla olevaa Lassea, joka vielä pronssipelissä jatkoi Sakun ja Teemun matkimista siihen malliin että lähti Sakun seuraksi jäähypenkkiä kuluttamaan. Varmaan mursi leukansakin jossain aamuharjoituksissa ku Teemullakin kerta oli leuka paskana. No, Lassen onneksi mies oli ensimmäisenä mitalijonossa, ei ollut ketään keltä matkia käytöstä ja mies jäätymisellään pelasti itsensä tukehtumiskuolemalta. Muistikohan kukaan ottaa Lassea mukaan sieltä matolta? Onko se vielä siellä hallissa? Romanttinen ajatus, halli ja Lasse, valot pois päältä kumpaiseltakin.

Löytyy tuolta Vancouver-puolelta Leijonaikonit-ketjusta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä vähän liikaa yritetty ratsastaa sen ansiokkaan tekstikokonaisuuden siivellä, jossa spekuloitiin se leijonien kisojen kulku. =)

Ei sillä, sana hallussa FASlapsella, mutta menestyksellä ei pitäisi ratsastaa, rupeaa helposti toistamaan itseään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Jos Jyppifaneilla tahtoo Valtra välillä keulia, niin kyllä Lukon kannattaja kettu666 voittaa tässä asiassa.

Vitun loukkaantumiset,vitun ainainen kolmen maalin etumatka vihuille ja vitun Kähkönen(kuka?)!!!
=>
=>
Nevehööd,ei tosin yllättävää kun pelaa Bluesissa.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Tämä Simonin tuore pläjäytyshän kuuluu itseoikeutetusti tähän ketjuun:

Lainaus:
Uleåborgir kirjoitti:
Pelkosenniemellä on kuulemma ammuttu metsäkauris hankeen. Kauris ei ollut päässyt omin voimin hangesta pois, joten se piti ampua kuoliaaksi. Voi vihne mitä paskaa. Eikö koko Lapin maakunnasta löytynyt lapiota?

Simon:
Eiköhän se ampuminen ollu kuitenkin sentään kätevämpi tapa tappaa kuin mäiskiä elukkarukkaa lapiolla kaaliin.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Hivenen käy kyllä sääliksi Milanin kannattajia, jotka ovat saapuneet mukavan keväisestä ja muutenkin elegantista Milanosta harmaaseen, ankeaan sekä aina yhtä kulinaristiseen Manchesteriin. Porukan ilmeet olivatkin sitä luokkaa kuin scholl olisi katselemassa Cocksin (käsipalloseura) peliä Riihimäellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös