Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 292 055
  • 7 390

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ässien jäädytettävien pelinumeroiden keskustelusta löytyi melko jäätävä kommentti.

Ehdotan kattoon pj Aholan paitaa numerolle 666. Ei se jumalauta voi olla muu kuin vanha vihtahousu.

Ensimmäisen kerran kuukausiin tuli ääneen hörähdettyä Jatkista luettaessa. Toivottavasti naapuri ei sentään herännyt.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Scouttauksessa on äärettömän tärkeää sen vuosikymmenten aikana luodun verkoston hyväksikäyttö, mikä esim M.Virmasella jo on.
...
M.Virmasen työstä muodostaa 80% hankkia ensiluokan valmentajat ja kaksi ensiluokan maalivahtia, loppujoukkue muodostaa sen 20%. Miettikää esimerkkejä menneistä mestarijoukkueista, niin käsitätte väitteeni faktaksi.

Kokonaisuus huomioonottaen arvosana Masalla kiitettävä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Marketeista saatavat keraamiset World Series of Poker-setit ovat riittävän hyvät kotipeleihin. Ovat kumminkin 30€ kalliimpia kuin ilman kyseistä logoa myytävät setit. Itse säästin hinnassa, mutta sain huomata että logottomat keraamiset ovat melko "kulmikkaita" ja huomattavasti huonolaatuisimpia. 500-merkin setti taitaa maksaa noin 60€. Jos taas haluat tehdä ystäväsi ikionnelliseksi, tilaa aikaisemmassa viestissä mainitusta verkkokaupasta esim. Nevada Jacks-sarja. Siinä todella laadukas setti, tosin myös kallis.
Eihän tuossa viestissä mitään erikosta ole, mutta minua vaan jotenkin huvittaa kuinka nimimerkki 'Setit' kertoo millaisia ovat hyvät setit.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Nimimerkkin Pikherz vastaus -OO- n pohdintaan SM-liigan siirtohuhuissa sai allekirjoittaneen repeilemään


Eliteprospectsin sivuilla on merkitty huhujen joukkoon (Doubtful rumours kylläkin) että Viktor Lindgren -niminen pelaaja olisi tulossa Luleåsta Suomeen. Mitään arvausta kenellekään mikä seura voisi olla kyseessä?

Viime kauden tehoista päätellen varmaankin Ässien ykkösketjuun..?
 

10

Jäsen
Nimimerkki scholl ei petä koskaan :D

Alatalon ja IFK:n mainitseminen samassa lauseessa vastaa vähän samaa kuin jos jossain arabimaassa naisi julkisella paikalla. Raippaa tulee ja paljon. Alatalo edustaa kaikkea sitä, mikä maalla muka on mukavaa, mutta joka tosiasiassa on ihan skeidapuhetta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jhagin julkaisema KJ:n laiva puhe sai ainakin meikäläisen naureskelemaan yksinään kotona.

Sain haltuuni KJ:n puheen risteilylle ja uskallan sen tässä laittaa esiin, koska luulen, että meistä aivan jokainen ei kuitenkaan ehdi laivalle. Itselläni on sauna just silloin risteilyn aikaan, ei pysty tulemaan. Mutta näin KJ:

" Juu päivää vaan kaikille ja kuuluukos tää sinne? Hyvä, eli molemmat kuulette. Sitä mä vaan haluaisin korostaa, että tässä on vielä rakennustyö kesken ja me on poikien kanssa menty ihan mukavasti juu eteenpäin ja joskushan se kiekko pomppii tälleen ja kyllähään TPS-sarja hävittiin jo siihen ekaan otteluun ja sen kyllä kerroin pojillekin. Meillä on muuten pari kaveria käynyt kaljalla kauden mittaan, vaikka oon sanonut, että ei saa. Kairakin on sanonut, että ei saa mennä kaljalle. Ne on olleet meille tosi ilkeitä ja huutaneet, että haista sinä poro vittu. Miten me tällainen joukkue saadaan kuriin? Enkä minä ole poro, vaan ihminen. Ohoh, nythän teitä tuli jo kolmaskin paikalle. Mitä? Juu, täältä ei saa ilmaista viinaa...no näkemiin vaan itselles. Mutta juu, tässä on tosiaan työ vielä kesken, sillä joukkueeseen on jäänyt jäljelle vielä hieman särmää ja nyt sekin pitäisi hioa pois. Nähhäänpä kulkaa ens syksynä stadin sydämessä eli kiekkopyhätössä, josta on paljon muistoja. Ohhoh, onpas kylmä, ei pääse varmaan tänä kesänä kokeilemaan lyhyitä kalsareita ollenkaan. Mulla on kauhee kusihätäkin, join neljä jaffaa putkeen, joten kiitos ja näkemiin...Hei juu, anteeks nää unohtu. Nollasatasata miten voin auttaa? Käytä Xerox-faxia. IFK-pelaajien hiukset leikkaa Vuokko Mattila - onkos se muuten elossa vielä? Maunulan lukko pitää minkä lupaa. Tilaa taksi Kovaselta. Mitä? Ei sitä kai tänne laivaan voi tilata, ei mun tietääkseni. No, siinä tulikin kaikki sponssit kerralla. Menikö hyvin? Kiva, kiittimoi"
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
IL 8.4.:"Porilaishuhujen mukaan tiistain ottelu saattoi jäädä Suhosen viimeiseksi pataperäsimessä. Huhujen mukaan jo torstaina Vaasassa Ässien peliä johtaa nykyinen urheilutoimenjohtaja Pentti Matikainen."

Tässäkö Penan uran jäätävä kruunu? Paluu joukkueen peräsimeen ottelussa jossa Ässät putoaa divariin...

Näen jo sieluni silmin, kuinka vaihtoaitioon astuu purkka, viikset ja takatukka, ja Tamin karjuu, että "vittu mä revin sulta föönin seinästä".

Onhan tuosta jo viikko aikaa ja saattanut jo jossain ketjussa ollakin mutta Azulin kuitti sai nauramaan ääneen.

Niin, ja tämä siis Hifk:n alueelta "Penailua" ketjusta, siellä paljon muutakin mukavaa Pentistä
 

J.Petke

Jäsen
Siim Liiviik
- Moni puolinen , pelaa laitaa ja keskellä, kova ja taklaa kovaa. Suikkasen näköinen. Paras vaihtoehto näistä. Melkein voitto meille jos saadaan.

Max Wärn
- Aikalailla Töykkälän kopio mutta laituri, iso joukkue pelaaja ja johtaja tyyppi. Fyysinen ja jälleen Suikkasen näköinen.

Lord Nikon punnitsee mahdollisia vahvistuksia. Eniten nauratti tuo "Suikkasen näköinen".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Evil sanailee tuttuun hauskaan tyyliinsä Suomen MM-joukkueesta:

Tekstiilitehtaissa varmaan väsätään jo kiihkeästi Maailmanmestari 2009 -paitoja ja lippiksiä. Kummola varaa toria ja tökkää samppakaljaa jäihin. Jore Marjaranta ja Kuosmanen availevat ääniään. MM-finaalipäivän kansalliseksi juhlapäiväksi julistamista varten on perustettu komitea. Putte Possun paita pullistuu niin että napit sinkoilevat, ja Kurri näkee jo sielunsa silmin kun siniristiä hilataan salkoon, liikuttuu: Nouseepa se hienosti läheltä ylös.

Erityisesti tuo viimeinen lause pudotti kyllä ihan täydellisesti!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Beeman pohtii ihan aiheellisesti yhteiskunnassamme vallitsevaa kaksinaismoralismia. Sitten paikalle ilmestyvät veljet vääräleuat venkoelemaan.

Miten minun pitäis potentiaalisena isänä kommentoida orastavalle jälkikasvulleni Mao memorabiliaa kun kotona ollaan kerrottu että ko. vinosilmäkinkki on yksi maailmanhistorian suurimmista massamurhaajista ja rauhaarakastavat hipit pitävä häntä ylistäviä paitoja päällä?

Kannattaa ainakin opettaa, ettei Maon syömiä omenia kannata syyä.

Ja viinoo kun juop niin maot kuoloo.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Rankaisija rankaisee. Ketä tai mitä, se jää vähän hämärään. Moderaattorit taisivat arvostaa viesti pienen huilitauon arvoiseksi.
Varmaan 20 vuoden päästä kerrot lapsillesi kuluneen jutun kuinka isukki pesi jarrko immosen palleja niiden voitettuaan sm-kultaa jääkiekossa. Hieno mies ja niin oli hieno mies isukkiki anteeksi jari, melkonen jari.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Beeman pohtii ihan aiheellisesti yhteiskunnassamme vallitsevaa kaksinaismoralismia. Sitten paikalle ilmestyvät veljet vääräleuat venkoelemaan.

Täällä tapahtui se, mitä en uskonut ikinä oikeasti tapahtuvan. Kahviroiskeet koristivat vielä hetki sitten näyttöä ja näppiksiä. Korostan, kahviroiskeet. Evilin pätkä viimeistään räväytti komeat naurut ilmoille.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Evil sanailee tuttuun hauskaan tyyliinsä Suomen MM-joukkueesta:

Erityisesti tuo viimeinen lause pudotti kyllä ihan täydellisesti!

Njääh, nauraahan saa mille tahansa itse kukin, mutta erityisesti tuo viimeinen lause on vain köyhää plagiaattia oikeasti hauskasta jutusta:

Juti selittää jossain matkatoimiston tiskillä tampereenmurteella jotain et nyt pitäis hei joukkueen päästä matkustamaan coast to coast ja et ei aina tartte olla lentokone. Vaikka lentokone kyllä menee läheltä ylös niin kuin Jarikin sanoo.

Johon matkatoimiston virkailija vastaa: "Kis-kis, älä lähre shinne!"

Lisäksi syyllisyyttä alleviivaa todennettu läheltä-ylös-viestifetissi, niin mitä tähän voi muuta todeta kuin, että väärin naurettu... ..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lisäksi syyllisyyttä alleviivaa todennettu läheltä-ylös-viestifetissi, niin mitä tähän voi muuta todeta kuin, että väärin naurettu... ..
Myönnän ensimmäisenä ja auliisti etten tuota itse keksinyt. Minkä sille kuitenkaan voi, että Kurrista puhuttaessa tuo on ensimmäisiä mieleen nousevia lausahduksia. Kierrätyksestähän kaikessa on lopultakin kyse.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Evilin läheltä ylös -plagiaatti on kyllä ihan hauska. En tiedä, että mikä se oikeasti hauska alkuperäinen juttu tuosta on, mutta cottonmouthin lainauksessa ei ole juurikaan mitään hauskaa. Squidin vuori nousee hienosti läheltä ylös on kyllä ihan hauska.

t: huumoripolliisi
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan yksi vitun maku onko se plagiaatti vai ei, mutta minua tuo kyllä nauratti aika perkeleesti! Ja tässä voi kyllä sanoa että nämä Evilin ja Squitin plagiaatit ovat parempia kuin alkuperäinen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eli väärin naurettu??

No, näinhän juuri kirjoitin:

mitä tähän voi muuta todeta kuin, että väärin naurettu... ..

No todellakin väärin naurettu. Siis niinq todel ala-arvost ees nauraa tollasel. Minun huumorintaju on se ainut oikea huumorintaju.

Tai jotain sinnepäin... (ja nyt lue tuo alempi kappale ennen vihaista vastausta)

Mutta oikeasti joo.. Että sitä voi kirjoittaa ilmeisen epäselvästi. Tarkoitan siis nyt ihan oikeasti tuota omaa aikaisempaa viestiäni. Tarkoitus oli hieman huumorin varjolla tuoda esiin sitä, että tästä samasta aiheesta on väännetty vitsiä jo aikaisemmin ja minusta ajoittain jopa ihan hauskastikin. Lisäksi pidin tuota Evilin letkautusta myös ihan hauskana jatkumona, vaikka sitä epäonnistuneen mukahauskasti köyhäksi plagiaatiksi kutsuinkin.

Mutta joo, seliseli-töpseli. Koetan jatkossa olla alleviivaavampi ja pidätty omasta mielestäni kekseliäästä sanojenvääntelystä. Anteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Squidin vuori nousee hienosti läheltä ylös on kyllä ihan hauska.
Vielä hauskempi oli se "möyntäin, hehe.." Oikein kuulee Putte Possun sanovan sen, ja näkee mielessään hilpeän, pyöreän, nuuskahuulisen naaman. Sääli vain kun piti jättää se plagioimatta, ei meinaan istunut kontekstiin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mitä tästä opimme? Älä turhaan mukahassuttele herrasi sinun Evilin kustannuksella.

Kieltämättä kalmi kyllä vähän jo leikkiin lähtiessä, kun olen antanut itseni ymmärtää herralla olevan selkeää kulttihenkistä kannatusta. Tietäähän nämä. Noh, ehkä piirtelen sitten jatkossa vaikka pilakuvia kaverista pommiturbaanissa, ihan siis vaan täällä kotioloissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
olen antanut itseni ymmärtää herralla olevan selkeää kulttihenkistä kannatusta.
Sitä piisaa. Tässä on kartoitettu kahdeksantoistiaita neitseitä liittymään perusteilla olevaan uskonlahkooni. Farmi on jo ostettu tuolta takamailta, agenda ja pelastumisstrategia muotoiltu. Sisältää paljon ritualistista irstailua, päihteitä ja mässäilyä. Se vapauttaa himoista, nimittäin, se niiden tyydyttäminen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös