Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 289 528
  • 7 387

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta nimimerkillä -danzku- näytti olleen erittäin tärketä asiaa niin Vitutusketjuun, Sekalaisten kysymysten ketjuun kuin myös Myynti- ja ostoilmoitusketjuun.

ps. tämä ei ole maksettu mainos

-danzku- kirjoitti:
En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta mulla olisi myytävänä 2 lippua tämäniltaiseen HIFK-lukko peliin. Olin lähdössä peliin, mutta tuli este, enkä haluaisi heittää niitä pois. Paikat: F9, rivi 7, 92-93. Hintaa molemmista pyytäisin yht. 15€. Jos kiinnostaa niin lähetä mulle yksityisviestin
-danzku- kirjoitti:
En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta mulla olisi myytävänä 2 lippua tämäniltaiseen HIFK-lukko peliin. Olin lähdössä peliin, mutta tuli este, enkä haluaisi heittää niitä pois. Paikat: F9, rivi 7, 92-93. Hintaa molemmista pyytäisin yht. 15€. Jos kiinnostaa niin lähetä mulle yksityisviestin
-danzku- kirjoitti:
En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta mulla olisi myytävänä 2 lippua tämäniltaiseen HIFK-lukko peliin. Olin lähdössä peliin, mutta tuli este, enkä haluaisi heittää niitä pois. Paikat: F9, rivi 7, 92-93. Hintaa molemmista pyytäisin yht. 15€. Jos kiinnostaa niin lähetä mulle yksityisviestin
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Käytännön matematiikkaa osa I

Jokerit - TPS, taas tapellaan -ketjun helmi.
Finisher kirjoitti:
Mikäli laskin oikein, on säälipaikka jo omissa käsissä. Kaikista lopuista peleistä voitot niin TPS ei voi päästä edelle. Jokereilla 7 peliä=21p.(+61). ja TPS:llä 8=21p.(+60) jolloin tuo nykyinen yhden pisteen ero jää Jokereiden hyväksi. Helppoa kuin mikä.
Finisher kirjoitti:
Suosittelen paristojen vaihtamista siihen kalkulaattoriin, tai sitten vastaavasti lisää muutama helmi helmitauluun...
Metukka kirjoitti:
Suosittelen runkosarjan otteluohjelmaan tutustumista.
Yksi peleistä on keskinäinen ottelu.
Jo Finisherin kielikuvat saivat aikaan välittömän naurureaktion. Metukan samaan henkeen heitetty vastapiikki aiheutti "kahvit näppikselle" -reaktion (edellisestä kahvikupillisesta tosin aikaa nelisen tuntia...).
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
rectum kirjoitti:
En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta nimimerkillä -danzku- näytti olleen erittäin tärketä asiaa niin Vitutusketjuun, Sekalaisten kysymysten ketjuun kuin myös Myynti- ja ostoilmoitusketjuun.

ps. tämä ei ole maksettu mainos

lol.. en ilmeisesti löytänyt sitä oikeata ketjua sillä en saannut niitä myytyä.. mutta ainahan voi yrittää
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kuin kaksi marjaa?

Suomen euroviisukarsinnan voittaja herättää hämmennystä:
Germanicus kirjoitti:
Ai tuo bändi olikin joku vitun Lortti. Minä kun luulin että Pepe Willberg on vaihtanut musiikkityyliä.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Suosikkijoukkue
HIFK
vlad tahtomattaan kaksimielisenä Miesasiat-ketjussa

vlad kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, että pidemmän päälle se "second best" saattaisikin olla parempi kuin se jonka ensin arvioit paremmaksi? Eli jos kontaktia ykköseen ei tule niin joskus kannattaisikin kokeilumielessä testata sitä kakkosta.

vlad.


Kyseessä oli vladin ja schollin dialogi the second best -käsitteestä.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vitutusketjusta poimittua sarkasmia.

hannes ko kirjoitti:
Mikä siinä on, kun suomalaisten urheilijoiden pää ei kestä. Taas siellä yksi Kimi Räikkönen ajaa VERONMAKSAJIEN rahoilla, eikä edes pärjää.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
vision kirjoitti:
Aivan uskomaton kaveri. Tuollainen määrä tekstiä eikä siinä ollut oikeasti yhtään kaverin omaa tai uutta mielipidettä. Samaa diipadaapaa lyhyesti ja tiiviisti.
Perusteleppa nyt helvetin hyvin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Routainen Sydän kirjoitti:
Perusteleppa nyt helvetin hyvin.

