Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 308 374
  • 7 402

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
FASlapsi ei kyllä koskaan petä! Ihan loistavaa!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
FASlapsi ei kyllä koskaan petä! Ihan loistavaa!

Aivan loistavaa settiä.

"Lasse seuraa hekotellen vieressä ja haluaisi myös osallistua mediapeliin, mutta ketään ei kiinnosta jonkun Kukkosen mietteet".

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Oli kyllä loistava kirjotus kaverilta! :) Erityisesti Lasse Kukkosen rooli tarinassa nauratti joka kerta, kun Lassen nimi mainittiin.

Jotenkin muutama viesti myös otteluseuranta-ketjusta pisti hymyillyttämään ja hörhöttelemään, kun peli oli mitä oli. Muutama lainatekseni:

Kukkonen hirteen
Tuu nyt Kukkonen vittuun sieltä.
Kukkonen, lähe jo menee, kiitos.
Lasse töpeksii jälleen ja vastustaja rankaisee. Ei ole Lassen kisat ei.
Kukkonen vilttiin jo voi jumalauta Jalonen herätys!
Kukkonen 3-0
Herätys Kukkonen jo.
Kukkonen veti kohtalaisen monta hyvää suoritusta putkeen.
Lasse Kukkonen. Kukkonen ja Lasse.

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Todellakin FASlapsilta mainio kiteytys Leijonien menneistä ja tulevista otteista! Eipä paljon huonommaksi jäänyt nuo Lampisenkaan kokoamat highlight -kommentit Kukkosen edesottamuksista. "Kukkonen 3-0" kommentin aiheuttamalla reaktiolla ei ollut enää mitään tekemistä pienen myhäilyn kanssa. Aivan loistavaa settiä molemmilta!

Lassen fanipaita tilaukseen ja mielellään aidolla signeerauksella. Olisin otettu. Kukkosen Lasse <3

E: Taidan lähteä ulos rauhoittaville sauhuille.

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukavaa että tykkäsitte.

Olihan tuo Suomen ja eritoten Kukkosen touhuilu Ruotsi-pelissä niin raskasta katseltavaa että ei tosikaan. Ajattelin että kaikkien mielenterveyden takia on parasta selvittää miten tuollainen koomailu tällä tasolla on edes mahdollista, onneksi järkeenkäypä ratkaisu löytyi.

Onneksi Latvia ei päässyt tätä skenaariota romuttamaan, nyt on edelleen mahdollista päästä seuraamaan kuinka Suomen asettautuessa olympiafinaalin voiton jälkeen joukkuekuvaan mitalinsa nielaissut Kukkonen yrittää sininen naama peruslukemilla ja mitalin nauha suusta roikkuen pysyä tajuissaan riittävän kauan jottei tarvitse sitten lapsenlapsille kertoa miksi vaaria otetaan huoltajan toimesta kuvassa takaapäin.

Vois kyllä harkita Kukkosen paidan ostamista. Siihen pitäis vaan saada tekstiksi Soumi ja pelinumero selkään väärinpäin, ja Lassen omistuskirjoitus tulisi olla tikkukirjaimilla ja tavuviivoilla kirjoitettu.

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Ja tykitys vaan jatkuu. Kollegat katselee jo valmiiksi muutenkin kieroon, tämä ei paljon tilannetta helpota. Kukkonen forever!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kovaa tykitystä kyl toi FASlapsen analyysi. Hienona loppukaneettina tuo nielaistu kultamitali. =)

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Joku (en minä) on nähnyt aiheelliseksi taltioida FAS-lapsen erinomaisen kertomuksen kuvankaappaukseksi kuvaton.comiin. En kyllä ihmettele jos naurattaa muuallakin kuin tämän palstan "kiekkodosentteja", niin mainio oli.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vaan ei ollut huono tämäkään:

Ei silti, kyllä minä Kiiraa polkaisisin, kuten kiksauttaisin tilaisuuden tullen Tuksuakin. Ihan pelkästä mielenkiinnosta nimittäin. Sitä paitsi emätin se on hylkeelläkin tai jotain sinne päin. Olisihan se jonkinlainen meriitti ja taatusti hyvä jäänmurtaja tulevissa keskusteluissa ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa.

Ranesta en sitten enää tiedäkään, tulee tiettyjä seksuaalisuuteen liittyviä rajoitteita vastaan. Ehkä, jos kukkia ja suklaata ihan kotiovelle asti toisi.
Miellyttävän kuvan sain silmiini kun tätä ajattelin.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Käyttäjänimetön vetäisi tupla ässät hihasta ja vastasi kysymykseeni tyhmien kysymysten ketjussa.

