Mainos

Jatkoajan Legendat

• 8 725
  • 118

Jatkoajan legenda???

• Tommy

Ääniä: 10 5,5%
  • TM

Ääniä: 21 11,5%
  • JanJ

Ääniä: 18 9,9%
  • Arnold

Ääniä: 2 1,1%
  • vilpertti

Ääniä: 8 4,4%
  • Moto

Ääniä: 6 3,3%
  • Brewer

Ääniä: 12 6,6%
  • Mike

Ääniä: 17 9,3%
  • Designer

Ääniä: 6 3,3%
  • Predator

Ääniä: 42 23,1%
  • joku muu, kuka?

Ääniä: 40 22,0%

• Äänestäjiä
    182

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tunkki, rauhoitu. Ei elämää pidä ottaa liian vakavasti, eiks jeh? Moni tässä ketjussa on sanonut arvostavansa täysin päinvastaisia ajatuksia omaavia henkilöitä, jotka kuitenkin osaavat tuoda asiansa esille noin niinkuin asiallisesti ja perustellusti. Ei kai tämän tarkoitus ole nuoleskella ketään, tai yrittää kerätä opetuslapsia kenellekään, ihan vain mielipiteitä kysyttiin. Sinä ilmaisit omasi, mutta ymmärrä myös toisten.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Päinvastoin, Designer. Hernettä en tällaisesta kirjoittelusta nenuun vedä. Vaan onnistuin ilmeisesti jollain tasolla tavoitteissani ja aiheutin muille sen herneen.
Voi tätä onnistumisen iloa ja riemua. Pitäkää tunkkinne!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jos tavoitteena on vain toisten ärsyttäminen, niin ehkä kannattaa mennä jollekin toiselle foorumille. Tosin tavoitteesi ei onnistunut sikäli, että kirjoituksesi herätti lähinnä ihmetystä ja sääliä. Se siitä.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Designer
Jos tavoitteena on vain toisten ärsyttäminen, niin ehkä kannattaa mennä jollekin toiselle foorumille.

Johtopäätös: Jatkoajassa ei saa ärsyttää, vaan pitää kehua ja nuolla pärsseitä, kuten tämän ketjun alkuperäinen tarkoituskin oli. Selvä. Opettelen asian. Olet ihana, Designer.

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Tunkki

Viestin lähetti Tunkki

Johtopäätös: Jatkoajassa ei saa ärsyttää, vaan pitää kehua ja nuolla pärsseitä, kuten tämän ketjun alkuperäinen tarkoituskin oli. Selvä. Opettelen asian. Olet ihana, Designer.

Ilmeisesti kritiikkisi ei ole tarkoitettu vakavasti otettavaksi? Ainakaan minä en voi kuvitella noin kyynistä ihmistä edes olevan olemassa, joten tuskin olet tosissasi. Mikäli olen väärässä, olet ilmentänyt harvinaislaatuisen ihmisen ulottuvuuden, jota esiintyy vain harvoista meissä. Jos näin on, niin mietipäs uudestaan noita kysymyksiä herra Evertonille.

"Jatkoajassa ei saa ärsyttää, vaan pitää kehua ja nuolla pärsseitä."

Kyllä täällä saa ärsyttää asiantuntemattomuudellaan, tyhmyydellään tai asenteellisuudellaan, mutta ei, Jatkoajassa ei saa ärsyttää itsetarkoituksellisesti. Ärsyttämistä ärsyttämisen vuoksi-tätä kutsutaan myös provokaatioksi, jota täällä ei hyvällä katsota.

Mutta tuulettamisestasi päätellen et ollut tosissasi-hyvä niin. Toivottavsti kritiikkini on turhaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Tunkki
Kysyn sinulta herra Everton seuraavia asioita:

1. Etkö näe itse metsää puilta? Eli, oletko yksinkertainen, ettet itse osaa ottaa muista kirjoittajista selvää, vai oletko vaan laiska?

2. Kun keskustelet, keskusteletko ainoastaan niiden kanssa, joita ihaillaan ja palvotaan, ja jotka puhuvat eniten?

3. Onko tarkoituksesi keskustella asioista vai henkilöiden kanssa?

4. Vaikuttaako muiden mielipide muista nimimerkeistä siihen, miten valitset omat suosikkisi, kenen kirjoituksista provosoidut, kenelle et vastaa, kenelle vittuilet?

5. Aiotko vastedes lukea enemmän gallupissa menestyneiden kirjoituksia, ja mahdollisesti uskoa näihin, kuin sellaisiin tekeleisiin, jotka kyselyssäsi eivät pärjänneet?

Minua ei sijoitettu listoilla, joten en tiedä tuletko ikinä lukemaan tätä viestiä. Kokeilen silti.

Kiitos mielipiteistäsi Tunkki!
No perkules vastataanpa sitten (vaikkakin pienehkön loman jälkeen) kun kerrankin minulta kysytään jotain:
1) ehdottomasti laiska
2) ainakin nyt yritän keksustella sinun kanssasi, on täysin sinun omaan arviointisi varassa sisällytätkö itsesi antamiisi määritteisiin
3) sekä että. vai väitätkö että itse keskustelet AINA vain ja ainoastaan asioista, etkä ollenkaan henkilöiden kanssa. jos näin on, niin hatunnoston paikka: taidat olla ainoa joka ei jauha koskaan paskaa kavereittensa kanssa...
4) olisin tekopyhä jos väittäisin pystyväni suhtautumaan viesteihin täysin kontekstittomasti. ei tämä ketju kylläkään ainakaan toistaiseksi ole vaikuttanut käyttäytymiseeni.
5) en. jatkossakin aion lukea tarkimmin tiettyjä kirjoittajia ja tiettyjä viestiketjuja, ja varmaankin luen tarkemmin myös Herra Tunkinkin juttuja...sori ettet päässyt listalle. ole ahkera kirjoittelija, niin korjataan tilanne seuraavassa gallupissa.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Öööö. What happen? Ensin niin mukavan leppoisa thread ja sitten tännekkin pesiytyy vihan ja kiukun siemen! Mistä tämä johtui? Kateudesta? Oma nimi ei päässyt listoille? Liian vähän kinastelua per otsikko? Plaaaaaah. No jostain se ainakin kumpusi.

Mun mielestä ainakin hyvä thread. Jos joku uus kaveri tulee kirjottelemaan, tietää ainakin, ettei muhun kannata niin hirveästi kiinnittää huomiota. Kun en viittis sitä sigiinkään laittaa. Toisaalta... hmm...

PS. Hei mä oon saanu yhen äänen lisää! :)

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jollekin tais mennä herne nenään suun sijaan.
Äääh antaa olla, en mää jaksa tällaisesta kinastella.

Ps: Backstreet Boysin jäsen pysyy raittiina (Lähde: www.demi.fi)

:D :D :D

Viimeksi muokattu:

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Cairns on minun mielestäni yksi legendaarisimmista. Hän on jakanut meille ainutlaatuista tietoutta NHL:n ja farmiliigojen tappelijoista. Puhumattakaan tarinoista ja Barnabyn haastattelusta. Olen lukenut enimmäkseen NHL-aluetta, en niinkään paljoa tiedä SM-lligapuolen tyypeistä, johtuen lähinnä viestitulvasta. Aika ja nettilasku eivät anna myöten.

Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Rööri

-

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
heikkik ja nuckhead ovat ainakin suosikkijoukkueilleen omistautuneita ja kirjoituksensa sen mukaisia, joten pisteet heille!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nostetaanpas tämä ketju ylös...

... koska täällä on viime aikoina puitu tuota "Jatkoajan rasittavinta" kirjoittelijaa, niin annetaan mahikset äänestämiseen uudemmillekin palstalaisille...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Nostetaanpas tämä ketju ylös...

Viestin lähetti Predator
... koska täällä on viime aikoina puitu tuota "Jatkoajan rasittavinta" kirjoittelijaa, niin annetaan mahikset äänestämiseen uudemmillekin palstalaisille...

Haa, äijä pätee :D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Joku on äänestäny mua lisää... Uskomatonta

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rookien ajatuksia:

TM, joka ansaitsee maininnan siitä antaumuksestaan, mitä osoittaa lajia sekä suosikkijoukkuettansa kohtaan - niin kirjoittamalla kuin muulla osallistumisellaan.

Paljon on hyviä kynäilijöitä, joiden kirjoituksia huomaa lukevansa erityisesti:

¤ Flonaldo, Noose, Designer, BigRedBob, Predator
¤ Vakio, Suomi-Salama, champselysee...ja monta muuta

"Omasta leiristä"

¤ Kh, cowboy, hermano, JPL, Kärpät#18, Dave
¤ Old TJ, railwayman, Fireblade, Black Adder, Euro71...ja monta muuta

Paljon on opittavaa kaikilta.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Nostetaanpas tämä ketju ylös...

Viestin lähetti Everton

Haa, äijä pätee :D

>>> Kui nii? Ainoastaan vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni, joten olen jäävi kommentoimaan. Minä en ole pätenyt, kuin viimeksi pätemisen MM-kisoissa Manilassa vuonna 1978... ja silloinkin sain vain pronssia. Kullan vei Tsekkoslovakian Dimitri Fuckoff ja hopean saavutti Neuvostoliiton Nikolai Kopeloi...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: JHag

Viestin lähetti Janos
Sanotaan nyt vaikka että JHag...

-Dänks...sanotaan nyt vaikka että Janos

PS. Sakke maaliin

PPS. Olen nyt myös jyväskyläläisten tsadilaisvihamies nro 1 (terveiset Espoosta). Käykää katsomassa HIFK-Jyp -matsiketju, niin näette lumipalloilmiön synnyn. Olen saanut oikeinkin rattoista yv-postia sieltäpäin.

Tiivistettynä yhteen kappaleeseen kerroin, että Helsinki on absoluuttisesti kiinnostavampi paikka kuin Jyväskylä ja että helsinkiläiset jääkiekkoilijat hyötyvät tästä ilman pelillisiä ansioita. Saavat mediajulkisuutta/tähteyttä automaattisesti, toisin kuin ketään kiinnostamattomien Pelicansin/Jypin oikeasti hyvät pelaajat.

Nyt olen ärsyttävä tsadilainen, joka ei tajua että oikeasti Shanghai on isompi kuin Helsinki (ja edelleenkin asun Espoossa).
Lisäksi synneistäni mainittakoon se, että pidän valtakunnallista kiinnostavuutta parempana indikaattorina kuin kiinnostavuutta Jatkoajassa/Jyväskylässä.

Lisäksi minulla ei ole kuulemma mitään menemistä Jyväskylään. Huh, pelottaa! Lähettääkö ne Tommi Mäkisen puhumaan mulle englantia? Matti Nykäsen kertomaan kultahypyistään? Vai sitten pitkätukkaisen oraansuojelijan kertomaan luonnonsuojelusta? Tulen heti seuraavaan Jyp-HIFK -matsiin, jos niitä on vielä tällä kaudella.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kaikkien Rallien äiti

Ääneni menee Rallille, joka on äskettäin poistunut joukostamme.
Toinen legenda on Vihanneskaappi, jonka kirjoituksesta en ole vielä kertaakaan saanut mitään selkoa. Toisaalta ei ole ihme koska henkilö väitti istuvansa Nordenskiöldinkadun hallissa F-katsomossa, mutta myöhemmin muistikin, että oli aina istunut B3-katsomossa.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Viestin lähetti Tunkki
Kylläpä olette taasen gallupin kehittäneet. Tyyli on iheman sama, kuin pienten lasten kysellessä: "Kuka on sun paras kaveri? Mäkin kerron omani, jos sä kerrot omas." Olette ihmiset jälleen osanneet osoittaa suuren yksinkertaisuutenne ja manipulaation mahdollisuuden.

En äänestä ketään. Jokainen on hyvä omalla tavallaan, jokainen huono omalla tavallaan. Vittuako niitä yrittää järjestykseen laittaa.

Tunkille meni ääni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy