Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 308 529
  • 7 402

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Beeman pohtii ihan aiheellisesti yhteiskunnassamme vallitsevaa kaksinaismoralismia. Sitten paikalle ilmestyvät veljet vääräleuat venkoelemaan.

Täällä tapahtui se, mitä en uskonut ikinä oikeasti tapahtuvan. Kahviroiskeet koristivat vielä hetki sitten näyttöä ja näppiksiä. Korostan, kahviroiskeet. Evilin pätkä viimeistään räväytti komeat naurut ilmoille.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Evil sanailee tuttuun hauskaan tyyliinsä Suomen MM-joukkueesta:

Erityisesti tuo viimeinen lause pudotti kyllä ihan täydellisesti!

Njääh, nauraahan saa mille tahansa itse kukin, mutta erityisesti tuo viimeinen lause on vain köyhää plagiaattia oikeasti hauskasta jutusta:

Juti selittää jossain matkatoimiston tiskillä tampereenmurteella jotain et nyt pitäis hei joukkueen päästä matkustamaan coast to coast ja et ei aina tartte olla lentokone. Vaikka lentokone kyllä menee läheltä ylös niin kuin Jarikin sanoo.

Johon matkatoimiston virkailija vastaa: "Kis-kis, älä lähre shinne!"

Lisäksi syyllisyyttä alleviivaa todennettu läheltä-ylös-viestifetissi, niin mitä tähän voi muuta todeta kuin, että väärin naurettu... ..

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lisäksi syyllisyyttä alleviivaa todennettu läheltä-ylös-viestifetissi, niin mitä tähän voi muuta todeta kuin, että väärin naurettu... ..
Myönnän ensimmäisenä ja auliisti etten tuota itse keksinyt. Minkä sille kuitenkaan voi, että Kurrista puhuttaessa tuo on ensimmäisiä mieleen nousevia lausahduksia. Kierrätyksestähän kaikessa on lopultakin kyse.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Evilin läheltä ylös -plagiaatti on kyllä ihan hauska. En tiedä, että mikä se oikeasti hauska alkuperäinen juttu tuosta on, mutta cottonmouthin lainauksessa ei ole juurikaan mitään hauskaa. Squidin vuori nousee hienosti läheltä ylös on kyllä ihan hauska.

t: huumoripolliisi

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan yksi vitun maku onko se plagiaatti vai ei, mutta minua tuo kyllä nauratti aika perkeleesti! Ja tässä voi kyllä sanoa että nämä Evilin ja Squitin plagiaatit ovat parempia kuin alkuperäinen.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli väärin naurettu??

No, näinhän juuri kirjoitin:

mitä tähän voi muuta todeta kuin, että väärin naurettu... ..

No todellakin väärin naurettu. Siis niinq todel ala-arvost ees nauraa tollasel. Minun huumorintaju on se ainut oikea huumorintaju.

Tai jotain sinnepäin... (ja nyt lue tuo alempi kappale ennen vihaista vastausta)

Mutta oikeasti joo.. Että sitä voi kirjoittaa ilmeisen epäselvästi. Tarkoitan siis nyt ihan oikeasti tuota omaa aikaisempaa viestiäni. Tarkoitus oli hieman huumorin varjolla tuoda esiin sitä, että tästä samasta aiheesta on väännetty vitsiä jo aikaisemmin ja minusta ajoittain jopa ihan hauskastikin. Lisäksi pidin tuota Evilin letkautusta myös ihan hauskana jatkumona, vaikka sitä epäonnistuneen mukahauskasti köyhäksi plagiaatiksi kutsuinkin.

Mutta joo, seliseli-töpseli. Koetan jatkossa olla alleviivaavampi ja pidätty omasta mielestäni kekseliäästä sanojenvääntelystä. Anteeksi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Squidin vuori nousee hienosti läheltä ylös on kyllä ihan hauska.
Vielä hauskempi oli se "möyntäin, hehe.." Oikein kuulee Putte Possun sanovan sen, ja näkee mielessään hilpeän, pyöreän, nuuskahuulisen naaman. Sääli vain kun piti jättää se plagioimatta, ei meinaan istunut kontekstiin.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä tästä opimme? Älä turhaan mukahassuttele herrasi sinun Evilin kustannuksella.

Kieltämättä kalmi kyllä vähän jo leikkiin lähtiessä, kun olen antanut itseni ymmärtää herralla olevan selkeää kulttihenkistä kannatusta. Tietäähän nämä. Noh, ehkä piirtelen sitten jatkossa vaikka pilakuvia kaverista pommiturbaanissa, ihan siis vaan täällä kotioloissa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
olen antanut itseni ymmärtää herralla olevan selkeää kulttihenkistä kannatusta.
Sitä piisaa. Tässä on kartoitettu kahdeksantoistiaita neitseitä liittymään perusteilla olevaan uskonlahkooni. Farmi on jo ostettu tuolta takamailta, agenda ja pelastumisstrategia muotoiltu. Sisältää paljon ritualistista irstailua, päihteitä ja mässäilyä. Se vapauttaa himoista, nimittäin, se niiden tyydyttäminen.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals hävisi Rangersille, tilanne nyt 1-3. Heitto lienee ollut piikki Caps-fani AWelle, joka samoin kirjoitettua termiä usein viljelee.

d2uce

Jäsen
Capitals hävisi Rangersille, tilanne nyt 1-3. Heitto lienee ollut piikki Caps-fani AWelle, joka samoin kirjoitettua termiä usein viljelee.

Eli jollekin ei ole lasna opetettu, ettei saa osoitella sormella ja tuijottaa.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mun mielestä tämä on ihan vitun hienoa että tällaista spoilausta pitää harrastaa vapaan puolellekin. Kyllähän jokaisen pitäisi tietenkin tietää että jos ei halua jonkun pelin lopputulosta tietää, niin ei riitä että välttelee NHL-sektiota vaan pitää myös Letkautuksia ja muita läppiä karttaa.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mun mielestä tämä on ihan vitun hienoa että tällaista spoilausta pitää harrastaa vapaan puolellekin. Kyllähän jokaisen pitäisi tietenkin tietää että jos ei halua jonkun pelin lopputulosta tietää, niin ei riitä että välttelee NHL-sektiota vaan pitää myös Letkautuksia ja muita läppiä karttaa.
Ei jumalauta, jos et halua tietää ottelun lopputulosta, kannattaa pysyä kaukana Jatkoajasta. Tähän ketjuun voi ilmestyä letkauksia ja läppiä ihan mistä osiosta tahansa, jopa NHL-puolelta. Ilmeisesti purkaus johtuu siitä että ottaa koville kun väärä joukkue voitti?

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates

Älkää vaan kertoko miten siinä Globenin finaalissa kävi! Just katoin videolta välierän ja kun Raipe pisti kiekon reppuun niin aattelin, että tää vois olla meidän vuosi.

Tupu-Hupu-Lupu-ketju vaan oli turhan väsynyt. Eikö nyt voisi jo kokeilla Summasta tuossa Peltosen paikalla.

d2uce

Jäsen
Ilmeisesti tässä oli kyse jälkilähetyksen jännäämisestä?

Minä ainakin katson boxscoren ennen matsia, että tietää kannattaako sitä katsoa ollenkaan ja jos kannattaa, niin hyvä myös tarkistaa missä välissä jääkaapille kannattaa suunnistaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy