tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
Nyt alkaa kyllä tiettyjen nimimerkkien nokittelu olla sillä mallilla, että ulkopuolistakin ihmetyttää, kenen naista kukakin on käynyt ajan saatossa oikein laittamassa.
Iker Salkkareiden seksikohtauksista. Minua tämä hupsutti, mällit näppikselle.Iker kirjoitti:Jep, ja ikinä ei noilla naisilla ole sängystä noustessaan mällinroiskeita kaulalla tai rinnuksilla eikä edes valu reittä pitkin, eli realismin rippeistä on turha puhua näissä nussimisyhteyksissä muutenkaan. Äijillä aina kalsarit jalassa kun nousee sängystä jne. ja aina jos noi hahmot yllätetään kesken aktin, niin siellä on löysällä vehkeellä näköjään oltu täydessä touhussa.
Nyt alkaa kyllä tiettyjen nimimerkkien nokittelu olla sillä mallilla, että ulkopuolistakin ihmetyttää, kenen naista kukakin on käynyt ajan saatossa oikein laittamassa.
Tuo on totta. Sitten kun ketjusta toiseen perässä näykkiminen alkaa kyllästyttää, niin häivytään sinne metapalstalle päivittelemään kuinka paska palsta Jatkis nykyään onkaan, semmoinen sampiokin siellä.Sampiossakin vikansa on, mutta ei se ainakaan seuraa ketään joka ketjuun perässä vittuilemaan. Vitun rasittavaa paskaa, kun joka ketjuun pitää hakea jotain vääntöä.
Eikä ole. Kohta se tulee taas lyömään minua Tsatsoulinen kirjalla otsaan.Tuo on totta.
Ehkä poikkeus vahvistaa säännön. "Jos sä olet kerjännyt sitä"?Eikä ole. Kohta se tulee taas lyömään minua Tsatsoulinen kirjalla otsaan.
Pari kertaa vain kopautin silleen hennosti.Eikä ole. Kohta se tulee taas lyömään minua Tsatsoulinen kirjalla otsaan.
Fii-fai-fou-fam, I smell the blood of The Queen of...Kokeillaas tätä:
Lapsi.
Lapsi.
Tää on tämmönen pastissi, tiättekö.
Pelkkää negatiivista ruikutusta ja väsyneitä vittuiluyrityksiä. Siinä sinun antisi. Ihmettelen, että miten jaksat?
Keksi vähän pedofiililäppää mjotooh!! Eli eiköhän meidän anti ole molemmilla paskaa.
Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjussa on meneillään Sampio vs. TQoFE osa X. Virittäytykää taajuudella ja varatkaa pientä napostelemista siihen koneen ääreen.
Show peruttu. Ottakaahan popcornit pois mikrosta ja laittakaa dipit takaisin kylmään. Olen pahoillani.
Höh, mutta popparit on kyllä hyvä ottaa muutenkin pois mikrosta.
Dippaako joku popcorneja?
Kai joku niinkin tekee.
Ajattelin, että porkkanatikut voitte pitää, ne ovat terveellisiä.
Kiitti. Olen porkkanoille allerginen.
Onhan popcornitkin terveellisiä. Varsin paljonkin sitä esim. sipseihin tai maissilastuihin verrattuna.
Saat poikkeusluvan dipata popcornia.
Kaikki muut syövät porkkanatikkuja.
Minä en suostu dippaamaan popcorneja enkä syömään porkkanatikkuja.
Menen nukkumaan.
Mitä asiatonta tai vittuilun arvoista viestissäni tällä kertaa oli?
palle fontän kirjoitti:Ensimmäinen lause - väsynyt vittuiluyritys. Toinen lause - riukutusta.
Mitä on riukutus? Metsäpaskaa?
obille:
Sitku Suomeen tulee vallankumous niin tää sakki ammutaan ekana. Tai heti konsulttien jälkeen.
PHP:Hän käytti vartaloaan ikään kuin pimppinä.
Tiedän ja ymmärrän, että vituttaa, harmittaa, ärsyttää, ketuttaa ja paskattaa kun hommat ei suju, mutta koittakaa nyt vittu rauhoittua ja jättää nuo itkupotkuraivarit pois. Tai purkakaa ne jonnekin muualle.