Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 589
  • 7 387

d2uce

Jäsen

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers

Harmi vaan, että noi muut pelaajat olivat ulkomaalasia ja niitähän ei saa Suomen joukkueessa peluuttaa. Jussi teki vain maalin, variaatiot tulivat muiden puolesta.

Toinen tuli naisasiat -ketjussa. Sinänsä vakava asia, mutta kuulostaa aikamoiselta naiselta tuo iiborin parempi puolisko. Sanoisinko, että vähintään jalat alta -osastoa.

Olen kyllä moneen kertaan ihmetellyt ääneen seksin puutetta suhteessamme, mutta suosituksi syyksi tai tekosyyksi, miten sen nyt ottaa, on vakiutunut se, että mulle on kertynyt velkoja suhteellisen paljon, joita olen nyt yrittänyt parhaani mukaan maksaa pois.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nimimerkin FASlapsi viesti Suomi Vancouverissa -ketjussa toi mukavasti piristystä päivään =)

Me ollaan voitettu nää olympialaiset. Mä oon selvittänyt mistä se Ruotsi-tappio johtui ja miten tää homma tästä jatkuu.

Mä uskon vielä siihen että Selänne ja Koivu oli kahdestaan miettiny että nyt perseillään toi Ruotsi-peli, vältetään kato Kanada/Venäjä sit tossa mitalipelejä ratkottaessa ja voidaan kyykyttää niitä sit finaaleissa ku ollaan eka voitettu Latvia-kamppailusta väsyneet tsekit ja itsevarmat, nuoret USA-jullit. Joka turnauksessa pitää aina hävitä yks peli, ja Torinossa Ruotsi perseili sen yhden pelin, nyt hei me tehdään sama eiks je? Kukkonenkin oli sit kuullu jutut ja päättäny ryhtyy leikkiin mukaan.

Sitten ne on Jalosen taktiikkapalavereissa ovelasti virnuillu toisilleen, Jukka paasaa jostain talvisodasta ja viime olympiafinaalista ja kattoo ku nuoremman Koivun ja Ruudun silmät kiiluu innosta ja ryhmähengen yli vyöryessä Hagmanit ja Timoset vetää yläfemmoja ja karjuu. Selänteen ja S.Koivun ovelan hymyn ja flegmaattisen tuolilla notkuilun Jalonen kuittaa jollain superstarbauteen liittyvällä jutulla, mutta luottaa siihen että kokeneet ketut on jo sisäistäneet nämä asiat ja itse matsissa sitten tapahtuu. Kukkonen on siellä kokoajan yrittäny vinkkailla Sakulle ja Teemulle silmää tyyliin "mä oon messissä jätkät", kukaan vaan ei kiinnitä siihen mitään huomiota, mitä nyt Pitkänen ihmettelee että mikä vittu tota tänään vaivaa.

Pelin alkaessa muut tulee peliin hyvin latautuneina, Kipru on ihan pumpissa ja alku meneekin hyvin. Mutta kun vanhempi Koivu ja Selänne käy pari vaihtoa perseilemässä rupee muilla tutisemaan puntti, ollaanko me näin vitun huonoja ku noi elävät legendatkin käy tuolla kyykkäämässä, eihän meillä oo mitään jakoa, me ollaan hävitty tää peli. Detroitin menestysputkessa lähes ruotsalaistunut Filppula ja yli-fiksu N.Kapasen ketju ei anna moisen vaikuttaa, mutta muut rupeaa huomaamattaan ja tahtomattaan perseilemään, syötöt menee päin persettä, kiekko pomppii ja ruotsalaisten keltaiset paidat pelottaa. Ruotsin voitto on selviö.

Kipru ei hölmönä kaverina maalillaan reagoi mihinkään, jatkaa vaan hyviä otteitaan vaikka välillä toki kelaileekin että ois vissiin pitäny sittenkin lähtee sinne Havaijille taas jos tää meno on tämmöstä. Kukkosen urpoilu taas on niin läpinäkyvää, että Pitkäsellä keittää tokan erän lopulla pakkiparin vammaisuus yli ja Joni vimmaistuksissaan ajaa itsensä pihalle pelistä.

Vaihtoaitiossa Jalonen on ihan ihmeissään että mikä noihin nyt on mennyt. Erien aikana Jukka seisoo urhoollisesti tönkkösuolattuna ja yrittää hymyllään peittää pahan olonsa ja sen ettei tiedä mistään mitään, erätauoilla se menee vessaan itkemään Dufvan olkaa vasten ku ei kukaan kuuntele.

Pelin jälkeen Saku ja Teemu jakaa medialle lausuntoja siitä kuinka omaa peliä pitää parantaa ja kyllä tää tästä. Lasse seuraa hekotellen vieressä ja haluaisi myös osallistua mediapeliin, mutta ketään ei kiinnosta jonkun Kukkosen mietteet.