Otapa nyt mukava asento siinä monitorin ääressä ja lukaise tuo teksti vaikka sitten ajatuksen kanssa.

Diipadaapaa parhaimmillaan - lyhyesti ja tiiviisti. Tai sitten kuten tässä globaalissa universumissa välillä käy - tai sitten ei niin pitkästi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Routainen sydän

Routaisella sydämellä tätä letkautuskamaa kyllä riittää, tahtomattaan. Haluaisin antaa hänelle kielenhuolto-oppitunnin kirjoitetun sisällöstä, ulkoasu vielä menee. Hyvä kirjoittaja osaa sanoa asiansa mahdollisimman yksinkertaisesti. Osaava kirjoittaja ei tarvitse sivistyssanoja, eikä kapulakieltä, johon nimimerkin Routainen sydän kirjoittaminen rakentuu. Hyvä kirjoittaja ei myöskään latele itsestäänselvyyksiä, vaan pyrkii tuomaan asiaan uudenlaisia näkökulmia.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uusiksen kaveri kirjoitti:
Routaisella sydämellä tätä letkautuskamaa kyllä riittää, tahtomattaan. Haluaisin antaa hänelle kielenhuolto-oppitunnin kirjoitetun sisällöstä, ulkoasu vielä menee. Hyvä kirjoittaja osaa sanoa asiansa mahdollisimman yksinkertaisesti. Osaava kirjoittaja ei tarvitse sivistyssanoja, eikä kapulakieltä, johon nimimerkin Routainen sydän kirjoittaminen rakentuu. Hyvä kirjoittaja ei myöskään latele itsestäänselvyyksiä, vaan pyrkii tuomaan asiaan uudenlaisia näkökulmia.
Kiitos kaunis.

Tule Torinon ketjuun, niin puhutaan jääkiekon saloista, kun näkyy Sinulla olevan ne vähän hukassa. Voin opettaa jääkiekkoa, opeta Sinä minulle kirjoittamista.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Euroviisuketjusta:

Ensin Daespoo:

Vedetään nyt kerrankin kunnolla överiksi, toivon kanssa että Lordi tuo lavalla vaikka Blackie Lawless tyyliin alastomia naisia joita kaverit sitten ruoskivat samalla juoden verta pääkallosta.

Tuleepahan ainakin säpinää.

Johon Saku#11 vastasi:

Niin, ja miettikää suomalaisten selostajien, keitä he sitten ovatkin, reaktioita esitykseen.

"Ja katsokaa mikä sivallus! Siinä ei ehtinyt Svetlana kissaa sanoa kun piiska napsahti lapaluiden väliin. Tämä on taidetta. Tuo pääkallo muuten, sehän on peräisin Suomen kansallismuseosta, ja alunperin se oli XXX:n käytössä...Veri sensijaan on Putaansuon Tomin avovaimon jokakuukausittaista tuotosta. Kyllä ihme on, jos tämä huikea, ennennäkemätön esitys ei kerää runsaasti pisteitä mm. Romanian alueilta."

Toinen taliaivo myötäilee vieressä ja huokailee "haltioituneena".
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Master Chief kirjoitti:
Euroviisuketjusta:

Ensin Daespoo:



Johon Saku#11 vastasi:
Ja Yläpesä kruunaa tämän jutun samassa ketjussa:
Yläpesä kirjoitti:
Nyt, nyt, nyt alkaa kuullostaa hyvältä! Ja biisin loppukirkumisen huipentumana nahkasiipien jo levittäydyttyä esiin ponnahtaa vyön suojista hillitön puolimetrinen paksu ja suonikas Lor-Dick. Studiossa kommentaattorina olevalta Jari Sillanpäältä pärskähtää puolikuiva valkoviini suoraan mikrofoniin
Allekirjoittanut lievästi sanottuna repesi kahtia lukiessaan tämän, huikeeta kamaa!
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
HIFK tarvitsee uuden hallin-ketjussa:

Fjalar kirjoitti:
Jo on aika luopua DDR-hallista ja tehdä meille oma Areena. Museot ja Areenat on pidettävä erillään. Saataisiin koti matseihin aina 15 000 - 18 000 katsojaa. Lippu tuloilla hyviä pelaajia.

Kapon vastine pisti hymyilyttämään:

Kapo kirjoitti:
Nii. Noist saatais kyl iha simona hilloo!!! Voitas ostaa vaik Pärär-Pärssinen takas!!!1 ja Kuhta!!!½
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tomppa#74, ketjussa:Jokerit - TPS, taas tapellaan

Edit: olisi kiva kuulla setä Jortsun pikku "motivointipuhe" huomenna ennen matsia. Taitaa olla jotain mallia: "Jos joskus meinaatte pelata niin nyt. Ei mua kiinnosta voitatteko vai häviittekö. Mä saan liksani joka tapauksessa ja pääsenpähän aikasemmin lomille. Just katoin että äkkilähtö Kanarialle huomenna tarvittaessa" "Mut pojat hei, koittakaa ny jumalauta edes yrittää ettei tarvii taas pelin jälkeen tulla selittelemään kuinka ei nauhat pysy kiinni ja on vähä kuumettaki oikeestaan ollu".
 

M10

Jäsen
Repesin täysin tähän Rinkelinmäen järjestysmiehiin viittaavaan heittoon. Kyseessä on lainaus tuolta Mestaruussauna ! -ketjusta.

Jomppa kirjoitti:
Paikalla olevat järkkärit ovat talkoopohjalla töissä, joten kannattaa pitää lihis kahdella piilossa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hiili kirjoitti:
Kylpyhuoneessani on ollut "vieras" hammasharja jo muutaman viikon. Onko kyse reviirin merkitsemisestä?
JanJ kirjoitti:
Sitähän se, ja muista että sinun velvollisuutesi on nyt virtsata siihen hammasharjaan ja laittaa se pokkana takaisin paikalleen. Näin pidät reviiriisi ns. veto-oikeuden.
 
Kaivanto tietää, miten Lidlin kassajonoista päästäisiin eroon:

Kaivanto kirjoitti:
Saisivat täydentää kolmannen valtakunnan päivittäistavarakauppakonseptinsa palkkaamalla SS:n tavaranpakkausjaostosta isoja ja rumia günthereitä pamputtamaan jokaista, joka ei pakkaa tavaroitaan ensin kärryyn ja sivummalla kassiin, vaan tukkii jonon vitkastelemalla kassalla.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Penan uudet seikkailut:

JHag kirjoitti:
Lisäksi Pena on saanut faxiinsa tekstiviestin Pielaveden kunnalta, näinköhän häntä kosiskellaan kunnallispolitiikkaan, mistä on tuolla karismalla suora tie valtakunnan politiikan huipulle? Pääministeri Matikainen. Siinäpä viileä näky. Meillä ei just nyt ole käyttöä tän tyyppiselle Nato-sopimukselle.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tämä schollin vuodatus ketjussa "Kysymyksiä palstan ylläpidolle ja toimitukselle" on kyllä hauskin pitkään aikaan. Miten tosikko ihminen voi olla?

scholl kirjoitti:
Eikö Lidl-ketjussa tapahtuva kyseisen kauppaketjun yhdistäminen natsismiin tai kansallissosialismiin riko vähintäänkin pykälää 7 tai ehkäpä jopa Suomen lakia eli pykälää 13?

Ainakin se on vihanlietsomista.

Onneksi ystäväni on Lidlillä Neckarsulmissa, joten he viimeistään puuttuvat tähän, jos tämä joidenkin nimimerkkien käymä kampanja ei muussa tapauksessa lopu. Kyseessä on kuitenkin ehkä vakavimmat väärinkäytökset Jatkoajan historiassa ja sitä ei ole saatu loppumaan, vaan lähes päivittäin, kun ketjua lukee, törmää uusiin rikoksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös