Noista ylläolevista BigRedBobin heittämistä TOJ-lainauksista on pakko vielä muuten todeta, että tuossa samassa keskustelussa (olin itse yhtenä TOJ:n vastaväittäjänä) TOJ myös rinnasti Abraham Lincolnin ja Josif Stalinin keskenään samanlaisina ikävinä tyyppeinä. Lincolnista kirjoittaessaan TOJ viittasi Yhdysvaltain sisällissotaan.
Mainitsen tämän siksi, että tuosta lainauksesta saa hyvän yleiskuvan siitä, miten TOJ vääristelee totuutta ja puhuu myös sellaisista poliittisista ja yhteiskunnallisista ilmiöistä, joihin hän ei ilmiselvästi ole perehtynyt.
Itse en muuten näe TOJ:n läsnäoloa palstalla millään lailla huonona asiana, erittäin hauskaa lukea hänen viestejään, miltei sääli, ettei kaverilla - sattuneesta syystä - enää ole asiaa tänne vapaan puolelle.
TOJ:ta kun miettii, niin isoimman WTF!?!- efektin hän sai aikaan tuossa taannoin, kun kyseli palstalla suomenkielisen selostuksen perään KHL-otteluita varten. TOJ ei siis osaa venäjää ja tämä jos mikä on kyllä uskomaton juttu. Ja sopii myös ihan hyvin tähän ketjuun.