Voiko tomiP:n kirjoitusoikeudet hylätä? Toisin kuin tomiP itse, minä kannatin esim. dopingin vapaata käyttöä, kannatan myös vapaata moderointia. Miksi? Minulla on negatiivisia kokemuksia tiukasta moderoinnista. Tällainen paikka on esim. tifosi-forum, joka on tätä nykyä täysin autio paikka. Nettifoorumien kulta-aika oli joskus 2000-luvun alussa silloin, kun moderointilinja oli lähes olematonta.
Mielestäni kirjoitusoikeuksien täydellinen poistaminen on liian jyrkkä tuomio. Mielestäni palsta saa lisää väriä, kun on muunkinlaisia näkökulmia ja mielipiteitä, kun vaan sitä samaa jääkiekko jankutusta.
Jos jatkoaika ei kiinnosta enää, voin sanoa, että se ei johdu mistään tomiP:stä, sillä kiinnostus näissä nettifoorumeissa on kaikkialla laskussa. Voin sanoa, että futisfoorumilla tai F1-forumilla pudotus on ollut vieläkin rajumpaa jatkoaikaan verrattuna. Itse asiassa F1-Forumilla on tippunut kokonaisia osioita pois sen takia, että kukaan ei kirjoittanut niihin mitään vuosiin. Itse asiassa nämä puheet jatkoajan laaduttomuudesta ovat mielestäni hieman huvittavia. Menkää katsomaan tätä jalka.. potkupalloijoiden foorumia ja sen tasoa.
Futisforum - Futisforum.fi Nämä puheet jatkoajan laaduttomuudesta ovat samaa tasoa, kuin se, että tulee maailmanloppu 2012.
Uskokaa tai älkää jatkoaika on maan paras hiihtofoorumi. Tämän parempaa hiihtofoorumia ei tästä maasta löydy. tomiP oli ainoa nimimerkki minun lisäkseni, joka valitsi ketjussa maastohiihdon parhaimmaksi urheluksi. tomiP on palstalegenda. Hän vaikuttaa muuallakin kuin jatkoajassa. Mitä se kertoo nimimerkistä, joka herättää näin paljon tunteita?
Itse asiassa olen valmis vaikuttamaan tomiP:n kirjoitusoikeuksien puolustamisessa, joten kysymys kuuluu mitä minun pitää tehdä, jotta tomiP saa kirjoitusoikeudet?