Riippuu naisesta. Naisia on kolmenlaisia.

1) jos nainen on nöösinainen, niin varovaisesti ujona naurahdat ja keksit jotakin nössöä vastausta. Sanoilla ei niin väliä, leikit ujoa, katsot alaviistoon ja saat ujopongoja ja numeron (lue: pillua 2 viikon sisään). Se riittää. Änkytys ihanuudesta ja kauneuteen viittaavuudesta riittää. Jos et änkytä, harjoittele, änkytystä siis.

2) jos kyseessä on keskivertonainen, niin sanot: "katoa". Numeroa kysyvä ja sanova keskivertonainen on vittupää, jonka huolii joku muu, älä sinä. Se listii sinut. Muutaman kerran saat sellaiselta kiihkeää hitusvinkulaa, vaan älä siihen lankea. Paitsi jos haluat vain kerran, tai jonkun kerran. Mutta jonkun, tai ensi kerran jälkeen sokeudut, joten älä mene sinne.

3) jos kyseessä on mieleesi sovelias, niin sanot:.... silloin et kysele, vaan kerrot mitä oikeasti tunnet. Tämä strategia vaatii sen, että olet runkannut lähiaikoina. Tai saanut pesää. Silloin sanat ovat huulellasi. Ja ehkä muutkin kuin sanat.

Kiitos päivän parhaimmista nauruista =D kannatti siis kysyä tyhmä kysymys =P aivan loistava tilastointi =)

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otteluseurantaketju 24-25.2.2010 (ke-illasta to-aamuun) sai ainakin minut nauramaan.

Äänestä päätellen Keklun kiima kyllä nousee Kanadan juostessa maaleja taululle, saikohan/saakohan joku kyytiä erätauolla?

Kuten tuossa edellä jo ennakoitiin, niin voi olla Inkalla tukalat paikat siinä erätauolla...

Ja käyttääköhän Keklu sitä erätaukojen kommentointikoroketta pannessaan?

MAD-MAX kaventaa tilanteeksi 6-2! Ehkä tästä vielä saadaan peli? Njaa...

Vain jos Jarmo Kekäläinen avaa housunsa Inkan edessä...

Kuten Tapio Suomisen blogista voi lukea, Inka ei hätkähdä vanhana hevostyttönä hevostenkaan astutusta, joten Kekulla ei ole toivoa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku (en minä) on nähnyt aiheelliseksi taltioida FAS-lapsen erinomaisen kertomuksen kuvankaappaukseksi kuvaton.comiin. En kyllä ihmettele jos naurattaa muuallakin kuin tämän palstan "kiekkodosentteja", niin mainio oli.

Vittu mä oon julkkis, tunsin oikein kun kusi kihahti hattuun.

Oikein odotan että pääsen tänään lähikauppaan ohittelee mummot kassajonossa, jos jollain on jotain valittamista niin voi pistää legendaarisen "ETTEKSTE TIEDÄ KUKA MÄ OON!?!? MÄ KIRJOTIN SEN LASSE KUKKONEN-JUTUN! VÄISTÄKÄÄ!!"

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Oikein odotan että pääsen tänään lähikauppaan ohittelee mummot kassajonossa, jos jollain on jotain valittamista niin voi pistää legendaarisen "ETTEKSTE TIEDÄ KUKA MÄ OON!?!? MÄ KIRJOTIN SEN LASSE KUKKONEN-JUTUN! VÄISTÄKÄÄ!!"
Stoori kiersi myös omalla ja kaverin työpaikalla sähköpostissa. :) Todella positiivista palautetta sait!

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Törmäsin onnistuneeseen tarinaasi myös facebookissa. Se on nyt varma kutsu BB-Antin ja BB-Hennan yksivuotishääpäiväbileisiin tiedossa (Seiskan kustannuksella tietenkin). Niihin bailuihin eivät pääsekään kuin harvat ja valitut, ns. ajan hermolla olevat persoonat.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ohhoh, ohhoh. Näinköhän mä pääsen tänään kotiovelle asti ilman että joudun ajamaan paikalle etsiytyneiden paparazzien ja Seiskan toimittajien yli. Toivottavasti en pääse.

Kutsu BB-Antin ja BB-Hennan yksivuotishääpäiville on vähän sama kun saisi kutsun Lasse Kukkosen peruskoulun päättöbileisiin, kumpikaan tapahtuma ei tule ikimaailmassa näkemään päivänvaloa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Tämä Koirapojan kuvaus Sakke Pietilästä Ylen Vancouver studiossa aiheutti miltei kahvit näppikselle reaktion:

Täällä on joku Abe Simpson piirtomasiinan kanssa: pistä pyörii.. tossa noin... aatellaanpa silleen... pysäytä.. myhyhyhyhyyy... eteenpäin.. seis tähän...*jatkuu*

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Nimimerkki Torpedo 360 pohtii syitä eiliseen tappioon "Suomi Vancouverissa 2010"-ketjussa. Aiheutti energiajuomat näppikselle reaktion.

Yöllisen pohdiskelun jälkeen alkoi avautumaan miksi Suomi raiskattiin eilen kakkoseen kuusi kertaa. Itse en ole vastaavaa joutunut kokemaan kiekon seuranta urani aikana ja oli aika epäuskoinen olo kun yritti seurata tuota ensimmäistä erää. Ei oikein pystynyt kun nauramaan ja jopa hävetti hetken että katsoo peliä. Omat havaintoni pelin tiimellyksessä ja koko turnauksessa ovat seuraavanlaisia:

- Oliko suomen maalissa eilen Marko?
- Mikä vittu suomen pakeilla painoi eilen?
- Saiko Juti tarpeeksi ruokaa turnauksen aikana? Oliko syynä Jutin huono tankkaus?

Huhuja hallilta että suomen valmentajat etsivät koko toisen ja kolmannen erän ajan Jutilalle tarpeeksi isoa pelipaitaa jotta oltaisiin saatu johtaja suomen pakistoon. Viimeinen vaihtoehto oli että parsitaan Jari Kurrin ja Christian Ruutun pelipaita yhteen mutta Juti ei pitänyt että selässä lukisi Kurttu. Loppujen lopuksi kun Juti ei pelipaitaa saanut kauhoi hän kahdeksan kiloa mummon lihapullia pataan ja tipahti Kurrin jalkoihin nukkumaan. Tosissaan mitä vittua Jutila tuolla edes tekee?
Suomella oli myös toiseen erään salainen-ase joka käytettiin ja siitä jo tiesi että tosi hätätapaus on kyseessä. Suomen kopissa oli kaappii jonka vieressä oli nappula "riko lasi hätätapauksessa".... Mitä kaapissa oli? Kukkosen Lassehan siellä oli syväjäädytettynä ja odotti silmät tirskuen kentälle pääsyä. No toisella erätauolla sitten Kummola meni että voihan vittu nyt täytyy tämäkin päätös tehdä ja nappulaa painaa, vielä huuto koppiin että "Lasse on irti".

Vaikka suomi pelaa pronssista niin pelillisesti on ollut paska turnaus ja eipä jäänyt muuten kun tuon yhden raiskaus erän takia mieleen. Kiitos Teemu, Saku, Kimmo, Sami, Jere, Juti ja Kurri monista hävityistä tärkeistä peleistä ja ennen kaikkea draaman tuomisesta tv-ruuduille. Ja toivotaan että jenkit raiskaa myös tuon kanadan vaikka Kanada on oikeasti lätkä joukkue ja luultavasti ei ihan noin paljon juokse kiekon perässä kuin Suomi :)

d2uce

Jäsen
Nauroin tuolle ensimmäiselle letkautukselle jo melko paljon, mutta nimim. aceman81:n jatko kruunasi koko komeuden:

Harmi, ettei pojat päästäneet Halosta kopista. Repeilivät varmaan ihan täysin Tarjan vitseille. Olisi ollut mukava kuunnella presidenttimme kommentit tuoreeltaan pelin jälkeen.

Niinpä. Onhan muistettava että nämä olivat luultavasti Tarjan viimeiset olympialaiset.

Johnnie

Jäsen
SergeiK ihmettelee, miksi Michelle Karvisen maali oli Olympialaisten TOP-5-maalikoosteessa (jossa muut maalit olivat miehien tekemiä).

Minusta pointti on siinä, että kyseessä on kaksi eri lajia jossa on eri säännöt. Ei pituushypyn Top-5 koosteessa heitetä mitään kolmiloikan kuvia sekaan vaikka siinäkin hypätään hiekkalaatikkoon viivan takaa vitullisen vauhdin jälkeen. Oliko todellakin niin paskat kisat, että miesten peleistä ei löytynyt viittä siistiä maalia?

Toki itse pidän naisten lätkää zumbaan tai spinningiin verratavana kuntoiluna ja sen asemaa olympialajina keskikokoisena vitsinä, mutta se ei olekkaan se pointti.

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Hauskojen kielikuvien lisäksi tuo on vielä täyttä faktaa. Jos naiset saisivat taklata niin olisi mikelle saanut keräillä leekoja pleksin murusten seasta jäältä (vrt. Anssi Salmela).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy