Sain haltuuni KJ:n puheen risteilylle ja uskallan sen tässä laittaa esiin, koska luulen, että meistä aivan jokainen ei kuitenkaan ehdi laivalle. Itselläni on sauna just silloin risteilyn aikaan, ei pysty tulemaan. Mutta näin KJ:
" Juu päivää vaan kaikille ja kuuluukos tää sinne? Hyvä, eli molemmat kuulette. Sitä mä vaan haluaisin korostaa, että tässä on vielä rakennustyö kesken ja me on poikien kanssa menty ihan mukavasti juu eteenpäin ja joskushan se kiekko pomppii tälleen ja kyllähään TPS-sarja hävittiin jo siihen ekaan otteluun ja sen kyllä kerroin pojillekin. Meillä on muuten pari kaveria käynyt kaljalla kauden mittaan, vaikka oon sanonut, että ei saa. Kairakin on sanonut, että ei saa mennä kaljalle. Ne on olleet meille tosi ilkeitä ja huutaneet, että haista sinä poro vittu. Miten me tällainen joukkue saadaan kuriin? Enkä minä ole poro, vaan ihminen. Ohoh, nythän teitä tuli jo kolmaskin paikalle. Mitä? Juu, täältä ei saa ilmaista viinaa...no näkemiin vaan itselles. Mutta juu, tässä on tosiaan työ vielä kesken, sillä joukkueeseen on jäänyt jäljelle vielä hieman särmää ja nyt sekin pitäisi hioa pois. Nähhäänpä kulkaa ens syksynä stadin sydämessä eli kiekkopyhätössä, josta on paljon muistoja. Ohhoh, onpas kylmä, ei pääse varmaan tänä kesänä kokeilemaan lyhyitä kalsareita ollenkaan. Mulla on kauhee kusihätäkin, join neljä jaffaa putkeen, joten kiitos ja näkemiin...Hei juu, anteeks nää unohtu. Nollasatasata miten voin auttaa? Käytä Xerox-faxia. IFK-pelaajien hiukset leikkaa Vuokko Mattila - onkos se muuten elossa vielä? Maunulan lukko pitää minkä lupaa. Tilaa taksi Kovaselta. Mitä? Ei sitä kai tänne laivaan voi tilata, ei mun tietääkseni. No, siinä tulikin kaikki sponssit kerralla. Menikö hyvin? Kiva, kiittimoi"