Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 535
  • 402

JanJ

Jäsen
Nyt asia on lyöty lukkoon.
Lähdemme porukalla Turusta miniristeilylle lauantaina 9. marraskuuta kello 18:30. Laivana on Siljan isoin laiva Silja Europa.
Laiva palaa Turun satamaan sunnuntaina kello 17:00.

Tähän ketjuun ilmoittaudutaan nimimerkillään, mutta toivon mukaan kaikki ottavat ilmoittautumisensa tosissaan ja pitävät sitä sitovana. Ilmoittautumisaikaa on 27.9. saakka, jonka jälkeen teen hyttijaot sekä ilmoitan maksuohjeet.

Jos haluatte jonkun tietyn nimimerkin kanssa samaan hyttiin, sopikaa siitä mieluiten yv:llä ettei tämä ketju mene tukkoon. Laivalla hyttipaikkaa saa tietenkin vielä vaihtaa vapaasti jonkun kanssa päittäin. Jos haluatte että minä jaan hytit mielivaltaisesti, toimikaa kuten alla.

Kun ilmoittaudutte, kertokaa minkätasoiseen hyttiin haluatte.
Eli itse ilmoittaudun tyyliin "JanJ, Silja-luokka, 2 hengen, kaveri vapaa"

Hinnastoa: (edellyttäen että kaikki hytit tulevat täyteen, jos joudumme maksamaan vajaista paikoista, jaetaan se kulu kaikkien kesken. Suuruusluokka n. euro / henkilö)

Turisti II - 15€ / henkilö (4 hengen hytti)
Turisti I S - 30€ /henkilö (2 hengen hytti)
Turisti I - 22,50 € /henkilö (4 hengen hytti)
Seaside - 27,50 € / henkilö (4 hengen hytti)
Silja - 80 € / henkilö (2 hengen hytti)
Sviitti - 410 € / henkilö (2 hengen hytti)

HUOM! Sviitin hintaa ei ole vahvistettu, hinta tulee mahdollisesti putoamaan ehkä jopa 300 euron tasolle.
Lisätietoja hyteistä saatte tästä linkistä.


Myös 18 hengen sauna varataan tarvittaessa.
Sen hinta on 125 euroa, ja kun jaamme sen kaikkien osallistujien kesken, hinta ei tule olemaan päätä huimaava.
Ilmoittakaa myös, oletteko saunavarauksen kannalla, vai rynnimmekö vain yleiselle saunavuorolle (joka ei ole kovin houkuttavaa, koska yksityissaunassa toimii myös ravintolan juomapalvelut, sekä yleinen vuoro maksaa 5 euroa per henkilö eli se tulee kalliimmaksi kuin yksityinen vuoro).

Jos olet menossa (kuten minä) junalla Turun satamaan, kannattaa se mainita myös tehdessäsi varausta tähän ketjuun.
Sillä laivamatkan varauksen yhteydessä saat junamatkasta 50 prosentin alennuksen. Sitä ei saa jo valmiiksi alennetusta hinnasta (opiskelijat).

Tässä ketjussa voi spekuloida mahdollisilla kimppakyydeilläkin.
Nyt sitten ripeästi ilmoittautumaan mukaan!
Kerätään iso nippu palstalaisia ja pidetään hauskaa yli joukkuerajojen J

Legal text: Vaikka kyseessä on ns. Jatkoajan risteily, sitä ei voida pitää Jatkoaika ry:n järjestämänä virallisena risteilynä. Jokainen on vastuussa itse itsestään yksilönä. Jatkoaika ry ei vastaa matkan järjestämisestä.

EDIT: päivähän on tietenkin LAUANTAI!
 
Viimeksi muokattu:

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukana ollaan.
Turisti I - 22,50 € /henkilö (4 hengen hytti) ( muukin käy jos ei sovi )
Junalla Turkuun. ( Kimppakyyti on parempi jos joku saa järjestettyä)
Sauna käy myös

Hai
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Pakkohan teitä hulttioita on jonkun tulla sinne vahtimaan. Mukana olen ja palaan Seniorin tapaan JanJ:n kanssa vielä yksityiskohtiin. Näkevät Hesan pojatkin Saaristoa - tai sitten eivät.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Luxus-luokan kyytiin väli Espoo-Helsinki-Turku-Helsinki-Espoo mahtuu vielä yksi läski tai kaksi keskikokoista henkilöä.

Kuskina toimii Tommy. Auto on kulkuväline. Hinnasta tottakai sovitaan. J
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei kun reissuun. Mulle yksi sviitti, jos saa noin halvalla. Ja turkuun pääsee mun kyydissä. Ajoaika Hki-Tku noin 45 minsaa -;)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Johannes ilmoittautuu

Mukana ollaan tietysti.

Silja-luokka ja kahden hengen hytti kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.

Palataan muihin yksityiskohtiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämän jalon aatteen takia uhraan kroppani sekä muutamia miljoonia aivosoluja mielelläni. Eli ilmoittaudun mukaan. Hytiksi käy turisti I tai seaside. Hädässä voin ottaa silja-luokan hytinkin. Olen siis varsin joustava hyttien suhteen. Sviittiä en sentään maksa, kun kuitenkin vietän yöni putkassa ;-). Junalla Turkuun (hui!) ja kimppasauna (hui, hui!)...
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Tota, kun tää nyt meni sittenkin Turun risteilyksi, Helsinki ois toiminu kyllä, niin riippuen paluuajasta Helsinkiin, joko olen tai en mukana....

Eli milloin takaisin Turussa/Helsingissä?
 

JanJ

Jäsen
Virheellinen lähtöaika on korjattu tekstiin, ja paluuaikakin lisätty...
 
K

kangaroo

Valmiina kuin lukkari sotaan, hallituskin antoi juuri lähtöluvan. Silja-luokka 2 h hytti lienee sopiva.

EDIT: Kaveri vapaa. Junalla Hki-Turun satama-Hki.

Haeskelin aikatauluja VR:n sivuilta ja tällaiset junavuorot sopisivat tarkoitukseen:

9.11. InterCity2 137, 15.03 Helsinki 17.00 Turku, jossa vaihto, pikajuna 820, 17.05 Turku 17.12 Turun satama

10.11. pikajuna 827, 17.45 Turun satama 17.52 Turku, jossa vaihto, InterCity 156, 18.02 Turku 19.48 Helsinki.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Joo tullaan messiin . Eiköhän me Seniorin kanssa samaan hyttiin mahduta ? Eli merkkaan JanJ kirjoihin ja kansiin allekirjoittanut
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt kyllä jännittää!

Turusta? Millä minä sinne osaan? Meinaan, tässä ollaan oltu näillä exkursioilla eksyksissä ihan tarpeeksi. Tietysti jos tuo JanJ kuittaa vaimoltani Röörin steissillä haltuunsa ja luovuttaa keikan jälkeen asemalaiturilla takaisin holhoukseen, niin tuolloin kenties uskaltautuisin reissuun. Olisiko tälläinen menettely mahdollinen?

Hytinkin voin ottaa, vaikka yleensä yövyn kannella omassa kummiveneessä mahdollisen haverin varalta. Laittakaa vaikka tuollainen Silja-hyttä. Kaverikin käy, jos tuo ei kuorsaa, piereskele taikka könyä aamu-yön kähmänteissä selkään.

Hoppas att ni trivs!
 

JanJ

Jäsen
Re: No nyt kyllä jännittää!

Viestin lähetti Rööri
Tietysti jos tuo JanJ kuittaa vaimoltani Röörin steissillä haltuunsa ja luovuttaa keikan jälkeen asemalaiturilla takaisin holhoukseen, niin tuolloin kenties uskaltautuisin reissuun. Olisiko tälläinen menettely mahdollinen?
Rööri, vaimosi saa olla huoleti.
Toimin oppaana ja tulkkina koko matkan!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Messissä ollaan, yksi 2 hlön hytti sellanen Seaside-mallinen, lasku samaan osoitteseen molempien osuuksista. Hyttikamu on siis tiedossa jo.

Kiitos ja Hyvää Matkaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
9.11!!!

Ajankohta on kyllä aika riskialtis, ettei vaan kellekkään mukaan tulevalle pälkähdä kuningas-ideaa kaapata laiva ja ajaa päin jotain länsimaisen vaurauden symboleista.
 
F

Flonaldo

Kyllähän munkin täytyy paikalle tulla. Vaikka sitten vaan eksyttämään Rööri autokannelle...

count me in... laske minut sisään
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli messissä ollaan vaan ei messipoikana.

Eli 1 henkilö: hytti seaside tai vaihtoehtoisesti 1turistiluokka 4hlö:n versio, kaveri vapaa. Niin ja saunaan toki ollaan menossa ;) Muuten Kyydistä stadista, miksei Espoostakin Tur...n. Onko autoissa tilaa vai pitääkö minun startata oma Bugattini ja olla alle puolessa tunnissa perillä? Jos paikkkoja on niin ilmot privana.
 
K

kangaroo

Juohtuipa vaan mieleeni (sorry Rööri), että kukas ne autot takaisin Turkkusesta ajaa, vai aikovatko herrat olla koko sunnuntaipäivän jaffalinjalla ? Itse en yleensä liiku minnekään muulla kuin omalla autolla, mutta tuonne lähden kyllä junalla ihan mielenkiinnosta, kun en ole sellaisella vuosiin ajanut. Lisäsin tuonne edelliseen viestiini Hki-Turku-Hki aikatauluja.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Juohtuipa vaan mieleeni (sorry Rööri), että kukas ne autot takaisin Turkkusesta ajaa, vai aikovatko herrat olla koko sunnuntaipäivän jaffalinjalla ? Itse en yleensä liiku minnekään muulla kuin omalla autolla, mutta tuonne lähden kyllä junalla ihan mielenkiinnosta, kun en ole sellaisella vuosiin ajanut. Lisäsin tuonne edelliseen viestiini Hki-Turku-Hki aikatauluja.

No jos Sunnuntai aamuna noin 06.00 aikaan siirtyy jaffa linjalle niin auto tulee kotiin ihan selvän joskin tärisevän kuskin käsissä. itse en moista riksiä ota, koska kuka takaa että Su menisi jaffa linjalla? ;)
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Count me in!

No jos kerran Kiisa ja Floppanen lähtevät, niin täytyyhän Hämeenlinnan Mafia-osastoa täydentää. Aseenkantaja mukana!

Otan suhun JanJ yhteyttä yv:llä tai puhelimitse!

EDIT: Pokki perui, pistin ketjuun jotta muistan. -JanJ
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vielä yksi tyhmä kysymys...

Eli mitä voin tehdä? En ole mitenkään vanhan näköinen ym. Niin miten ihmeessä pääsen laivaan sisään??? Voisiko esim. joku täysi-ikäisistä Ässä-faneista olla mun chat... eiku siis laiva veli/huoltaja?
Vanhemmiltani saan kyllä luvan laivaan lähteä, mutta se ei varmastikaan riitä. Sillä tuskinpa lippumiehet minut päästää sisään pelkän lupalapun turvin...
Siis olen aivan kohta 17 täyttävä hyvä tapainen nuorimies, joka osaa pitää alkoholinkäytön kohtuuden rajoissa :)

Haluu mukaaaaaaan!!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Mulle yksi sviitti, jos saa noin halvalla.

Sviittineuvottelut on saatu päätökseen, eikä alennusta herunutkaan. Silti hinta on edullinen eli 410 euroa / sviitti. Ja kun siihen majoittuu kaksi henkeä, tulee maksettavaa aikas vähän.

Mutta nyt on kiire!
Sviittejä on vapaana kaksi, ja tässä ketjussa on jo yksi sviitti täyttymässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös