No, et kuitenkaan ollut niiden 18 429:n joukossa jotka painoivat äijälle Triple Captainin.Heh, edellisellä kierroksella kapteeni toi 46 pistettä. Nyt -2.
No, et kuitenkaan ollut niiden 18 429:n joukossa jotka painoivat äijälle Triple Captainin.Heh, edellisellä kierroksella kapteeni toi 46 pistettä. Nyt -2.
Mietin samaa, mutta kun ei onnistunut viime kierroksella (Dennis oli kapteenini) ja viime kierroksen tupla peli peruttiin, niin en luottanut, että kykenee tekemään "varmasti" paljon pisteitä.Minulla oli Emmanuel Dennis triplakapteenina. Kaksi peliä, Norwich kotona ja Burnley vieraissa, mikä voisi mennä pieleen. Otti punaisen kortin, saldoksi -3 ja eikö tuo ole siitä peliviikon toisesta pelistä pois.
Kausi, jolloin kaikki menee aivan pieleen.
Nähtävästi olisin sijoittunut omalla ensimmäisellä kaudellani tässä liigassa sijalle 17 pisteillä 2283. Täytyy sanoa, että ensimmäiset kolmekuukautta meni täysin penkin alle pelin opettelussa ja sen jälkeenkin tuli tehtyä alokasmaisia virheitä (varsinkin liiat miinukset vaihdoista). Omassa miniliigassamme monen vuoden konkareita vastaan valahdin pahimmillaan viimeiseksi, eli sijalle 25 ja olin koko maailman listalla pahimmillaan joku 6 miljoonas. Sen jälkeen olikin pelkkää nousua kun hiffasin homman paremmin ka nousin miniliigassamme lopulta sijalle 9 ja eroa viimiseen liigassamme kasvoi lopulta yli 600 pisteeseen.Ensinnäkin onnittelut voittajalle!
Tämän taulukon kai pääsee näkemään ilmankin, että olisi itse mukana ko. liigassa? Fantasy Premier League, Official Fantasy Football Game of the Premier League
Jos ei, niin kärjessä kerättiin siis melko tylyt 2582 pistettä ja tällä sijoitus maailmassa näyttäisi olevan 27 091 yli 9 miljoonan joukossa, eli kunnioitettava suoritus. Itsellä jäi joistain valonpilkahduksista huolimatta oma kausi Fantasy-historiani heikoimmaksi, kun katsotaan juuri tuota kokonaissijoitusta (sehän vaihtelee aika lailla, mikä on hyvä pistemäärä). Jäin ekaa kertaa miljoonan huonommalle puolelle, kun noin puolet kausista olen ollut 100 000 parhaan joukossa tai ihan siinä lähistöllä.
Itse olisin tuolla listalla ollut sijalla 15. Meidän kimpassa voitto karkasi, joten itse tein vaihtoja aika liberaalisti loppuvaiheilla, kun halusin vain että mulla on hyvä joukkue.Nähtävästi olisin sijoittunut omalla ensimmäisellä kaudellani tässä liigassa sijalle 17 pisteillä 2283. Täytyy sanoa, että ensimmäiset kolmekuukautta meni täysin penkin alle pelin opettelussa ja sen jälkeenkin tuli tehtyä alokasmaisia virheitä (varsinkin liiat miinukset vaihdoista). Omassa miniliigassamme monen vuoden konkareita vastaan valahdin pahimmillaan viimeiseksi, eli sijalle 25 ja olin koko maailman listalla pahimmillaan joku 6 miljoonas. Sen jälkeen olikin pelkkää nousua kun hiffasin homman paremmin ka nousin miniliigassamme lopulta sijalle 9 ja eroa viimiseen liigassamme kasvoi lopulta yli 600 pisteeseen.
Suomen listalla olin n. 5400 sijalla ja maailmanlistallakin pääsin alle miljoonaan, tarkemmin 739 000.
Kiva peli.
Mulla ehkä ne keskiarvot miten pelaaja on tehnyt pisteitä nyt ja aikaisemminkin, eli vähän niinkuin pisteidenteko potentiaali. Siihen vaikuttaa pelaajan lisäksi tietenkin myös joukkue, varsinkin puolustajilla ja maalivahdilla, että miten todennäköisesti pelaaja saa clean sheetin. Pidin 4 puolustajan linjaa ja 5 keskikenttää sekä yhtä hyökkääjää pääasiassa kokoajan. Lopussa vaihdoin 2 hyökkääjään kun joukkueita ei enää puolustustaminen kiinnostanut. Kapteenin merkitys on ihan älyttömän suuri ja niin on myös seuraavan vastustajan merkitys myöskin.Itse olisin tuolla listalla ollut sijalla 15. Meidän kimpassa voitto karkasi, joten itse tein vaihtoja aika liberaalisti loppuvaiheilla, kun halusin vain että mulla on hyvä joukkue.
Oliko jotain yksittäistä juttua, mitä hokasit, koska toi sun loppukausihan on tosi hyvä? Itsellä ainakin aluksi oli vaikea ymmärtää kuinka hyvää arvoa pakeista saa.
Olisihan noita pelaajia ja hintoja mukava päästä perkaamaan. Viimekaudella aloin kasaamaan omaa jengiäni 6 tuntia ennen dedistä.Jos FPL aukeaisi samana päivänä kuin viime vuonna niin se olisi jo ensi viikon keskiviikkona.
Ei taida olla ihan heti auki. Tänään ekoja hintapaljastuksia ja lisää luvassa ensi viikolla.
Come on, viime vuonna tähän aikaan oltiin oltu jo 1,5 viikkoa auki.
Avautui myös että joukkueet hinnoittelevat itse pelaajansa. Sitä en tiedä onko uusi juttu vai ollut ennenkin näin.
Ei taida olla ihan heti auki. Tänään ekoja hintapaljastuksia ja lisää luvassa ensi viikolla.
Come on, viime vuonna tähän aikaan oltiin oltu jo 1,5 viikkoa auki.
Avautui myös että joukkueet hinnoittelevat itse pelaajansa. Sitä en tiedä onko uusi juttu vai ollut ennenkin näin.
En tiedä tulkitsenko oikein tätä lausetta:Kuulostaa erikoiselta, että hinnoittelisivat itse pelaajansa. Mistä tällaisen tiedon löysit?
Mä pistän sitten tänne myös linkin tuohon muun urheilun-liigaan, kun vaan avautuu. Että voit tulla mukaan uudella ”käyttäjällä”.Itse olin viime kaudella mukana mutta jostain syystä en pääse millään kirjautumaan sisään eikä sähköpostiani tunnu löytyvän järjestelmästä