Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 454
  • 7 390

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kuopiosta kajahtaa Ässä-tappion jälkeen:
Osaan sieluni silmin kuvitella miten työtä vaille olevat Ässäfanit riehuvat nyt kotihuoneistoissaan Migien ja kaasuhitsauslaitteiden kanssa, toivottavasti sytyttäen mahdollisimman monta tulipaloa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
schollin väkevä paluu Vapaan puolelle:

Kyllä tämä Obaman valinta presidentiksi vetää todella surulliseksi ja hiljaiseksi.
Mikseivät kaikki valtiot voi olla kuningaskuntia. Silloin ei ole mitään sukulaisia missään slummeissa Keniassa, vaan hyvät tavat, palatsielämä olisi ollut jo vuosisatoja automaattinen osa kasvatusta. Kaatopaikkajengi slummeissa ei kuittailisi aatelisille ja porvareille mitään nyt.

Taattua scholl-laatua! Ikävä jo oli.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Nyt en kyllä tiedä yhtään onko kyseinen heitto jo postattu tänne, enkä myöskään vaivaudu sitä tarkistamaan. Jarkko Ruutu- Mikä paskahousu- ketju ja tapaus Peters.
Slalomlalom kirjoitti:
Kyllä se on täysin luonnollista. Lätkähanska maistuu ihan hyvälle vaikka hiukan haiskahtaakin. Itselläni oli aktiiviaikoinani tapana pureskella ja imeskellä siitä peukalon nahkaosan ja toppauksen sauman kohdalta. Hiukan kostuttuaan siihen tulee sellainen makea ehkä lakritsimainen maku. Olisin kyllä penkillä istuessani pureskellut tuppea, mutta kun pidin mailaa lapa pystyssä ja tuppi pyöri siinä räkäisellä lattialla, niin en sitten viitsinyt.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Morningstarin kommentti sisaren panemisesta ihmettelyketjussa. Erityisesti pudotti tuo kommentti lapsista.

Ei sillä että minulla siskoa olisi, eikä sillä että panisin jos olisikin mutta kyllä Ponnistuksella pointti on. Sen perkelettäkö se kenellekään kuuluu. No kersoista nyt tietysti tulee jokereiden ultria, mutta jos kumin kanssa heiluu niin antaa sisarrakkauden kukoistaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Simon osaa:

Liksa ei liene mitenkään valtaisa, mutta "Valssin" seurajohdolle tiettävästi kiikuttamat kauppalaskut Stockan herkusta ovat paisuneet suuremmaksi kuin mies itse. Nälkäisiä pelaajia tarvitaan aina, mutta TW on käsittänyt homman hieman väärin, mikä lie kielimuuri.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
aHab torppaa Montreal-ketjun kestoprovoilijan lähes Doug Murraymaisella taidolla:

Mikä Montrealia vaivaa, kun he varaavat tällaisia... ihmisjätteitä? Ensin Perezhogin, nyt tämä...

Veikkaan, että syy on sama mikä aiheuttaa Joe Thorntonin hiipumisen aina runkosarjan jälkeen sekä Vilpertin huippulaadukkaat provot keskustelupalstoilla; minkäs sitä ihminen itselleen voi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Evil pohdiskelee miksi Suomessa ei ole koskaan ollut yhtään romani-huippu-urheilijaa.

Ei muuten ole ollut. Tätä olen ihmetellyt; vaeltavaa kansaa on kyllä asustellut samoilla paikkakunnilla, mutta kouluun saati hiihtokisoihin asti heitä ei ole saatu. Johtunee siitä että syntyvät suoraan teryleeneissä, slipoverissa ja harmaa nahkakravatti kaulassaan. Ei se asu sovellu hopeasompaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naureskelin samalle viestille kuin -OO- tuossa. Meinasin tulla jopa postaamaan, ei tarvinnut. =)
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olin tähän ikään tajunnut, että minun on vaikea tinkiä minulle tärkeistä asioista ja olen hyvin dominoiva koska pidän itseäni älyllisesti ylivertaisena. Lisäksi en kestä pikkumaisuutta, turhamaisuutta tai epä-älyllisyyttä.

--

Tykkään piereskellä ja röyhtäillä, yleensä vieläpä siten että pyrin röyhtäilemällä muodostamaan sanoja. Ja pierastessa minulle on haaste saada kestämään suoritus mahdollisimman pitkään, sillä olen itseni kanssa kilpailuhenkinen.
Noh.

Pidän kyllä tyylistä, täytyy myöntää.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Evil pohdiskelee miksi Suomessa ei ole koskaan ollut yhtään romani-huippu-urheilijaa.

Evilin heitto on sinänsä ansiokas, mutta nyt kyllä täytyy kertoa tositapaus viiden-kuuden vuoden takaa.

Meillä oli taimena tarhassa eräs tämän vähemmistön nuorimies. Elopainoa kaverilla oli kuudennella luokalla sellaiset 120 kiloa, pituutta rapia 180 cm. Virkatodistuksen mukaan poika oli tullut kouluun ihan oikeaan aikaan. Tiedä sitten oliko tuo todistus hommattu aikanaan neljä-viisivuotiaalle.

Anyway, kaveri oli ymmärrettävästi koko peto työntämään kuulaa. Voitti kaupungin sisäiset karkelot n. kuuden metrin erolla seuraavaan. Niinpä lähetimme hänet sitten "alueellisiin"/"piirikunnallisiin". Jätkä voitti sielläkin, ja taitaa pitää vieläkin hallussaan piirin ennätystä pojat 6. lk.-sarjassa.

Ja se työntövarustus: Kulmahousut, kiiltokengät, kauluspaita ja villaslipoveri.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Poimittu Jokerit - Tappara otteluketjufoorumista:

Kirveellä töitä kirjoitti:
...voidaan vain kuvitella mitä siellä (Jokereissa)* on vielä varastossa kun tosipelit alkavat.
*Sulkujen sisällä oleva sana on oma lisäykseni lainattuun tekstiin - selkeyden vuoksi.


Nimimerkki Tuoppi viskaa takaisin:
Harmi vaan että varaston oven avain on hukassa. Kenellä se oli viimeksi prkl?! Sheddenillä tietysti! Otti sen mukaansa saatana. Ei sen puoleen että siellä oikeesti jotain tarpeellista muka olisi... Penalta pöllitty faksi korkeintaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Päivä pelastettu, kiitos Rokun lauseen Lukko-HIFK otteluketjussa.

Roku kirjoitti:
Urama sanoi torstain pelin jälkeen että joku Spiritti on palannut Lukkoon. Jännä nähdä mihin ketjuun se pistetään pelaamaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan, että se Lukon "Spiritti" on todellisuudessa 13. hyökkääjä, joka ei näyttäydy jäällä sekuntiakaan, vaan istuu penkin päässä paksu viltti niskassaan. Toivottavasti tämä mystinen Mr. Spirit nousee parrasvaloihin viimeistään kevään ratkaisevassa playout-kamppailussa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Nimimerkki axe osui kohteeseensa varsin napakasti.

Tuossa olet ihan oikeassa ja sen takia olenkin pidättäytynyt seksistä jo melko pitkään. Itseasiassa siitä asti kun tajusin, että pitää olla tarkempi sen suhteen, miten menettelee, koska se ilo on nimenomaan naisten puolella näissä asioissa.

Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti.

Ootko varma, että panet ihan oikein?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hieman on wanhaa, mutta silti hieman huvittaa tuo uuden KooKoo-kirjoittaja Weissflog:n allekirjoitus, kun muistaa entisen KooKoo-kannattaja siffan puheet.

siffa kirjoitti:
Pitkän KooKoo-kannattajuuteni jälkeen siirryin Seinäjoelle muuttoni jälkeen luonnollisesti Sportin kannattajaksi

Weissflog kirjoitti:
Muutettuani syksyllä 2007 Kouvolasta Vaasaan jatkoin luonnollisesti synnyinkaupunkini seuran KooKoon kannattajana.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vaikka Elina koirineen kuinka huvittaisivat, niin totuuden nimissä tähän ketjuun sopii kyllä paremmin se heitto jolla Elina kyykytti sinua.

Kyykytti minua? Kyllä Elina kyykytti itseään tuolla mukahauskuudella ja ennenkaikkea tuolla kaikkien aikojen vitutuksen aiheella. Väärin vitutettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös