Mainos

Jatkoajan Legendat

• 8 725
  • 118

Jatkoajan legenda???

• Tommy

Ääniä: 10 5,5%
  • TM

Ääniä: 21 11,5%
  • JanJ

Ääniä: 18 9,9%
  • Arnold

Ääniä: 2 1,1%
  • vilpertti

Ääniä: 8 4,4%
  • Moto

Ääniä: 6 3,3%
  • Brewer

Ääniä: 12 6,6%
  • Mike

Ääniä: 17 9,3%
  • Designer

Ääniä: 6 3,3%
  • Predator

Ääniä: 42 23,1%
  • joku muu, kuka?

Ääniä: 40 22,0%

• Äänestäjiä
    182

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
...näin suht uutena tulokkaana olisi kiva tietää muitten mielipiteitä, eli ketä seurataan tai arvostetaan tms.

Listalla kymmenen ahkerinta kirjoittelijaa, mutta ehdotelkaa ihmeessä muitakin (itseänne) :D

Jos itse poimisin jotain nimiä tältä listalta, niin "tutuimpia" ovat JanJ, vilpertti, Moto ja Predator. Tosin en niin hirveästi pyörikään SM-Liigan puolella... edellämainitut useimmiten vielä asialinjalla (vilperttiä lukuunottamatta :cool: )

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Eräs alkuaikojen legenda...

The Original Jags nimittäin. Mies osaa kyllä kirjoittaa mutta turhan itsekeskeisesti ja yksisilmäisesti puolustaa wanhan ajan Neuvostoliiton kiekkoilua. Pitää itseään muita parempana ja tietää olevansa aina oikeassa. Erään sortin kiihkoilija. Sai sitten lopullisen kirjoituskiellon.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikelle minäkin. aika legendaarisia on kaverin temperamentin purkaukset.

Tampereen tosikko tulee toisena

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Eräs alkuaikojen legenda...

Viestin lähetti teemu_s
Pitää itseään muita parempana ja tietää olevansa aina oikeassa.
Onhan noita muitakin. Onneksi.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kah! Kaksi ääl... ööh... äänestäjää on painanut vahingossa väärää nappulaa, siis minun kohdallani. Kenelleköhän ne äänet oikeasti kuuluisi...

Ketäs sitä äänestäisi? En taida itseäni kehdata :D. No, suurimmat legendat ovat mielestäni ne grand old manit ja womanit, jotka kirjoittivat siihen vanhaan kiekkopesään ja joiden kirjoituksia ihailin salaa varjosta, kun en iljennyt itse rekisteröityä. Ensimmäisenä tulee mieleen kolmikko TM, Muksu ja Hervannan näkijä. Aika monta muutakin, mutta en nyt luettele enempää, kun kuitenkin jonkun merkittävän unohtaisin... Tiedätte kyllä keitä olette. Äänestetään nyt TM:ää, vaikka pisteet pikkuisen laskivat Kiekkopesän (älyllisen elämän) loppuhetkillä käynyt omituinen selkkaus vähän pisteitä laskikin.

Omasta leiristä, eli HIFK-faneista mainittakoon nyt uudehkot tuttavuudet, "vanhat parrat" Predator ja Brewer, joilla on välillä aika omalaatuinenkin huumorintaju. Melkein ainoana HIFK-leiriin naisnäkökulmaa tuova Gellner. Ja toki kun tätä ketjua katson Monte Cristo, joka olisi pitänyt mainita jo tuolla ylempänä ja Hiili. Melkein unohdin Röörin...

Muita. Mäkelä, joka piti Guerinina MusaKornerin tasoa korkealla. Designer, en tiedä miten perustelisin, mutta jotenkin tykkään tyylistä... Demon Allbran on ainakin osittain musiikillinen sielunveli. Arnold pitää tasoa galluppeineen yllä. Evertonin osakkeet nousi visan myötä.

Kunniamaininta Tommylle ja ervatsalolle. Menköön myös Kiekkopesässä hetken riitapukariparinani olleelle Lindalle...

Ehkä ei olisi pitänyt laittaa näin pitkää sepustusta. Tiedän, että jäi vaikka kuinka monta loistavaa kirjoittajaa mainitsematta.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
JanJ..

..saa minun ääneni, vaikken teitä hirvittävän hyvin tunnekaan.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Jos Hiili olisi listalla ollut, sinne ääni. Loistavat signaturet, eikä ota liikaa paineita IFK:n hankinnoista.

Ääni läksi kuitenkin Suurelle Hirvien Ystävälle, vilpertille. Meillä on vilin kanssa sellaanen salainen ase, millä te muut olette vastaantulijoita Jatkoaika-divisionissa.

JanJ

Jäsen
Täällä on niin paljon legendaarisia kirjoittajia että...
Omat viestini ovat viime aikoina olleet niitä parin rivin "chättiviestejä", joten hämmästyin että nimeni vielä kelpasi noin komeaan kategoriaan.
On kunnia olla ehdolla!

En vaan uskalla äänestää ketään.
Tiedättehän, kumarrat toiselle niin pyllistät toiselle :)

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Muutama muu

Mikelle meni siis ääneni. Pitkäaikaisia nettiystäviäni/arvostamiani nimimerkkejä on kuitenkin monia muitakin. Seuraavassa Top Ten Miken jälkeen:

Saarinen
Patarouva
TM
HN
Muksu
Gellner
Rööri
Flintstone
Pata
Lapanen

Äh, joko siinä tuli kymmenen. Moni jäi mainitsematta. Ai niin, Jouni kuuluu tietysti joukkoon.

Viimeksi muokattu:

Maestro

Jäsen
JanJ

Ehkäpä juuri "chättiviestiesi" ansiosta olet tähän äänestykseen yltänyt. Everton näet valitsi 10 ahkerimman kirjoittajan listan, kuten hän mainitseekin. Niillä kun taitaa viestipino kummasti karttua. :)

En kuitenkaan kiistä, ettetkö myös ilman niitä olisi mahtunut mukaan tähän valioiden mittelöön. Mikäli ehdokaslista olisi tehty muiden kuin kirjoituskertojen määrän mukaan, olisit luultavimmin ollut mukana myös silloin.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mainittakoon samaan topiciin että Jatkoaikaan vähintään yhden viestin on kirjoittanut 1253 käyttäjää. Näistä 114 on ehtinyt raapustaa vain yhden viestin. Vähintään 100 viestiä on kirjoittanut 217 käyttäjää. Hyviä kirjoittajia on lukuisia. Parhaista suurin osa onkin tuossa jo lueteltu. NHL-puolen kirjoittajia tuohon listaan kuitenkin vielä mahtuisi, joten mainitaanpa vielä Xtrmntr (meniköhän lunttaamatta oikein), nuckhead ja Abu.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Everton
Jos itse poimisin jotain nimiä tältä listalta, niin "tutuimpia" ovat JanJ, vilpertti, Moto ja Predator. Tosin en niin hirveästi pyörikään SM-Liigan puolella... edellämainitut useimmiten vielä asialinjalla (vilperttiä lukuunottamatta :cool: )
mitä ihmettä!?!? enkö mä muka oo asialinjalla liikkeellä? :)

Ja toisekseen, kuka on menny äänestämään mua? Se en ollut minä, onko jollekkin sattunut kömmähdys?

--- edit ---
olen sen verran vanha ja sokea, etten huomannut noosen menneen tekemään elämänsä virheen :)

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Kerrankin miellyttävä äänestys,hienoa Everton!

Oma ääneni menee ääneni menee JanJ:lle.

Kunniamaininnat Designerille(pidän älykkäistä ihmisistä) ja Predatorille(myös huumorintajuisista).

Moniin pätevät samat ominaisuudet,mutta nämä erottuvat kirkkaimmin.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ääneni

Meni JanJ:lle,asiajannu jonka juttuja kiva lukea.Arvostan hyvin korkealle myös nimiä Mike,Vakio,Muksu,Monte lisäksi erityismaininnan multa saa vanha kunnon Rööri,loistavia tarinoita.

ROGER...........................

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutamia HOT-nimiä.. ei juuri missään järjestyksessä:
JanJ, Mike, TM, Designer, OldTimeHockey.

Edit: Lisätään listaan sniper2001 ja Prjakhin.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
JanJ gets my vote.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tätä on vaikea listata paremmuusjärjestykseen, mutta annoin ääneni Predatorille. Hyvä kirjoitustyyli ja juttuja saa nauraa aina välillä. Myös nimihirviö Xtrmntr'n juttuja varsinkin NHL:n puolelta on mukava lueskella. Samoin myös Vilpertin juttuja... Rööri kornereineen pitää myös mainita. Pata ja Patarouva olisivat sopineet tuolle listalle. Mutta muita hyviä on myös niin monia.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
TM:lle meni mun ääni. Moni muukin olisi kyllä äänen ansainnut, mutta vikalle viivalle meni suoraan HN ja TM.:) Eli aika Tampere painotteinen oli mun legendan valinta.

Muista hyvistä ja asiallisia kirjoittajista mainitsisin Vakion, Predatorin, Moton, JanJ:n ja on niitä paljon muitakin, mutta ei kai niitä tässä voi kaikkia muistaa...

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Top5

Pata
Vakio
Heikkik
Kiekko-Antti
Kuznetsov

tsei_tsei

Jäsen
Mä annoin ääneni Tommylle. Hänhän on nimenomaan Jatkoajan legenda. Olisiko väärin sanoa, että syntyi Jatkoajassa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy