Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 179
  • 7 387

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Laadukasta asiakaspalvelua... -ketju on tällä hetkellä kerrassaan mahtavaa luettavaa. Paskannetaan sushi-astialle ja istutaan sormi perseessä pytyllä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Nordströmien ja fitness-olentojen kanssa keskustelu juuttuisi todennäköisesti vartin jälkeen kauneusleikkauksien, kuntosaliuhoamisen tai rahkamössöjen syömisen välimaastoon.
Aamupalaksi töihin banaani. Ostin työpaikan juoma-automaatista kyytipojaksi puoli litraa Dr. Pepperiä, johon olen kehittänyt viime aikoina salaisen intohimon, vaikka se sokerillista onkin. Töissä lämmitin ja häthätää söin kiireessä tonnikalapasta-mikroaterian (Saarioinenko? Ei noita erota). Ei ole aikaa muuhun kuin nopeaan lämmitykseen ja pikaiseen ahtamiseen, kun ei ole varsinaisia ruokataukoja.

Kotiin päästyäni söin puolikkaan kebab-patonkia (lähituottajan patonkeja myytävänä lähikaupassa). Lopun puolikkaan jätin huomiseksi aamupalaksi ja osan majoneesista uhrasin rituaalissa Bastin maanpäällisille edustajille. Jäi vielä nälkä, joten pilkoin kulhoon itselleni terveellisen salaatin eli kaksi pilkottua nakkia ja noin 100 g juustoa kuutioina, päälle konjakkisinappia.

Eilen söin ihan vihreääkin salaattia eli kaupan salaattipussin caesar-kastikkeella ja krutongeilla, sekaan pilkottua rosvopaistileikkelettä. Eipä lähikaupasta muuta saa, paitsi valmissalaatti-muovirasioita, joita myös joskus ostan.

Iltapalaksi pitäisi varmaan vielä jotain syödä. Vaihtoehtoina joko ruisleipä katkarapu-tuorejuustolla ja em. rosvopaistilla tai sitten sattumanvarainen napostelu Polly-suklaakarkkeja, lakritsapatukoita ja juustonaksuja. Oli valintani mikä hyvänsä, niin Pepsi Max toimii ruokajuomana.
Ilmeisesti tulisitte kuitenkin ihan hyvin juttuun.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ilmeisesti tulisitte kuitenkin ihan hyvin juttuun.

Näyttääkö tuo ruokavalioni sinusta fitness-urheilijan ruokavaliolta? Kolajuomaa, nakkeja, mikroruokapaskaa ja kebab-patonkia.

Olisi kauheaa elää tai edes olla pidempään jonkun fitness-terveysnatsin seurassa, joka punnitsee gramman tarkkuudella jotain mönjäänsä tai laskee hiilareita ja kaloreita minkä kerkiää kuntoilutreeniensä lomassa. Luultavasti mokoma tinanordström vielä nalkuttaisi toisenkin syömisistä ja märisisi kauneusleikkauksiensa suunnittelun lomassa kuin rikkinäinen gramofoni.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minun kokemusteni perusteella saliharrastajia kiinnostaa puuttua läskien ruokailuihin noin sata prosenttia vähemmän kuin läskejä kiinnostaa puuttua saliharrastajien ruokailuihin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minun kokemusteni perusteella saliharrastajia kiinnostaa puuttua läskien ruokailuihin noin sata prosenttia vähemmän kuin läskejä kiinnostaa puuttua saliharrastajien ruokailuihin.

Minun kokemuksieni mukaan tämä on taas hyvinkin päinvastoin. Jonkun ruokavalion tai elämäntavan autuuden löytäneillä on tapana muuttua valistaviksi evankelistoiksi nopeasti, oli kyse sitten karppaajista, kasvisruokapakon kannattajista tai monista muista vastaavista.

Mitä läskien kiinnostuksien kohteisiin tulee, niin pitäisi varmaan löytää jostain läski, jolta tätä voisi tarkemmin kysyä. Minun painoindeksini (noin 21) ei siihen statukseen oikein yllä. Vai kun puhuit kokemuksistasi, niin tarkoititko kokemuksiasi saliharrastajana vaiko läskinä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Minun kokemusteni perusteella saliharrastajia kiinnostaa puuttua läskien ruokailuihin noin sata prosenttia vähemmän kuin läskejä kiinnostaa puuttua saliharrastajien ruokailuihin.

+1

Ja nyt loppunee perkele se Tinan disaustus, vai mitä?

P.S. tämä oli niitä muita vastaavia kirjoitelmia.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Mitä läskien kiinnostuksien kohteisiin tulee, niin pitäisi varmaan löytää jostain läski, jolta tätä voisi tarkemmin kysyä. Minun painoindeksini (noin 21) ei siihen statukseen oikein yllä. Vai kun puhuit kokemuksistasi, niin tarkoititko kokemuksiasi saliharrastajana vaiko läskinä?

Entäs minä? Mä olen läski saliharrastaja. Ärsyttävimpiä ruokailuihin puuttujia ovat juuri äskettäin salikärpäsestä pureman saaneet "nousukkaat", jotka jakelevat vinkkejä aivan saatanasti ja muutenkin puhuvat pelkästään siitä salista. Muutenkin salijutut menevät samaan kategoriaan autojuttujen ja inttijuttujen kanssa. Junttia ja aivan saatanan paskoja keskustelunaiheita.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Luultavasti mokoma tinanordström (--) märisisi kauneusleikkauksiensa suunnittelun lomassa kuin rikkinäinen gramofoni.
Mistäs muuten nämä puheet Nordströmin kauneusleikkaukseta kumpuavat? Eikös nainen ole ihan skånelaista luomulihaa päästä varpaisiin?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mistäs muuten nämä puheet Nordströmin kauneusleikkaukseta kumpuavat? Eikös nainen ole ihan skånelaista luomulihaa päästä varpaisiin?

My bad, tuli ajatusvirhe kesken vaahtoamiseni. Mistähän tuo Nordström tuli? Sekoitin siis henkilöt, en tarkoittanut kokkia vaan "kauneus"yrittäjää Tiina Jylhää. Ei aavistustakaan, miksi kirjoitin toistuvasti Nordström. Tottahan toki minulle kokki-Tina kelpaisi juttuseuraksi, viehän tie miehen sydämeen vatsan kautta ja lihapatojen äärellä ei kaloreita laskettaisi.

Näköjään alkaa lähimuisti pettämään ja varhaisdementia iskemään. Missäs minä taas olinkaan? Keitä te olette? Miksi kaikilla on nimimerkit? Olenko minäkin nimimerkki? Onko jo kesä?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Valitettavasti tässä ei ole päästy vielä alkua pidemmälle. Vastakkainasettelun perään huutavia parin puolikkaita ovat myös mm. lenkkeilijä, työmatkapyöräilijä, kuntohiihtäjä, avantouimari, salihirmu, yksi kaikkien puolesta ja huolestunut kansalainen.

Kun ihminen on päätynyt jonkin sosiaalisesti riittävän hyväksytyn tai jopa terveelliseksi mielletyn harrasteen pariin, niin esimerkiksi lenkkeillessään tai töihin pyöräillessään hän nousee kohti korkeinta hengenastetta. Lenkkiliturgiaa suorittavan ihmisen häiritseminen on suunnilleen yhtä paha juttu, kuin tiedustelisi rukoustaan suorittavalta muslimilta olkaan koputtamalla "notta tiijäkkö sie missä täällä mahtaa olla paskahuussi".

Työmatkapyöräilijä voi aina soittaa kelloa tai huutaa perkelettä, jolloin alhaison eli polkupyörättömien on syytä väistää kiireen vilkkaa. Koiran reagoiminen liikunnan pyhyydestä juopuneen herrarodun mölyämiseen on taas ennalta arvaamatonta.

Samoin ovat arvaamattomia koiran ja pöräilijän tai lenkkeilijän kohtaamisen seuraukset. Irrallaan liikkuvan koiran vastaantulo lenkkipolulla pysäyttää lenkkeilijän. Tulee katko suoritukseen, sykemittarin keräämä data tulee laakista käyttökelvottomaksi, kunto romahtaa, lenkkeilijä päätyy sairaalaan, sairaalabakteeri asettuu lenkkeilijään, lenkkeilijä joutuu krooniseen sairastelukierteeseen, lenkkeilijästä tulee entinen lenkkeilijä ja nykyinen työkyvytön, työkyvyttömästä tulee pitkäaikaistyötön, ja pitkäaikaistyöttömästä kehkeytyy lopulta vihainen sairauseläkeläinen. Valtiontalous ja sitä myötä koko yhteiskunta romahtavat.

Taidan mennä rakentamaan pihalleni vompatinpelätintä.

Pisin Kääpiö 186cm kiteytti mainiosti sekä koiranvihausketjun tilanteen että arvaamattomien elikoiden ja vielä arvaamattomampien terveysliikuntakulttilaisten kohtaamisten seuraukset koko yhteiskunnalle.

"For want of a nail..." kuten vanha sananlasku toteaa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Toisin sanoen, saako farkkuja ja puvun takkia käyttää samaan aikaan? Ei vain voi muistaa, joko se oli täysin sallittua tai aivan vitun junttia.

Junttius on monen muun asian tavoin katsojan silmissä, ainakin tämän palstan ketjun mukaanhan suurin piirtein silmälasien käyttökin on jonkin mielestä junttimaista. Mutta itse aiheesta, ainakin suurin osa ammattikorkeakoulun opettajista tuntuu suosivan kyseistä asukokonaisuutta, enkä ole koskaan keneltäkään kuullut, että se näyttäisi hölmöltä.
AMK:n opettajat - suomalaisen miestenmuodin airuet
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Nimimerkki Saasta muistuttaa Jalkapallon MM-kisat 2014 -ketjussa hienovaraisesti mikä oli alkuperäinen kysymys. Jostain syystä repesin Sami Mahlion kohdalla.

En tiedä onko täällä jo puhuttu, mutta ketäs muita suuruksia ei ole kisoissa, sen takia, että oma maa ei päässyt kisoihin, Zlatanin lisäksi?

Bale, Lewandowksi, Cech, (Marek Hamsik)...Ainakin.
Pelaajia, jotka kuuluisivat heittämällä kisoihin, mutta ei kelpuutettu: Samir Nasri ja koirankoppi.

Ramsey, Vidic, Ivanovic, Arda Turan ja Mehdi Benatia.

Ville Nylund, Mika Nurmela, Sami Mahlio, Teuvo Moilanen, Antti Sumiala.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Totuus tulee Suomen Turusta:

Loppukevennyksenä todettakoon, että toki Mestis-kausikorteilla saa enemmän sisältöä ja vastinetta rahoilleen, sillä Mestis-kausihan on 56 ottelun mittainen, KHL:n runkosarja vain 54 ottelua.

Matemaattisesti täysin vedenpitävä totuus!
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta ei hauska, koska on liian lähellä todellisuutta, niin kuin ketjussa sanoit. Tuollaista shittiähän oikeasti sieltä mestis-järjestäjien suusta tulee, kun pitää yrittää puhua parhain päin sarja joka on tuhoutunut samaan aikaan kun itse on patsasteltu komentosillalla.

Tämän hauskuus piileekin juuri tuossa surkuhupaisuudessa. Niin hauskaa, että itkettää..
 

Baldrick

Jäsen
Huvittaa tuo ex-rautakanslerin äänestys maailman inhottavimmasta ihmisestä. Liekkö alkoholilla osuutta asiaan. Äänestystä voisi kuitenkin kuvailla: It's funny because it's true. Toki "hieman" kärjistetysti.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Liekkö alkoholilla osuutta asiaan.

Melkein veikkaisin käyttäjätunnuksen kaappausta. Tuskin kunnon jurrisankari jaksaa tuon verran spammata, saa linkit oikein, ei ryssi fontteja ja kaivaa vielä vanhoja ketjuja esille. Varsinkin, kun "agenda" ei ole ihan perinteisimpiä jurrifantasioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös