http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1367432#post1367432
Nauroin kyyneleet silmissä. Hyvin vedetty.
Seuraava kommentti oli kerma kakun päällä. Vitsit ovat aina parhaillaan silloin kun joku ei niitä tajua.Gags kirjoitti:http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1367432#post1367432
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Tomaattia..VOI JUMALAUTA TOMAATTIA!! Vittuperkele!
Twite kirjoitti:Muoviroskiksesta ei kirjoitella! Tynnyri on jätesäiliö eikä mikään heittounelmienne kohde. Raportoin jokaisen roskapöntöön kajoavan viestin Moderaattoreille. Mistä se kertoo että noin moni heittofantasioista avautua on Hämeenlinnasta, nih? Kirjoitelkaa keihäistä, moukareista ja kääpiöistä omilla sairailla palstoillanne. Nyt on ylläpidolla mahdollisuus tehdä linjauksia siitä että mistä täällä saa kirjoittaa ja mistä ei.
dali kirjoitti:Alkoholi vähentää lapsettomuutta ja lisää lapsellisuutta.
En nyt väitä mutta vähintään "erikoinen" mielipide.lenno kirjoitti:En nyt väitä, että Salmelainen olisi käyttänyt jotakin, mutta tuollaisia äkillisiä raivonpurkauksia lähes tyhjästä tapahtuu useimmiten anabolisten steroidejen käyttäjille.
Daespoo kirjoitti:Hakataan Designer!
Tämän letkautuksen jälkeen hän siirtyy itse asiaan:cobol kirjoitti:Koitas nyt joskus kirjoitella kuin aikuinen. Olet siviilissä mukava mies, mutta kun tämä HPK-sokeus on niin julmetun paha
Kaunista, niin kaunista.cobol kirjoitti:Liigan johto (Helkovaara) totesi suoraan, että luulisi Hämeenlinnan poliisilla olevan muutakin tekemistä kuin tutkia vahingossa kimmonnutta roskista. Helkovaara näytti samalla, että hän ei suostu hämeenlinnalaisten juoksupojaksi, vaan paheksui jyrkästi poliisin resurssien hukkaamista moiseen hukkatutkintaan. Myös liigan kurinpitäjä, juristi Muukkonen arvosteli poikkeuksellisen suoraan case Salmelaisen asiassa tapahtuneita toimia. Minusta tämä päivä on jääkiekkojohtajien päivä, jotka nousivat esille ja olivat osaltaan estämässä SM-liigan parhaan pelaajan hyllyttämisen jopa loppukaudeksi ja tien raivaamisen tätä kautta HPK:lle vihdoin sinne loppuotteluun.
Lämpimät kiitokset Helkovaaralle ja Muukkoselle siitä, että otitte kantaa hämeenlinnalaisten liigan kokonaisetua haittaavaan sisäsiittoiseen toimintaan.
kone82 kirjoitti:Se mikä voi mennä päin persettä, on myös mennyt. Ja siinäkin on surkeasti epäonnistuttu.
Saku #11 kirjoitti:Turenki on helvetti, ja HPK sen alin kerros.
Sport#15
Mistähän saisi Peter Forsbergin ikimuistoisen Lillerhammer 1994 rangaistuslaukauksen?
puujalkapakki
Tässäpä tämä:
http://rapidshare.de/files/11720432...cs _-.avi.html
Sport#15
Kuinka tuo RapidShare toimii? En ole koskaan sitä käyttänyt?
puujalkapakki
Painat siinä alussa sieltä alhaalta free-nappia. Sen jälkeen odotat noin puol minuuttia (siinä näkyy aika), ja syötät siihen ilmestyvään kenttään kirjaimet/numerot mitkä siinä pyydetään. Sen jälkeen voit ladata videon.
Sport#15
Onko muuten tuo ihan sallittu sivusto eli ei ole mikään laiton?
puujalkapakki
Ei ole laiton. Miksipä olisi?
Sport#15
Ei hän tuo ole vain maksullinen?
puujalkapakki
NO EI OLE!! Kun sen linkin aukaiset alhaalla on FREE-nappi(FREE=Ilmainen). Enää en jaksa vastailla, jos nämä ohjeet ja opastukset eivät riitä.
Kiitos. Tiedätte kyllä kuka.Yli äyräiden puitu keskustelu Salmelaisen turhautumisesta taannoisessa HPK-ottelussa on saanut mieleni puhdistumaan siinä määrin, että uskallan myös omalta osaltani antaa oman - osaltaan absurdin - käsitteen tapahtumasta.
kiwipilot kirjoitti:Jatketaan Sakun linjoilla. Huomioikaa erityisesti ensimmäisen lauseen sanapari "lyhyesti ja tiiviisti"... http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1374566#post1374566
Mikä oli tämän viestisi oma tai uusi mielipide?vision kirjoitti:Aivan uskomaton kaveri. Tuollainen määrä tekstiä eikä siinä ollut oikeasti yhtään kaverin omaa tai uutta mielipidettä. Samaa diipadaapaa lyhyesti ja tiiviisti.
Twite kirjoitti:Mikä oli tämän viestisi oma tai uusi mielipide?
vision kirjoitti:Mikä oli tämän viestisi oma tai uusi mielipide?
-danzku- kirjoitti:En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta mulla olisi myytävänä 2 lippua tämäniltaiseen HIFK-lukko peliin. Olin lähdössä peliin, mutta tuli este, enkä haluaisi heittää niitä pois. Paikat: F9, rivi 7, 92-93. Hintaa molemmista pyytäisin yht. 15€. Jos kiinnostaa niin lähetä mulle yksityisviestin
-danzku- kirjoitti:En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta mulla olisi myytävänä 2 lippua tämäniltaiseen HIFK-lukko peliin. Olin lähdössä peliin, mutta tuli este, enkä haluaisi heittää niitä pois. Paikat: F9, rivi 7, 92-93. Hintaa molemmista pyytäisin yht. 15€. Jos kiinnostaa niin lähetä mulle yksityisviestin
Finisher kirjoitti:Mikäli laskin oikein, on säälipaikka jo omissa käsissä. Kaikista lopuista peleistä voitot niin TPS ei voi päästä edelle. Jokereilla 7 peliä=21p.(+61). ja TPS:llä 8=21p.(+60) jolloin tuo nykyinen yhden pisteen ero jää Jokereiden hyväksi. Helppoa kuin mikä.
Finisher kirjoitti:Suosittelen paristojen vaihtamista siihen kalkulaattoriin, tai sitten vastaavasti lisää muutama helmi helmitauluun...
Jo Finisherin kielikuvat saivat aikaan välittömän naurureaktion. Metukan samaan henkeen heitetty vastapiikki aiheutti "kahvit näppikselle" -reaktion (edellisestä kahvikupillisesta tosin aikaa nelisen tuntia...).Metukka kirjoitti:Suosittelen runkosarjan otteluohjelmaan tutustumista.
Yksi peleistä on keskinäinen ottelu.
rectum kirjoitti:En tiedä jos tämä on ihan oikea ketju, mutta nimimerkillä -danzku- näytti olleen erittäin tärketä asiaa niin Vitutusketjuun, Sekalaisten kysymysten ketjuun kuin myös Myynti- ja ostoilmoitusketjuun.
ps. tämä ei ole maksettu mainos
BonBon kirjoitti:Söi miestä katella tuommosta!