Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 448
  • 7 390
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Tämä mirasane:n kuvaus Sportin tilanteensta sai spontaanin naurun tulemaan, joka ei ota loppuakseen vielä 15min tekstin lukemisenkaan jälkeen.

Sport on kuin Titanic, jolla on nyt pohjassaan puolen laivan mittainen repeämä yliperämies Saaren jätettyä huomaamatta edessä ollut jäävuori. Tamminen on kapteeni, joka vaatii epätoivoisesti lisää pumppuja pitämään laiva pinnallaan ja kurssissaan. Hän ei kuitenkaan ole valmis uppoamaan laivan mukana, vaan jos huonosti käy, pelastautuu hän ja etsii pian uuden laivan kipparoitavakseen. Siffa on laivan yhden miehen orkesteri, joka aikoo soittaa samaa biisiä laivan upotessa niin kauan kunnes pasuuna täyttyy vedellä. Saa nähdä, syntyykö tästäkin sagasta vuosien kuluttua menestyselokuva.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eest rahvas televitsiuuni tiedottamas, tai jotain. Gagne ampuu vastapalloon tyylikkäästi:

Vituttaa se, että taloon muutanut virolainen herra on hankkinut sähkökitaran. Ja se todellakin kuuluu minulle, vittu yötä päivää. Eikä se saatana osaa edes soittaa...

Mua vihastada rohkest et minu sein taga asud keegi poro iga ei tajudab kui ma mängi minu skaalat.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ketjussa "Tamin Audi pois täältä!" löydettiin elämän asioiden ydin. Sanoisin, että ei ole ainakaan aiheen ulkopuolella tämä väite.

Lähdekriittisyys kannattaa toki muistaa tässäkin. Pääsääntönä voi pitää sitä, että eniten (varsinkin itsestään) meteliä pitävät tietävät vähiten.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
axe kirjoitti:
No kysy vaikka Don Sandersonin vanhemmilta. Tai Nick Kypreokselta. Ja ihan mukavan pakkoloman se Alex Brookskin taisi tappelunsa jälkeen saada. Eikös se nyt ole ihan kaikkien tiedossa, että jääkiekkotappeluissa lyödään tosissaan? Ja kun tosissaan lyödään ja muutenkin temmelletään, niin totta kai vaara on olemassa. Tyhmähän se on joka muuta väittää.

Vastineena tietysti pätee se vanha väite, että YLEENSÄ tappeluissa tulee korkeintaan joku verinen huuli, mikä pitää ihan paikkansa. Samoin voi esittää taas kerran sen väsyneen vertauksen, että rehti tappelu on vaarattomampaa kuin se että lyödään mailalla. Mutta se että joku toinen asia on vielä vaarallisempaa, ei tee nyrkillä lyömisestä vaaratonta. Vielä kauempana ollaan turvallisuudesta. Väite on aivan absurdi ja idioottimainen.

axe kirjoitti:
Haluan nyt nukutun yön jälkeen vielä muistuttaa sinua, että on ihan sama mitä paskaa kirjoitat tuohon kun ei sitä kukaan jaksa lukea. Ja jos jaksaakin, niin ei sitä ymmärrä.

Väität että tappeluissa voi loukkaantua. Paljon suurempi vaara loukkaantua on kuitenkin jos ruvetaan lyömään mailalla tai taklataan kovalla vauhdilla väärin. Väität että tappeleminen olisi vaarallista ja turvatonta, mutta suurimmassa osassa tappeluista ei kuitenkaan satu yhtään mitään, korkeintaan nokka vähän aukeaa. Mailalla lyöminen ja väärät taklaukset on suhteellisesti ottaen paljon vaarallisempia. Joten olet täysin väärässä nussuttaessasi nyrkillä lyömisen ja tappelemisen vaarallisuudesta. Todisteet on annettu, pidä naamas kiinni.

axen oma Jakobin paini P.Sihvosen ketjussa itsensä kanssa. Nauratti heti aamutuimaan, haaste on nyt heitetty axelle axen osalta ja varsinkin vastausviestin lopetus on asiallinen. En lukenut ketjua pitkälle, joten ei nyt aukea ihan täysin mitä tapahtuu. Mutta kuitenkin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
axen oma Jakobin paini P.Sihvosen ketjussa itsensä kanssa. Nauratti heti aamutuimaan, haaste on nyt heitetty axelle axen osalta ja varsinkin vastausviestin lopetus on asiallinen. En lukenut ketjua pitkälle, joten ei nyt aukea ihan täysin mitä tapahtuu. Mutta kuitenkin.

Olin tulossa samaa viestiä ja vastausta linkittämään. Todella hyvin vetäisty itseä vastapalloon ja varmasti ihan aiheesta. ;)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Simon kantaa kortensa kekoon keskusteluun joka koskee jälkikasvunsa tekemisistä raportoivia ärsyttäviä äitejä:

Se on kieltämättä outoa, miksi joku pikkulapsen vääntämä säälittävä minijöötti on kuvaamisen ja/tai kertomisen arvoinen. Sen sijaan aikamiehen kankkujen välistä pönttöön/lattialle tms. väännetty mykkäpoika on jo jotain aivan muuta. Ennätysmäisen mäskin mäjähtäessä se pitää tietenkin ikuistaa, julkaista netissä ja sitten kehua retostella sekä haastaa kaverit takomaan suurempi torttu. Siinä ei lasten haisevat tuotokset tunnu enää missään.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Koirapojan sotaretki Moderaattoreita vastaan ravistelee koko palstaa. Tällä kertaa tykistökeskitys suuntautui Ihmettelyketjuun:
Ihmettelin äsken miksi persettä alkoi kylmäämään, sitten huomasin että sehän on kylmä rinki perseen alla. Syynä taitaa olla kun laitoin moderaattorien omaan ketjuun viestin, utelinkin jotain. Äsken ajoi mopoauto talon ohi, siinä oli tummennetut lasit ja silminnähden hidasti vauhtiaan. Olin näkevinäni ovessa Jatkoajan logon.

Nimimerkki: Onko syytä huoleen?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ketjussa "Teemu Selänne - yli 600 maalia" oli aika hyvä letkautus MCJokelta:
vstk kirjoitti:
Nain Teemua nopeasti pelin jalkeen, minulle jai henkilokohtaisesti kasitys etta kysymys on kadesta ylipaansa, liitin sen nopeasti sitten ranteeseen. Kasi kuin kasi kuitenkin ja itse arveli olevansa pois 4-6 viikkoa. Tama pointtina kuitenkin.

Saapahan olla perheen kanssa jouluna.
McJokke kirjoitti:
Toivottavasti Teemun pakaroissa ei kuitenkaan ole käsittelysi jälkeen liikaa kireyttä.
 

d2uce

Jäsen
Mat Maccarone fanclub
------------------------
Naulan kantaan saatana

Nyt olisi tietysti hienoa, jos pystyisi rehellisesti sanomaan, että tätä tässä haettiinkin, mutta kun ei pysty, niin annetaan tunnustusta hyvästä oivalluksesta ja vielä paremmasta kiteytyksestä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mä, tota noin, yllätyin hiukan, kun avasin Urho-TV-ketjun ja viimeisimpänä viestinä oli Phakin avautuminen..
Toki viestissä kiteytetään hienosti se, mitä mieltä suurin osa meistä on.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mä, tota noin, yllätyin hiukan, kun avasin Urho-TV-ketjun ja viimeisimpänä viestinä oli Phakin avautuminen..
Toki viestissä kiteytetään hienosti se, mitä mieltä suurin osa meistä on.

Pakko myöntää, että olin juuri tulossa kirjoittamaan saman.

Toivottavasti mode:lla on sen verran pelisilmää ettei tuosta tule penalttia.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
phakin purkaus

Jaksaisiko joku ystävällisesti tiivistää, mistä moinen poru on syntynyt? Kuulin jotain epämääräistä Nelonen-maksukanava-Viasat -juttua, mutta en viitsinyt syventyä kun olen tähänkin asti elänyt ilman maksukanavia. Toisekseen talouteni kuuluu Welhon kaapeliverkkoon, joten en oikein huolestuakaan osannut. Ilmeisesti käynnissä on jonkinlainen syrjäseutujen asukkaiden tönimiskampanja?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jaksaisiko joku ystävällisesti tiivistää, mistä moinen poru on syntynyt? Kuulin jotain epämääräistä Nelonen-maksukanava-Viasat -juttua, mutta en viitsinyt syventyä kun olen tähänkin asti elänyt ilman maksukanavia.

Täältä voi katsoa YLEn uutisen aiheesta. Eli suorat lähetykset katoavat ilmaiskanavilta eikä männä vuosilta tuttuja välierä- & finaali-matseja enää näytetä ilmaiseksi, vaan pitää maksaa siitäkin riemusta.
Ilmeisesti osa jengistä saisi vielä avata ylimääräisen maksukanavan, jotta finaaliriemuihin pääsee mukaan ja osa jengistä ei näe millään keinoilla matseja telkkarista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös