Jatkoajan moderaattori-team - puolueeton?

  • 15 769
  • 157

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TOJ:n peräänantamaton asialleen omistautuminen ja pitkäaikainen työ alkaa näköjään kantaa hedelmää. Aikamoinen peliliike - nyt kun vielä joku perehtyisi itse asiaankin.

TOJ: Oletko mukana politiikassa?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
archieG kirjoitti:
Penaltteja?
No tuo oli kieltämättä aika outo kommentti, johon toivoisi asianomaiselta kyllä jotain selvennystä ja perusteluita. Olisi järkevä teko.

Kaikenlaisia negatiivissävytteisiä olettamuksia eri henkilöiden suuntaumuksiin ja taustoihin, tuohonkin tapaan, lentelee Jatkoajassa tuon tuosta, että sikäli luulen, että moni on jäänyt varmasti rankaisemattakin.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
archieG kirjoitti:
Mielestäni tässä TOJ:n postauksessa mennään henkilökohtaisuuksiin:

Miten niin? Olet kertonut täällä että sinulla on juutalaiset esivanhemmat (isovanhemmat?). Eikö ole luonnollista, että jos vedät herneen nenääsi juutalaisia kohtaan tuntemani antipatian vuoksi, niin herää epäilys että verenperintö voisi olla siihen osasyy?

Henkilökohtaisuuden ymmärrän solvaukseksi/loukkaukseksi, jota tuo ei millään muotoa ollut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Original Jags kirjoitti:
Miten niin? Olet kertonut täällä että sinulla on juutalaiset esivanhemmat (isovanhemmat?). Eikö ole luonnollista, että jos vedät herneen nenääsi juutalaisia kohtaan tuntemani antipatian vuoksi, niin herää epäilys että verenperinnöllä voisi olla siihen osasyy?

Henkilökohtaisuuden ymmärrän solvaukseksi/loukkaukseksi, jota tuo ei millään muotoa ollut.

Olen pitänyt sinua hyvänä keskustelijana, jonka tilanne käsitys ei koskaan petä, mutta nyt se petti.

Miksi meidän uskonnollinen suuntautuminen olisi tärkeä tässä keskustelussa??
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
TosiFani kirjoitti:
Miksi meidän uskonnollinen suuntautuminen olisi tärkeä tässä keskustelussa??

Minulta on kysytty tuhat kertaa että olenko ryssä, koska tunnen sympatiaa Venäjää kohtaan. Silti en ole perustanut tällaisia itkuketjuja yhtään kertaa.

Sanotaanko että kokeilin kepillä jäätä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Original Jags kirjoitti:
Minulta on kysytty tuhat kertaa että olenko ryssä, koska tunnen sympatiaa Venäjää kohtaan. Silti en ole perustanut tällaisia itkuketjuja yhtään kertaa.

Sanotaanko että kokeilin kepillä jäätä.

Onko ryssä uskonto?? Onko tämä itkuketju?? Mielestäni tässä ketjussa keskustellaan asiasta, kuten esim, Venäjä tai Etelä-Ossetia ketjussakin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
The Original Jags kirjoitti:
Minulta on kysytty tuhat kertaa että olenko ryssä, koska tunnen sympatiaa Venäjää kohtaan. Silti en ole perustanut tällaisia itkuketjuja yhtään kertaa.
Jep. Allekirjoittanutta on arveltu jatkoaikalaisten taholta mm. anarkistihipiksi, pirinistiksi, homoksi, fundamentalistiksi, pedofiiliksi ja ties miksi.

Pitäiskö ruveta vaatimaan oikeutta!

Juu ei. Saahan sitä arvailla, mutta aina ei välttämättä osu totuuteen, ei edes joka kerta. Hassua vaan nämä ihmisten heitot. =)
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
TosiFani kirjoitti:
Onko ryssä uskonto?? Onko tämä itkuketju?? Mielestäni tässä ketjussa keskustellaan asiasta, kuten esim, Venäjä tai Etelä-Ossetia ketjussakin.

Juutalaisuus on kansallisuus kuten venäläisyyskin. Ja mitä merkitystä sillä on kysytäänkö uskontoa vai kansalaisuutta? Mitä merkitystä ylipäätänsä koko tällä naurettavalla ketjulla on?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
archieG kirjoitti:
Penaltteja?
Palstan haku-toiminnolla löysin aikaisempaakin keskustelua aiheesta. Tuosta ainakin satunnainen lukija saisi sen kuvan, että jo tuolloin TOJ tiesi (?) että isovanhempasi olivat tshekinjuutalaisia. Tuossa keskustelussa asia oli varsin selvästi esillä. En löytänyt haulla sellaista postausta jossa sinä itse olisit sukujuuresi paljastanut, mutta se voi johtua enemmän minun heikoista haku-toiminnon käyttökyvyistäni.

Se, että olivatko he tshekinjuutalaisia ei kuulu minulle pätkääkään, mutta se että oletko sinä siitä kertonut julkisesti palstalla riippuu aika paljon onko TOJ:n arvailu hakua-ammuntaa ja siten henkilöllisyyden arvailua. Vai kertooko hän asian jonka itse olet paljastanut.
 
F

Flonaldo

archieG kirjoitti:
TOJ totta kai kuuluu palstalle, niin kuin sinä tai minä, mutta miksi TOJ:lle annetaan oikeuksia kirjoitella sellaisia juttuja, mistä poistetaan muilta nimimerkeiltä kirjoitusoikeuksia, sitä en ymmärrä ja siitä haluaisin saada selvyyttä.

Halusin vaan nostaa jälleen kerran vanhan kissan pöydälle ja saada keskustelua aikaan asiasta, joka on hiertänyt palstalla jo pitkään ja joka myös on poistanut vahvuudesta monta ns. laatukirjoittajaa vapaaehtoisesti.
Ketkä?

Ketkä?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
The Original Jags kirjoitti:
Miten niin? Olet kertonut täällä että sinulla on juutalaiset esivanhemmat (isovanhemmat?). Eikö ole luonnollista, että jos vedät herneen nenääsi juutalaisia kohtaan tuntemani antipatian vuoksi, niin herää epäilys että verenperintö voisi olla siihen osasyy?

Henkilökohtaisuuden ymmärrän solvaukseksi/loukkaukseksi, jota tuo ei millään muotoa ollut.

No, ehkäpä arvoisat Moderaattorit :-) sitten ratkaisevat tämän skisman. Minun mielestäni puutuit henkilökohtaiseen asiaan, jota vain arvailet. Alanko arvailemaan sinun oikeaa olemustasi?

The Original Jags kirjoitti:
Tiedä sitten miten ketjun aloittajan omat juutalaiset sukujuuret motivoivat tämän ketjun aloittamisessa?

Edelleenkin, tähän sinun uskomattoman typerään kommentiin mode-teamin tulisi puuttua...

Katsellaan....
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SergeiK kirjoitti:
Palstan haku-toiminnolla löysin aikaisempaakin keskustelua aiheesta. Tuosta ainakin satunnainen lukija saisi sen kuvan, että jo tuolloin TOJ tiesi (?) että isovanhempasi olivat tshekinjuutalaisia. Tuossa keskustelussa asia oli varsin selvästi esillä. En löytänyt haulla sellaista postausta jossa sinä itse olisit sukujuuresi paljastanut, mutta se voi johtua enemmän minun heikoista haku-toiminnon käyttökyvyistäni.

Se, että olivatko he tshekinjuutalaisia ei kuulu minulle pätkääkään, mutta se että oletko sinä siitä kertonut julkisesti palstalla riippuu aika paljon onko TOJ:n arvailu hakua-ammuntaa ja siten henkilöllisyyden arvailua. Vai kertooko hän asian jonka itse olet paljastanut.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, miten tämä liitetty linkki todistaa archieG:n olevan juutalainen?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
SergeiK kirjoitti:
Palstan haku-toiminnolla löysin aikaisempaakin keskustelua aiheesta. Tuosta ainakin satunnainen lukija saisi sen kuvan, että jo tuolloin TOJ tiesi (?) että isovanhempasi olivat tshekinjuutalaisia. Tuossa keskustelussa asia oli varsin selvästi esillä. En löytänyt haulla sellaista postausta jossa sinä itse olisit sukujuuresi paljastanut, mutta se voi johtua enemmän minun heikoista haku-toiminnon käyttökyvyistäni.

Se, että olivatko he tshekinjuutalaisia ei kuulu minulle pätkääkään, mutta se että oletko sinä siitä kertonut julkisesti palstalla riippuu aika paljon onko TOJ:n arvailu hakua-ammuntaa ja siten henkilöllisyyden arvailua. Vai kertooko hän asian jonka itse olet paljastanut.

Kyllä, TOJ jo silloin antoi itselleen tiedoksi tämän asian ja kertoi sen muillekkin. Sitä mistä hän sen tiedon kaivoi, en tiedä. Kysy häneltä.
Niin TOJ, lähteet peliin.
 

Kaivanto

Jäsen
archieG kirjoitti:
Mielestäni tässä TOJ:n postauksessa mennään henkilökohtaisuuksiin:

The Original Jags kirjoitti:
Tiedä sitten miten ketjun aloittajan omat juutalaiset sukujuuret motivoivat tämän ketjun aloittamisessa?

Penaltteja?

Henkilökohtaisuus tarkoittaa tällaisissa yhteyksissä henkilökohtaista loukkausta. Missä tuossa on se loukkaus? Minusta kyseessä on neutraalisti muotoiltu spekulaatio, että syntyperäsi (olet maininnut itse palstalla juutalaisuudestasi) tekisi sinusta tässä asiassa tavallista herkemmän.

Suhteettomalta tämä haloo uusine ketjuineen minustakin vaikuttaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
archieG kirjoitti:
Kyllä, TOJ jo silloin antoi itselleen tiedoksi tämän asian ja kertoi sen muillekkin. Sitä mistä hän sen tiedon kaivoi, en tiedä. Kysy häneltä.
Niin TOJ, lähteet peliin.
Löysin tälläisen postauksen:

16.6.2006 vastasit näin bungholen johonkin väittämään Jukos-jupakka ketjussa:

"Hmm, tämäpäs oli mielenkiintoista. Laitatko lähteen, kiitos.

Terv. Nimim: Juutalainen Suomalais/Tshekki"
Sitä en tiedä/ole löytänyt miten TOJ tiesi tuon vuotta aiemmin, mutta koska olet itse mainostanut juutalaisuuttasi palstalla, niin en tajua miten voit vaatia TOJ:lle rangaistusta kun hän toteaa juutalaisuutesi kenties vaikuttavan suhtautumiseesi juutalaisiin kohdistuneissa solvauksissa.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
SergeiK löysikin sen postauksen, jossa nimimerkki archieG minun tulkintani mukaan kertoi omaavansa juutalaista verenperintöä tai olevansa itsekin juutalainen. Jos olen erehtynyt, niin esitän pahoitteluni. Eiköhän asia ole ainakin minun osaltani nyt käsitelty.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SergeiK kirjoitti:
Löysin tälläisen postauksen:

16.6.2006 vastasit näin bungholen johonkin väittämään Jukos-jupakka ketjussa:


Sitä en tiedä/ole löytänyt miten TOJ tiesi tuon vuotta aiemmin, mutta koska olet itse mainostanut juutalaisuuttasi palstalla, niin en tajua miten voit vaatia TOJ:lle rangaistusta kun hän toteaa juutalaisuutesi kenties vaikuttavan suhtautumiseesi juutalaisiin kohdistuneissa solvauksissa.

Miten minä voin koskaan avata keskusteluketjua, jossa käsitellää Rauman jätteenkäsittelyä, koska olen porilainen, ilman että minua epäillään puolueelliseksi??

Mitä merkitystä meidän syntyperällä, ihon värillä tai uskonnolla on??
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
TosiFani kirjoitti:
Mitä merkitystä meidän syntyperällä, ihon värillä tai uskonnolla on??

Suomalainen kannattaa keskimäärin useammin jääkiekossa Suomea kuin Venäjää. Se että minä olen poikkeus, ei kai muuta tätä todennäköisyyttä mihinkään :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TosiFani kirjoitti:
Mitä merkitystä meidän syntyperällä, ihon värillä tai uskonnolla on??
Perhanan hyvä kysymys. Mietin tuota samaa usein itsekin, mutta sellaista se vaan on. Ihmisyyteen kuuluu epäluuloisuus.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kaivanto kirjoitti:
Henkilökohtaisuus tarkoittaa tällaisissa yhteyksissä henkilökohtaista loukkausta. Missä tuossa on se loukkaus? Minusta kyseessä on neutraalisti muotoiltu spekulaatio, että syntyperäsi (olet maininnut itse palstalla juutalaisuudestasi) tekisi sinusta tässä asiassa tavallista herkemmän.

Spekulaatio syntyperästäni liittyen ketjunavaukseen on kuitenkin loukkaus nimimerkkiäni kohtaan, joten haluaisin että mode-team hoitaa asian.

En itse ole ollut aktiivinen tuottamaan syntyperästäni tietoa, mutta kun se yllättäen oli edessäni erään nimimerkin tuottamana, tartuin tyhmyydestäni täkyyn.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Original Jags kirjoitti:
Suomalainen kannattaa keskimäärin useammin jääkiekossa Suomea kuin Venäjää. Se että minä olen poikkeus, ei kai muuta tätä todennäköisyyttä mihinkään :)

No, miksi sitten viittasit ketjunavaajan juutalaisuuteen?? Eihän se ole edes kansalaisuus.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
TosiFani kirjoitti:
Mitä merkitystä meidän syntyperällä, ihon värillä tai uskonnolla on??
Ei mitään. Mutta vaatisitko sinä rangaistusta minulle jos toteaisin sinun olevan kenties puolueellinen Ässien kotipelien suhteen, koska sanoisin sinun olevan porilainen? Jos mainostat palstalla asuvasi Porin keskustassa, niin tuskin voisit vaatia rangaistusta sen "paljastamisesta"

archieG näet vaati juuri tuolla perusteella TOJ:lle rangaistusta.

archieG kirjoitti:
Spekulaatio syntyperästäni liittyen ketjunavaukseen on kuitenkin loukkaus nimimerkkiäni kohtaan, joten haluaisin että mode-team hoitaa asian.
Ajatella, että joku kuvitteli että juutalainen saattaisi suuttua juuri juutalaisiin kohdistuneesta pilkasta. C`mon! Totta kai omaan viiteryhmään osunut herjaus loukkaa enemmän kuin muihin kohdistunut herja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös