Mutta siis se miehen esiintyminen alkulämmittelyssä oli ihan helvetin koomista, mies pyöri täysin muun joukkueen ulkopuolella silmät puoliavoinna ja tylsämielinen vitutus naamasta paistaen. Irtokiekon sattuessa kohdalle mies kurvasi laiskasti maalia kohti ja rannasi, ja joka kerta ohi. Voi kuvitella miehen ajatuksenjuoksua tuolla hetkellä:
"Vittu että nappaa näiden taliaivojen kanssa pelata.. Mun pitäis olla NHL:ssä eikä missään Suomessa ja jossain Savonlinnassa.. katos tossa on kiekko, meikä pistää yläbörsään.. *ohi* ..vitun paskat suomalaiset kiekot ja paskat pelaajat.. toista olis pelata omantasoisteni pelaajien kanssa, kuten Sidney Crosbyn.. se pistäis mulle syötön lapaan, ja meikä heittäis yläbörsään, tällee.. *ohi* VITTU..! Paska jää, paska halli, vittu mikä navetta tää on.. No, uus kiekko, tosta, ja siis Crosby syöttää, ja meikä heittää yläbörsään.. *ohi* VITUN VITUN VITTU! Pistäkää nyt joku teistä landepelleistä yks kiekko tänne, mä en jaksa hakea niitä tuolta kolmen metrin päästä.. no sieltä tulee, syöttö meikän lapaan Malkinilta, ja meikä pistää yläbörsään.. *ohi* MITÄ NYT VITUN PERKELETTÄ!!! UUS KIEKKO! JA YLÄBÖRSÄÄN... *ohi* AAAAARRRRRGGGGHHH!!"