Ei, vain yksi vaihto. Sama juttu Free hitin kanssa.Mulla on nyt kaksi ilmaista vaihtoa käytettävissä.
Jos käytän Wild Cardin, onko mulla nuo kaksi ilmaista käytössä seuraavalla Game Weekilla?
Thänx :)Ei, vain yksi vaihto. Sama juttu Free hitin kanssa.
Vähän tökkii, sama oli viime viikonloppuna.Onko muilla ongelmia kirjautumisen kanssa? Itse en pääse millään sisään
Tuun sun perästä, ni ei sul hätää ja mahdollista on tippua alemmakskin. :D Itelle kans surkein sijoitus vaik toki vasta toinen kausi. Katstrofi.Hahaa, sijoitus kokonaiskilpailussa on n. 7 miljoonan hujakoilla. Tässä taitaa olla vain mahdollista nousta ylöspäin. Ei tosin näytä kovinkaan lupaavalta :D
Kaikkiaan, pelaajia näyttää olevan jo yli 10 miljoonaa. Onko tämä uusi ennätys vai oliko jo viime kaudella näin paljon?
Ei tuo nyt kovinkaan normaalisti pyörähdä kun hemmetti kolme peliä on siirretty.Viime kierrokselta oli mahdollista kerätä vain miinuspisteitä, kun koko kierros peruttiin ja nyt tuleva kierros pyörähtää läpi normaalisti. Kierroksella tullaan pelaamaan seitsemän peliä:
Ei tuo nyt kovinkaan normaalisti pyörähdä kun hemmetti kolme peliä on siirretty.
No ei se Son tehnyt kuin kolme. Pitäisiköhän lyödä pillit pussiin tämän kauden osalta. Ilman parin deadlinen unohtamista menisi kausi ihan hyvin, nyt rank jotain päälle 400k.Jos oikein muistan, niin tällä hetkellä joukkueessa on mm. 10 miljoonan Sterling tulevalla kierroksella penkillä, vaikka Chelsealla ei ole peliä. Tarkoitus oli ottaa Son joukkueeseen.
Kannattaa laittaa pillit pussiin. Itse olen jollain 8 miljoonalla sijalla ja aion kyllä jatkaa. Jatkuvasti porukkaa loukkaantuu ja ottaa punasia ja kukaan ei tee pisteitä, ihan sama ketä valitsen. Se on niin suhteellisesta, että kenellä menee hyvin ja kenellä huonosti.No ei se Son tehnyt kuin kolme. Pitäisiköhän lyödä pillit pussiin tämän kauden osalta. Ilman parin deadlinen unohtamista menisi kausi ihan hyvin, nyt rank jotain päälle 400k.
Eikös Jesuksella ollut tällä kaudella vielä isommat prossat?Håland on tällä hetkellä reilulla kahdeksalla miljoonalla pelaajalla, prosentteina 80,6. Taitaa olla ennätys?
Ennen kauden alkua taisi olla joo.Eikös Jesuksella ollut tällä kaudella vielä isommat prossat?
Jännä kierros eiliseen asti... kaikki pelaajat olivat epännistuneet ja sitten kaksi Cityn pelaajaa tuottaa 54 pistettä.
Hålandilla on tässä vaiheessa kautta jo 96 pistettä. Laitetaanpa veikkausta pystyyn, kuinka paljon on kauden päätytyttyä. Oma viekkaus on 320 pistettä.