Sitten Tsekkiä vastaan muut on ihan maissa, Jalonen punasilmäsenä vaan nieleskelee ku pitäis fiilistä nostattaa, muut istuu päät painuksissa, paitsi Kukkonen joka hihittelee yksinään tuolillaan. Silloin astuu Saku ja Teemu esiin, alkaa hirveä mesoaminen talvisodasta ja viime olympiafinaalista ja Tsekeille kärsityistä jatkoaikatappioista MM-finaaleissa, ja taas öristään ja pistetään yläfemmoja. Tsekki kaatuu 7-0, Selänne tekee 4 maalia ja Saku syöttää viis. Pelin jälkeen kaikki ylistää Sakun ja Teemun johtajuutta ja esimerkkiä ja Jalosellakin alkaa pieni hymynkare nousta huulille.

Näin se menee. USA torpataan sit puolihuolimattomasti seuraavassa pelissä pronssimatsiin, ja finaalissa nujerretaan loppuun ajetut kanukit kotiyleisön suureksi harmiksi. Saku ja Teemu itkee kaulakkain kultamitalit suussa, Niittymäki soittaa munasyndeillään ilmakitaraa olympiapokaalilla ja Kukkosta elvytetään Heimlichin otteella koska Lasse oli vahingossa nielaissut kultamitalinsa yrittäessään matkia Sakua ja Teemua.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Well played, ei voi muuta sanoa, hihitys äityi jopa nauruksi Kukkosen tukehtuessa mitaliinsa =D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, pakko myöntää muutaman kerran turskahtaneeni.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Oli kyllä tosiaan pilke silmäkulmassa kirjotetut juttu. Tälläiset on oikeasti hyviä!
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi ei... Legendaarinen mm95 -otteluseuranta aiheutti mahakipua ja jatkuvaa pärskimistä yksin kotona. Silloin totesin tilanteen olleen ainutlaatuinen mitä tulee yksin nauramiseen ja nyt, jo pienen ajan sisällä tulee toinen "ääninauru" nettikirjoituksista. Kiitos FASlapsille ja toivotaan että Lasselta saadaan kultamöllykkä pois kiduksista. :D
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Todellakin, loistavaa settiä!

Yleensä tähän ketjuun tuleva materiaali on sellaista, että niihin vain hymähtelee, mutta tuo FASlapsin kirjoittama teksti oli aivan loistavaa ja itsekin nauroin ääneen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
FASlapsi ei kyllä koskaan petä! Ihan loistavaa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
FASlapsi ei kyllä koskaan petä! Ihan loistavaa!

Aivan loistavaa settiä.

"Lasse seuraa hekotellen vieressä ja haluaisi myös osallistua mediapeliin, mutta ketään ei kiinnosta jonkun Kukkosen mietteet".
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Oli kyllä loistava kirjotus kaverilta! :) Erityisesti Lasse Kukkosen rooli tarinassa nauratti joka kerta, kun Lassen nimi mainittiin.

Jotenkin muutama viesti myös otteluseuranta-ketjusta pisti hymyillyttämään ja hörhöttelemään, kun peli oli mitä oli. Muutama lainatekseni:


Kukkonen hirteen
Tuu nyt Kukkonen vittuun sieltä.
Kukkonen, lähe jo menee, kiitos.
Lasse töpeksii jälleen ja vastustaja rankaisee. Ei ole Lassen kisat ei.
Kukkonen vilttiin jo voi jumalauta Jalonen herätys!
Kukkonen 3-0
Herätys Kukkonen jo.
Kukkonen veti kohtalaisen monta hyvää suoritusta putkeen.
Lasse Kukkonen. Kukkonen ja Lasse.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Todellakin FASlapsilta mainio kiteytys Leijonien menneistä ja tulevista otteista! Eipä paljon huonommaksi jäänyt nuo Lampisenkaan kokoamat highlight -kommentit Kukkosen edesottamuksista. "Kukkonen 3-0" kommentin aiheuttamalla reaktiolla ei ollut enää mitään tekemistä pienen myhäilyn kanssa. Aivan loistavaa settiä molemmilta!

Lassen fanipaita tilaukseen ja mielellään aidolla signeerauksella. Olisin otettu. Kukkosen Lasse <3

E: Taidan lähteä ulos rauhoittaville sauhuille.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukavaa että tykkäsitte.

Olihan tuo Suomen ja eritoten Kukkosen touhuilu Ruotsi-pelissä niin raskasta katseltavaa että ei tosikaan. Ajattelin että kaikkien mielenterveyden takia on parasta selvittää miten tuollainen koomailu tällä tasolla on edes mahdollista, onneksi järkeenkäypä ratkaisu löytyi.

Onneksi Latvia ei päässyt tätä skenaariota romuttamaan, nyt on edelleen mahdollista päästä seuraamaan kuinka Suomen asettautuessa olympiafinaalin voiton jälkeen joukkuekuvaan mitalinsa nielaissut Kukkonen yrittää sininen naama peruslukemilla ja mitalin nauha suusta roikkuen pysyä tajuissaan riittävän kauan jottei tarvitse sitten lapsenlapsille kertoa miksi vaaria otetaan huoltajan toimesta kuvassa takaapäin.

Vois kyllä harkita Kukkosen paidan ostamista. Siihen pitäis vaan saada tekstiksi Soumi ja pelinumero selkään väärinpäin, ja Lassen omistuskirjoitus tulisi olla tikkukirjaimilla ja tavuviivoilla kirjoitettu.
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Ja tykitys vaan jatkuu. Kollegat katselee jo valmiiksi muutenkin kieroon, tämä ei paljon tilannetta helpota. Kukkonen forever!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kovaa tykitystä kyl toi FASlapsen analyysi. Hienona loppukaneettina tuo nielaistu kultamitali. =)
 

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Joku (en minä) on nähnyt aiheelliseksi taltioida FAS-lapsen erinomaisen kertomuksen kuvankaappaukseksi kuvaton.comiin. En kyllä ihmettele jos naurattaa muuallakin kuin tämän palstan "kiekkodosentteja", niin mainio oli.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vaan ei ollut huono tämäkään:

Ei silti, kyllä minä Kiiraa polkaisisin, kuten kiksauttaisin tilaisuuden tullen Tuksuakin. Ihan pelkästä mielenkiinnosta nimittäin. Sitä paitsi emätin se on hylkeelläkin tai jotain sinne päin. Olisihan se jonkinlainen meriitti ja taatusti hyvä jäänmurtaja tulevissa keskusteluissa ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa.

Ranesta en sitten enää tiedäkään, tulee tiettyjä seksuaalisuuteen liittyviä rajoitteita vastaan. Ehkä, jos kukkia ja suklaata ihan kotiovelle asti toisi.
Miellyttävän kuvan sain silmiini kun tätä ajattelin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Käyttäjänimetön vetäisi tupla ässät hihasta ja vastasi kysymykseeni tyhmien kysymysten ketjussa.

Riippuu naisesta. Naisia on kolmenlaisia.

1) jos nainen on nöösinainen, niin varovaisesti ujona naurahdat ja keksit jotakin nössöä vastausta. Sanoilla ei niin väliä, leikit ujoa, katsot alaviistoon ja saat ujopongoja ja numeron (lue: pillua 2 viikon sisään). Se riittää. Änkytys ihanuudesta ja kauneuteen viittaavuudesta riittää. Jos et änkytä, harjoittele, änkytystä siis.

2) jos kyseessä on keskivertonainen, niin sanot: "katoa". Numeroa kysyvä ja sanova keskivertonainen on vittupää, jonka huolii joku muu, älä sinä. Se listii sinut. Muutaman kerran saat sellaiselta kiihkeää hitusvinkulaa, vaan älä siihen lankea. Paitsi jos haluat vain kerran, tai jonkun kerran. Mutta jonkun, tai ensi kerran jälkeen sokeudut, joten älä mene sinne.

3) jos kyseessä on mieleesi sovelias, niin sanot:.... silloin et kysele, vaan kerrot mitä oikeasti tunnet. Tämä strategia vaatii sen, että olet runkannut lähiaikoina. Tai saanut pesää. Silloin sanat ovat huulellasi. Ja ehkä muutkin kuin sanat.

Kiitos päivän parhaimmista nauruista =D kannatti siis kysyä tyhmä kysymys =P aivan loistava tilastointi =)
 

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otteluseurantaketju 24-25.2.2010 (ke-illasta to-aamuun) sai ainakin minut nauramaan.

Äänestä päätellen Keklun kiima kyllä nousee Kanadan juostessa maaleja taululle, saikohan/saakohan joku kyytiä erätauolla?

Kuten tuossa edellä jo ennakoitiin, niin voi olla Inkalla tukalat paikat siinä erätauolla...

Ja käyttääköhän Keklu sitä erätaukojen kommentointikoroketta pannessaan?

MAD-MAX kaventaa tilanteeksi 6-2! Ehkä tästä vielä saadaan peli? Njaa...

Vain jos Jarmo Kekäläinen avaa housunsa Inkan edessä...

Kuten Tapio Suomisen blogista voi lukea, Inka ei hätkähdä vanhana hevostyttönä hevostenkaan astutusta, joten Kekulla ei ole toivoa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku (en minä) on nähnyt aiheelliseksi taltioida FAS-lapsen erinomaisen kertomuksen kuvankaappaukseksi kuvaton.comiin. En kyllä ihmettele jos naurattaa muuallakin kuin tämän palstan "kiekkodosentteja", niin mainio oli.

Vittu mä oon julkkis, tunsin oikein kun kusi kihahti hattuun.

Oikein odotan että pääsen tänään lähikauppaan ohittelee mummot kassajonossa, jos jollain on jotain valittamista niin voi pistää legendaarisen "ETTEKSTE TIEDÄ KUKA MÄ OON!?!? MÄ KIRJOTIN SEN LASSE KUKKONEN-JUTUN! VÄISTÄKÄÄ!!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös