Mainos

Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 311 422
  • 7 401

d2uce

Jäsen
Mat Maccarone fanclub
------------------------
Naulan kantaan saatana

Nyt olisi tietysti hienoa, jos pystyisi rehellisesti sanomaan, että tätä tässä haettiinkin, mutta kun ei pysty, niin annetaan tunnustusta hyvästä oivalluksesta ja vielä paremmasta kiteytyksestä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mä, tota noin, yllätyin hiukan, kun avasin Urho-TV-ketjun ja viimeisimpänä viestinä oli Phakin avautuminen..
Toki viestissä kiteytetään hienosti se, mitä mieltä suurin osa meistä on.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mä, tota noin, yllätyin hiukan, kun avasin Urho-TV-ketjun ja viimeisimpänä viestinä oli Phakin avautuminen..
Toki viestissä kiteytetään hienosti se, mitä mieltä suurin osa meistä on.

Pakko myöntää, että olin juuri tulossa kirjoittamaan saman.

Toivottavasti mode:lla on sen verran pelisilmää ettei tuosta tule penalttia.

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
phakin purkaus

Jaksaisiko joku ystävällisesti tiivistää, mistä moinen poru on syntynyt? Kuulin jotain epämääräistä Nelonen-maksukanava-Viasat -juttua, mutta en viitsinyt syventyä kun olen tähänkin asti elänyt ilman maksukanavia. Toisekseen talouteni kuuluu Welhon kaapeliverkkoon, joten en oikein huolestuakaan osannut. Ilmeisesti käynnissä on jonkinlainen syrjäseutujen asukkaiden tönimiskampanja?

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jaksaisiko joku ystävällisesti tiivistää, mistä moinen poru on syntynyt? Kuulin jotain epämääräistä Nelonen-maksukanava-Viasat -juttua, mutta en viitsinyt syventyä kun olen tähänkin asti elänyt ilman maksukanavia.

Täältä voi katsoa YLEn uutisen aiheesta. Eli suorat lähetykset katoavat ilmaiskanavilta eikä männä vuosilta tuttuja välierä- & finaali-matseja enää näytetä ilmaiseksi, vaan pitää maksaa siitäkin riemusta.
Ilmeisesti osa jengistä saisi vielä avata ylimääräisen maksukanavan, jotta finaaliriemuihin pääsee mukaan ja osa jengistä ei näe millään keinoilla matseja telkkarista.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Heh, Kaukon yltä poistettu vastaus olisi kuulunut tähän ketjuun jopa paremmin kuin tuo TML:n lainaama viesti.

Värilaseilla maailma näyttää erilaiselta.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tuomarit olivat tänään näkyvimmässä roolissa Hakametsässä mitä ainakaan viiteen vuoteen ollaan nähty. Linja suosi täydellisesti vierasjoukkuetta.

Omaan silmääni lähes täydellinen peli tuomarikaksikolta. Tuomarit ovat parhaimmillaan näkymättömiä. Tänään, jos ei oltaisi pelattu Hakametsässä, tuomarit oisivat näkymättömiä olleet.

Näin sanoo vierasjoukkueen kannattaja... (Tummennus minun)

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Tämä nimim. Bismarckin erittäin ytimeen osuva viesti veti mun naruista. Kiitos Bismarck rehellisyydestä ja avoimuudesta!

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl on vahvasti periaatteidensa takana Tiger Woodsin aviorikkomuksia käsittelevän otsikon alla.

Voi olla, että lähetän kaikki Niken vaatteet takaisin Oregoniin. En ole koskaan halunnut niitä ostaakaan, mutta aina ei ole ollut valinnanvaraa. Tuskin on sattumaa, että hippimerkin urheilija syyllistyy tuollaiseen. Adidaksen kanssa ei onneksi ole samanlainen tilanne. Onneksi meillä on tosiaan baijerilainen adidas ja baijerilainen paavi niin säilyy joku roti niitä ihmisiä varten, jotka eivät 24/7 harrasta mitään sadomasokismia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy