Kuka oli maailman ensimmäinen Ultras?
- Jeesus, se ruokki Hartwall Areenallisen ihmisiä viidellä leivällä.
Mä olen ainakin kuullut sellaisen kuin "Hämeenlinnan Pyllykerho", mutta en tiedä kuinka yleiseen käytöön se on tarkoitettu - siis se nimitys...SM-Liigan ainoa joukkue jolle ei ole keskitty negatiivistä lempinimeä. Syystäkin.
SM-Liigan ainoa joukkue jolle ei ole keskitty negatiivistä lempinimeä. Syystäkin.
Ja päiväkerholaiset!Mä olen ainakin kuullut sellaisen kuin "Hämeenlinnan Pyllykerho", mutta en tiedä kuinka yleisessä käytössä se on - siis se nimitys...
Ultran lempipaikka pikaruualle on Subway, ne jakaa sämpylät valmiiksi puolikkaisiin
jaetaan ketju kahteen osaan niin miellyttää ex-ultriakin
jaetaan ketju kahteen osaan niin miellyttää ex-ultriakin
Lastentarhasta tulikin mieleeni. Mietin vaan sitä vanhaa lapsilta kysyttyä juttua, jossa arvuuteltiin kuinka monta sämpylää voi syödä tyhjään mahaan. Yleensä tähän on vastaus yksi. Et voi, hähää, syödä enää toista sämpylää tyhjään mahaan, koska maha ei enää sitten ole tyhjä.En tiedä olenko ainoa, joka toivoisi tämän ketjun palauttamista sen alkuperäiseen muotoonsa, jossa sai monet kerrat nauraa mahtaville lohkaisuille, joita muissa ketjuissa oli ollut. Nythän tämä on ihan lastentarhatasoa.
Jos meikäläiseen viittaat tuolla ex-ultralla niin metsään meni. En ole koskaan moiseen puulaakiin kuulunut enkä tunne ketään, joka on kuulunut.
Ei niitä tarvitse parodioida, ne tekevät sen itse.Jokereiden ja muutaman muun seuran kannattajien näkökulmasta ei ole enää mitään tarvetta keksiä lempinimiä.
Taidat sitten kuulua tyypppeihin, jotka savuttelee jäähalleissa ja hakkasi sen naisen?
HPK:n hajuttomat ja mauttomat ei ole mielestäni ansainneet mitään lempinimeä, ovat niin yhdentekevää sakkia vissiin..
Taisi olla 05/06.Tästä muistuuu mieleeni jonkun vuoden kausiveikkausketju, johon itseltäni jo unohtunut nimimerkki sai sijoitettua vain 13 joukkuetta koska ei muistanut HPK:n pelaavan SM-Liigaa.
Inhimillinen ja ymmärrettävä erehdys. Hymiö.
Tästä muistuuu mieleeni jonkun vuoden kausiveikkausketju, johon itseltäni jo unohtunut nimimerkki sai sijoitettua vain 13 joukkuetta koska ei muistanut HPK:n pelaavan SM-Liigaa.
Inhimillinen ja ymmärrettävä erehdys. Hymiö.
Taisi olla 05/06.
Taisi olla se kausi on Kerho oli pronssilla? Onhan HPK:lla lempinimi,Hämeenlinnan Pronssi-Kerho.Kauden loputtua taisi muistaa että Kerhokin on olemassa.
Taisi olla se kausi on Kerho oli pronssilla? Onhan HPK:lla lempinimi,Hämeenlinnan Pronssi-Kerho.
2005-06, HPK oli Suomen Mestari. Pronssilla oli sellainen jengi kuin Kärpät. Onko tuttu?