Casemiron omistus on tätä kirjoittaessani 0,2% ja hänet on ostettu 19524 kertaa. Casemiro on myyty pois joukkueesta 904 kertaa.
Ei taida tuollainen keskikentän pohjapelaaja ilman rankkarivastuuta olla mikään erityisen houkutteleva fantasy-pelaaja.
Casemiron omistus on tätä kirjoittaessani 0,2% ja hänet on ostettu 19524 kertaa. Casemiro on myyty pois joukkueesta 904 kertaa.
Ei varmastikaan. Huvittavaa vaan, että ennen peliäkään joku on onnistunut vaihtamaan pelaajan joukkueeseensa ja onnistunut pelaajan myös myymään. Toki wildcardilla on varmasti osuutta, mutta varmasti myös jokunen ei wildcardia käyttävä joukossa mukana.Ei taida tuollainen keskikentän pohjapelaaja ilman rankkarivastuuta olla mikään erityisen houkutteleva fantasy-pelaaja.
Sama homma.Pool 9 maalia. Salah mulla kapteenina. Mikä voisi mennö pieleen. Onneksi en sentää triploja painanut. Mietin pitkään laitanko Hålandille. Olisi kannattanut.
No, mulla sama muuten, mutta ei ollut sitä Haalandiakaan. Hyvin menee. Jonkun se on oltava viimeinenkin.Pool 9 maalia. Salah mulla kapteenina. Mikä voisi mennö pieleen. Onneksi en sentää triploja painanut. Mietin pitkään laitanko Hålandille. Olisi kannattanut.
Tähän vielä en kyllä uskaltaisi lähteä. Kenet sitä ottaisi tuolla rahalle tilalle edes?Sama homma.
Jokohan pitäisi laittaa Mohamed kiertoon?
Itellä ois pari ilmasta vaihtoa käytössä.Tähän vielä en kyllä uskaltaisi lähteä. Kenet sitä ottaisi tuolla rahalle tilalle edes?
Mulle kävis että molemmat tekee. Epäilen ettei tee ennen kuin vaihdan pois molemmat.Ite koitan KdB:tä ens kiekalla Salahin tilalla. Sitten tietysti Mo tekee 3+2 kun lähtee tälläistä sekoilemaan.
Voisko olla KdB:llä rotaatiopäivä Forestia vastaan?Ite koitan KdB:tä ens kiekalla Salahin tilalla. Sitten tietysti Mo tekee 3+2 kun lähtee tälläistä sekoilemaan.
Et ole ainoa joka valitsi triplakapteeniksi Jesusin ja Haaland tietty heittää vierellä hatullisen. Nätisti sanottuna harmittaa.Tottakai vaihdoin Alexander-Arnoldin (17 pts) pois, tottakai. Ja vielä Canceloon, joka sitten napsaisi yhden pisteen. Ja käytin triplakapteenin samalla ajatuskierrolla G. Jesusiin enkä Halandiin (oisi saanut 51 pistettä, ei jumalauta). Niin paljon haittaa teki Arsenalin seksikkään ekan puoliajan hyökkäyspelin katsominen kauden avauksessa, että luotto oli noin kova. Sittemmin en ole katsonut. Eiköhän Jesus vielä hälle suonenvetomaisesti paina seuraavalla kiekalla jotain 2+1 ja vedä sitten taas pari hiljaista peliä.
Onneksi edes luotto Diogo Dalotiin kantoi ja sieltä tuli nollan lisäksi maalisyöttö, sekä bonuspisteitä. Helppo luottaa toki kun on halpa ja pitää sitä nyt edes yksi suosikkiporukan pelaaja löytyä.
Son voisi nyt herätä palkitsemaan kanssa kärsivällisyyttä.
Niimpä tietenkin...Voisko olla KdB:llä rotaatiopäivä Forestia vastaan?
Tietenkin ja Haaland pelaa. Oon panostanut niin vääriin hevosiin kyllä. Meetvursti tehtaalle koko poppoo.Niimpä tietenkin...
Toisaalta Erling kapuna tuo vähän lohtua.Tietenkin ja Haaland pelaa. Oon panostanut niin vääriin hevosiin kyllä. Meetvursti tehtaalle koko poppoo.
Mulla suunnilleen samat pisteet ilman Haalandia.”Joukkue on tasaisesti tehnyt pisteitä” - ei kukaan minun joukkueessani.