Mainos

Jatkoajan Legendat

• 8 725
  • 118

Jatkoajan legenda???

• Tommy

Ääniä: 10 5,5%
  • TM

Ääniä: 21 11,5%
  • JanJ

Ääniä: 18 9,9%
  • Arnold

Ääniä: 2 1,1%
  • vilpertti

Ääniä: 8 4,4%
  • Moto

Ääniä: 6 3,3%
  • Brewer

Ääniä: 12 6,6%
  • Mike

Ääniä: 17 9,3%
  • Designer

Ääniä: 6 3,3%
  • Predator

Ääniä: 42 23,1%
  • joku muu, kuka?

Ääniä: 40 22,0%

• Äänestäjiä
    182

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Damn...

Unohdin kokonaan mainita legendaarisen NHL-gurumme Jounin, eli siis jakoajan legendaarisiksi kurkoiksi korotan Jounin ja JanJ:n.

For those about to rock... BOOM! ...I salute you!

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Joku unohtuu, mutta olkoon.

Ääneni annoin yhdelle ja ainoalle vaihtoehdolle tuosta listasta. Vaikka Jokeriantipatiani on kova, minun täytyi syvällä rintaäänellä myöntää itselleni, että arvostan Mikea kirjoittajana ja ihmisenä, mitä hänen ajatusmaailmaansa tässä on seuraillut. Miehestä löytyy myös sitä tarvittavaa tempperamenttisuutta eli mies osaa myös hermostua jos tilanne sitä vaatii, joka on erittäin hyvä juttu. Eli propseja sinne Helsingin suuntaan.

Muita olisi sitten:

- Ervatsalo
- Designer
- HN
- Tommy
- Vakio
- Muksu
- Predator
- Kuznetsov
- HPK:n porukat - Flo, Tommilin, Noose jnejne...

Vaikea kysymys. Tässähän tulee ihan missikisojen tuomarointi mieleen. :) Vaihtakaa thread mutoon Miss Jatkoaika.com äänestys!

EDIT: Yöllä oli blackout, joten vaihdoin äkkipikaisuuden paikalle sanan tempperamenttisuus.

Viimeksi muokattu:

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Ääneni menee kollektiivisesti kaikille vielä mukana kuvioissa oleville Wanhan Kiekkopesän aktiiveille.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
No tietysti

Hjuumorimieliset IFK - miehet ( Predator , kamraterna etc. ) , Tommy ( koskas poltellaan rauhanpiippua ? ) ja tietysti JanJ . Ai niin ja noi Kerho miehet ( Ervatsalo , Designer mm. ) tuntuvat hyviltä hemmoilta

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen vasta puolivuotias jatkoaikalainen, mutta uskaltaudun silti mukaan. Heitän nyt vain muutaman esimerkin, koska suurin osa palstalaisista on ihan ok kirjoittajia. Erityisesti mieleeni ovat jääneet seuraavat nimimerkit:

Ervatsalo Yksinkertaisesti hauska ja omaperäinen tapa kirjoittaa. Kelpaisi Frangeniksi Frangenin paikalle, jos ei sitä peräti olekin...

Rapster, Kaivanto, Zeitgeist, Viikate jne... Sujuvaa ja asiantuntevaa kirjoittelua.

Designer, Muksu, Suomi-Salama Asiallisia ja fiksuja kavereita, esimerkillisiä keskustelijoita. Suhtautuvat kunnioittavasti erilaisten mielipiteiden omaaviin keskustelijoihin, mutta tuovat kuitenkin kantansa selkeästi esille.

Tässä nyt joitakin. Älä loukkaannu jos et löytynyt listaltani, olen vain yksinkertainen ja juureton tradenomiopiskelija läntiseltä uudeltamaalta, enkä edes tiedä miten länsi-uusimaahan tulisi sijoittaa isoja kirjaimia.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaikeaa

Mutta menköön ääneni hieman kotiinpäin vetäen Mikelle.

Jokeri-leiristä muita paljon arvostamiani kirjoittajia on ainakin Vakio ja profiler.

Mutta annetaan tämä omien kehuminen jo olla ja annetaan myös kunniamainintoja vastustajien kirjoittajille jotka ovat onnistuneet saamaan tämän jääräpään ja fanaatikon miettimään/nauramaan/hermostumaan kirjoituksillaan:

- Saarinen, erittäin asiantuntevan oloinen kirjoittaja joka osaa olla varsin objektiivinen ja rehellinen vaikka kyseessä olisi Ilves.
- axe, toinen erittäin asiantunteva ja objektiivinen kirjoittaja.
- tm, eli tampereen mies, fanaattisuus ihailtavaa, nykyään ei provosoidu kovinkaan helposti vaikka muutamat ovat yrittäneetkin. Ilves on tälle miehelle pahimman luokan kirosana.
- HN, tunnetaan myös Hervannan Näkijänä, erittäin taitavasti kirjoittava kynäniekka. Erittäin taitava väittelijä vaikkakin mielipide saattaa väittelyiden välillä muuttua, osaa silloinkin kääntää ja vääntää asian siten että vaikuttaa että hän on ollut kokoajan sitä mieltä.
- Muksu, kovanlinjan kannattaja jonka kanssa ei kannata joutua väittelyyn, tai kannattaa jos haluaa väitellä perusteellisesti ja vahvasti perustellen. Ja puhuttaessa Jarkko Ruudusta kannattaa olla tarkkana miten sanansa asettaa.
- champselysee, mukavan ja rennon oloinen Tepsin kannattaja, en muista että olisi koskaan haastanut riitaa vaan puhuu asiaa ilman kiihkoilua.
- pata, todellinen porilaisen kiekon asiantuntija jonka kirjoitukset aina täyttä asiaa. Näitä kirjoituksia lukiessa oppii aina paljon Ässistä.
- theref, tuomariston edustaja (tosin SaiPan kannattaja) jolla aina tuntuu riittävän aikaa vastailla mitä ihmeellisempiin sääntökysymyksiin.
- Jouni, meidän miehemme rapakon tuolla puolen, NHL-asiantuntija joka on osoittautunut myös oivalliseksi kynäniekaksi.

Ja vielä lopuksi muutamia enemmänkin huumorillaan säväyttäneitä kirjoittajia, Predator, Brewer ja ervatsalo. Näiden kirjoittajien kirjoituksia ei monesti pysty edes vihaisena lukemaan siten ettei suu vääntyisi hymyyn. :p

Ja varmasti moni muukin ansaitsisi tulla mainituksi, mutta en heitä huomannut nyt mainita.

PS. ja erityiset kiitokset hyvälle kaverilleni Reboundille jonka ansiosta ensimmäisen kerran näille keskustelupalstoille hakeuduin.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensinnakin kiitos minut huomioineille. Olen liikuttuneen otettu. :)

Itse en halua lahtea nimeamaan ketaan erikoisesti, koska kuitenkin joku unohtuisi ja sitten harmittaisi. Toteankin poliitikonomaisesti, etta yleensa ottaen Jatkoajan taso on melkoisen hyva ja erikoisesti minua ilahduttavat taalla vapaan puolella ajoittain vellovat keskustelut, jotka ovat mielenkiinnoltaan huippuluokkaa. Jaakiekkokeskustelussa luen mieluiten sellaisten kirjoittajien juttuja, joista paistaa asiantuntemus lajia kohtaan. Jutut tyyliin "jyppi on paras" eivat ole mistaan kotoisin, mutta kaiketi niillekin sijansa loytyy.

Jostain kumman syysta keskustelen kaikkein mieluiten sellaisten asiansa hyvin perustelevien kanssa, joiden mielipiteet poikkeavat omistani. Silloin syntyy oikeata keskustelua, kun kaikista asioista ei tarvitse olla heti toteamassa, etta "kylla, aivan niin". Mutta nama asiansa perustelevat ihmiset eivat loukkaannu, vaikka eri mielta ollaankin, on vain hienoa vaihtaa mielipiteita, ehka jopa oppia jotain toisen nakemyksista. Absoluuttista totuutta ei taida edes olla. En siis nimea ketaan mainitusta syysta, mutta kylla te varmasti tunnistatte itsenne...

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Annoin ääneni Predatorille. Perusteluna moiselle käytökselle :) on se, että hän on ainoa tuossa listassa olleista, jonka olen (kerran) tavannut henkilökohtaisesti (Ärrä-cupin yhteydessä). Hemmon jutut ovat lähestulkoon yhtä hyviä puhuttuina kuin on kirjoitettuina. :D

Tuntemisesta juolahti mieleen, että... joku saisi jo melkein yhden syyn luoda uuden viestiketjun aiheesta "Tunnetko Jatkoaikalaisia henkilökohtaisesti?" No jaa... enpä tiedä, onko asia moisen väärti.;)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jatkoaika on täynnä hyviä kirjoittajia, mutta tässä muutama mainitakseni, joista osa on jo tässä vaiheessa legendoja.

Ässäleiristä Pata, vero, pekoni, JanJ, Patarouva, Korkki, Tykki ja The Hawks. Kaikki loistavia Ässähenkisiä kirjoittajia.

Padan kirjoituksia on erittäin mielenkiintoista lukea, sillä ne ovat pitkiä ja täynnä asiaa jokainen. Pekoni ja vero ovat Padan "perintöprinssit". Myös nämä kaksi kirjoittajaa tietävät Ässistä todella paljon. Ja toki JanJ:n sisäpiirin tiedot, jotka tulevat tietoon Jatkoajan kautta jo paljon ennen muuta mediaa. Patarouva-Korkki-Tykki - trio kantaa oman kortensa kekoon Ässäkeskusteluissa asiallisella linjallaan. The Hawks taasen kirjoittelee enemmän NHL-puolelle, mutta myös hänellä on omat sanottavansa Ässien tilanteesta aina välillä.

Muista leireistä seuraavia (ilman järjestystä) TM, Mike, Vakio, Muksu, bystander, reds1897 ja Monte-Cristo, joiden kanssa olen keskustellut legendaarisessa Pesän chatissa. Nämä herrat osaavat pitää erittäin hyvää keskustelua yllä sekä täällä että chatissa.

Kolumneja kirjoittavat Saarinen ja Lapanen saavat myös arvostusta. Jounin NHL-nurkkaus ja jo Pesässä olleet NHL-uutiset, Röörin ja Predatorin humoristiset kirjoitukset, Moton musiikkiasiat ja Manen tilastot keräävät mielenkiintoni.

Äänestyksessä annoin ääneni muuten Tommylle, joka on keksinyt jokaisesta asiasta galluppeja ja pitänyt ihmiset varpaillaan muutenkin. Tommy on tuoreimmista nimistä legendaarisin.

Legendoja ei ole ikinä liikaa, lisää heitä!

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Arnold, TJ on sama!

Pitäisikö olla pettynyt, kun jo wanhaan vanhaan Kiekkopesään kirjoittaneena en ole saanut mainintaa.... No, ehkä pari pitempää breikkiä, eli ensin Kiekkopesän toimittaminen, sitten salasanan joutuminen kollektiiviseen käyttöön ja nyt armeija ovat vieneet pisteitäni. Varsinkin keväällä 1999 nimelläni kirjoitin itse, ja kirjoitti moni muu paskaa.

Jos joku pitää nostaa esille erikseen, niin annan äänen Monte Cristolle. Myös Kynä ( Big Pen) on jäänyt mieleen. Joo, ja NHL-palstalla on yleisesti kova taso.

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti hannes_ko

Pitäisikö olla pettynyt, kun jo wanhaan vanhaan Kiekkopesään kirjoittaneena en ole saanut mainintaa.... No, ehkä pari pitempää breikkiä, eli ensin Kiekkopesän toimittaminen, sitten salasanan joutuminen kollektiiviseen käyttöön ja nyt armeija ovat vieneet pisteitäni.

Jos joku pitää nostaa esille erikseen, niin annan äänen Monte Cristolle. Myös Kynä ( Big Pen) on jäänyt mieleen. Joo, ja NHL-palstalla on yleisesti kova taso.

Pitäisikö olla pettynyt, kun jo wanhaan vanhaan Kiekkopesään kirjoittaneena en ole saanut mainintaa...

Niinpä niin. Tässäpä kaksi kiireisiinsä vedoten pienempään rooliin viime aikoina tyytynyttä Kiekkopesä-veteraania. Kehu sinä minua, niin minä kehun sinua, Hannes. Ei kuitenkaan oma kehu pääsis haisemaan.

Eli Hanneksen tekstit ovat onnistuneina jääneet mieleen, viime aikoina vain ovat tosiaan aika harvassa olleet.

Hanneksen lisäksi jaan kehuja seuraaville mieleen muistuneille toinen toistaan mainioimmille kynäniekoille. Esittelyjä tuskin hirveästi kaivataan. Top something:

Muksu, Lapanen, Tj, Salla, Monte-Cristo, Juntti, Suomi-Salama, JanJ, The Hawks, Arnold, Tykki, Patarouva, Pata, Vakio, Saarinen, Jouni, Rööri, Predator, HN, TheRef, Flonaldo, Noose, Xtrmntr...

Ja kunniamaininta kaikille niille, jotka kokevat omalta osaltaan nostavansa Suomen suvereenisti ylivoimaisen kiekkosivuston Jatkoajan tasoa.

Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ja kukaan ei ole kertonut mulle tästä mitään!
Mä äänestin tietenkin itteäni, koska olen äärimmäisen itserakas ja hieno ihminen.
Aika pettynyt olen teihin kaikkiin muihin, ette löytänyt synnynnäistä voittajaa kekuudestanne. Pah..

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike
Ja kukaan ei ole kertonut mulle tästä mitään!
Mä äänestin tietenkin itteäni, koska olen äärimmäisen itserakas ja hieno ihminen.
Aika pettynyt olen teihin kaikkiin muihin, ette löytänyt synnynnäistä voittajaa kekuudestanne. Pah..
Olen todella pahoillani! Meikäläinen haki Mikeä, mutta ääni _lipsahti_ motolle. aimverisori

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Brewer. Hersyvän hauskoja heittoja lähinnä itseironisessa mielessä. Monet kerrat olen nauranut kippurassa Brewerin puutarhurijutuille tms.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Kylläpä olette taasen gallupin kehittäneet. Tyyli on iheman sama, kuin pienten lasten kysellessä: "Kuka on sun paras kaveri? Mäkin kerron omani, jos sä kerrot omas." Olette ihmiset jälleen osanneet osoittaa suuren yksinkertaisuutenne ja manipulaation mahdollisuuden.

En äänestä ketään. Jokainen on hyvä omalla tavallaan, jokainen huono omalla tavallaan. Vittuako niitä yrittää järjestykseen laittaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunkki

näin ketjun alullepanijana joudun puolustautumaan väitteitäsi vastaan. Eihän tässä olekaan tarkoitus laittaa ketään mihinkään järjestykseen, vaan koko homman idea selviää sieltä ensimmäisestä viestistä, josta seuraava pätkä:

Jatkoajan Legendat
...näin suht uutena tulokkaana olisi kiva tietää muitten mielipiteitä, eli ketä seurataan tai arvostetaan tms.
Listalla kymmenen ahkerinta kirjoittelijaa, mutta ehdotelkaa ihmeessä muitakin (itseänne)

...eli ei mitään sen kummempaa, kun että jokainen saa kertoa niistä toisista kirjoittajista joita ahkerimmin lukee tms. Äänestyksen nyt olisi voinut jättää poies, mutta kun ne on maan perskutin kivoja!

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Everton
Tunkki

näin ketjun alullepanijana joudun puolustautumaan väitteitäsi vastaan. Eihän tässä olekaan tarkoitus laittaa ketään mihinkään järjestykseen, vaan koko homman idea selviää sieltä ensimmäisestä viestistä, josta seuraava pätkä:

Jatkoajan Legendat
...näin suht uutena tulokkaana olisi kiva tietää muitten mielipiteitä, eli ketä seurataan tai arvostetaan tms.
Listalla kymmenen ahkerinta kirjoittelijaa, mutta ehdotelkaa ihmeessä muitakin (itseänne)

...eli ei mitään sen kummempaa, kun että jokainen saa kertoa niistä toisista kirjoittajista joita ahkerimmin lukee tms. Äänestyksen nyt olisi voinut jättää poies, mutta kun ne on maan perskutin kivoja!

Kysyn sinulta herra Everton seuraavia asioita:

1. Etkö näe itse metsää puilta? Eli, oletko yksinkertainen, ettet itse osaa ottaa muista kirjoittajista selvää, vai oletko vaan laiska?

2. Kun keskustelet, keskusteletko ainoastaan niiden kanssa, joita ihaillaan ja palvotaan, ja jotka puhuvat eniten?

3. Onko tarkoituksesi keskustella asioista vai henkilöiden kanssa?

4. Vaikuttaako muiden mielipide muista nimimerkeistä siihen, miten valitset omat suosikkisi, kenen kirjoituksista provosoidut, kenelle et vastaa, kenelle vittuilet?

5. Aiotko vastedes lukea enemmän gallupissa menestyneiden kirjoituksia, ja mahdollisesti uskoa näihin, kuin sellaisiin tekeleisiin, jotka kyselyssäsi eivät pärjänneet?

Minua ei sijoitettu listoilla, joten en tiedä tuletko ikinä lukemaan tätä viestiä. Kokeilen silti.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tunkki

Äänestyksessä on annettu likimain sata ääntä ja ketjussa on neljäs sivu menossa, joten ei tämä nyt niin turha ketju ole mitä haluat antaa ymmärtää. Yksi vaihtoehto, miten suhtautua mielestään turhiin ketjuihin, on jättää ne lukematta ja kommentoimatta.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Tulipa mieleen...

...se vanha vitsi, jonka lopun punch-line kuuluu:

- Pitäkää perkele tunkkinne!

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Siihenpä ei kauaa mennytkään, noin niinkuin ykeisesti ottaen... Suunnilleen kymmenen kuukautta. Nimimerkkini taustat on selvitetty.

Eli viittaus Eisenhowerille oli tuo

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tunkki

En havainnut viestissäsi kohtaa, jossa kielsit muita kommentoimasta. Tästä johtuen tein sen virheellisen oletuksen, että se on sallittua. Mielestäni vedit herneen nenään turhasta, ja nyt teit saman uudelleen. Molemmat sieraimet tukossa ei taida olla kivaa? :)

Kannattaa käyttää yksityisviestejä jatkossa, jos ei voi sietää sitä, että muut kuin haluamasi henkilöt kommentoivat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy