Luuleksää ihan oikeesti, että mä menisin klikkaamaan tota linkkiä?Luulen että jos @Leon olisi tämän palstan diktaattori, ketjut olisivat hetkessä saman näköisiä kuin "punk in finlandissa": Miltä te näytätte? - Page 1281 - Punk in Finland
Luuleksää ihan oikeesti, että mä menisin klikkaamaan tota linkkiä?Luulen että jos @Leon olisi tämän palstan diktaattori, ketjut olisivat hetkessä saman näköisiä kuin "punk in finlandissa": Miltä te näytätte? - Page 1281 - Punk in Finland
Meille tulevien raportoitujen viestien perusteella aika moni tutusta ja turvallisesta poikkeava mielipide tuntuisi osuvan tähän kategoriaan.§ 4 Älä trollaa, flameta tai provosoi tahallisesti.
Mitähän mahtaisi olla tahaton trollaaminen, flamettaminen tai provosointi.
Ei kerralla nyt liikaa parane hullutella. Katsellaan tätä myöhemmin, kun kiuaskin on saatu taas lämpenemään.Kun teillä on nyt ihan selkeästi tekemisen meininki, niin oisko liikaa pyytää ne upotetut videot palstalle? Kuvien sallimista en vielä rohkene pyytää. Mutta upotetut videot olisivat lähes puhtaasti win-win. Tosin luultavasti vielä löytyy tätä vastustavia nimimerkkejä. Eiköhän molemmat ilmoittaudu kohta taas paikalle.
Miksi olisin luullut... viestini oli tarkoitettu kaikille muille.Luuleksää ihan oikeesti, että mä menisin klikkaamaan tota linkkiä?
Ja tägäsit täsmälleen minut siihen. Right.Miksi olisin luullut... viestini oli tarkoitettu kaikille muille.
Älä ole tuollainen drama queen, tägäys on kohteliasta kun toisesta puhutaan - olenhan herrasmies.Ja tägäsit täsmälleen minut siihen. Right.
Ei sinänsä liity sääntöihin - joskin saattaisi vähentää moderaattorien kuormaa, eli rakentakaa otteluseurannalle JA:n oma Discord-kanava - tuon voi aina pelin jälkeen tyhjentää. Vähentää ainakin moderointitarvetta ko. ketjujen suhteen.
Discord on erillinen sovellus, jonka kautta voi keskustella asioista ihmisten kanssa. Sinne sitten kirjauduttaisiin erillisillä tunnuksilla ja kaikkia vituttaisi.Mitä tuo tarkoittaa? Siis tämä tällainen Discord-kanava.
Discord on erillinen sovellus, jonka kautta voi keskustella asioista ihmisten kanssa. Sinne sitten kirjauduttaisiin erillisillä tunnuksilla ja kaikkia vituttaisi.
Okei eli jatkoajan keskustelupalstan otteluseurantaketju vietäisiin erilliselle (mobiili?)alustalle, johon pitäisi erikseen kirjautua? Kuulostaa mielenkiintoiselta, paitsi että....niin.
Reaaliaikainen keskustelu thread-tyyppisen forum kirjoittelun sijaan. Toimii omalla app'lla mobiilissa tai vaikkapa selaimen kautta. Itse en oikein näe mitä järkeä näitä otteluseurantaketjuja on säästää forumille itse ottelun jälkeen - mutta eipä tämä olekaan minun forumini. Ehdotushan tuo vain oli ja 99.99% varmuudella ei johda toimenpiteisiin.
Minusta tuollainen sopii otteluseurantaan paljon paremmin kuin forum jo sen reaaliaikaisuuden vuoksi. YMMV kuten aina.
Kun teillä on nyt ihan selkeästi tekemisen meininki, niin oisko liikaa pyytää ne upotetut videot palstalle? Kuvien sallimista en vielä rohkene pyytää. Mutta upotetut videot olisivat lähes puhtaasti win-win. Tosin luultavasti vielä löytyy tätä vastustavia nimimerkkejä. Eiköhän molemmat ilmoittaudu kohta taas paikalle.
Luulen että jos @Leon olisi tämän palstan diktaattori, ketjut olisivat hetkessä saman näköisiä kuin "punk in finlandissa": Miltä te näytätte? - Page 1281 - Punk in Finland
En osaa enää sanoa kumpi on karmeampi, tuo vai PIF ..Tai sitten palstalla voisi olla tämän kaltaisia ketjuja. Avaaja vaikuttaa futisforkan lisäksi tälläkin palstalla: http://futisforum2.org/index.php?topic=224635.0
Kyllä harmittaisi.
Itseäni kiinnostaa tässä, että vieläkö ryssittely on kannustettua toimintaa vai joko pian Moderaattorit alkaisi rankaisemaan siitäkin.Tuossa sääntöuudistuksessa mainitaan rasistiset viestit sääntöjen vastaisiksi. Vaikka en itse tällä palstalla ole poliittiseen keskusteluun osallistunut, niin haluaisin tietää, millainen viesti lasketaan rasismiksi ja ansaitsee pelikiellon? Saako ns. ”rasismia” esiintyä ironisesti, esimerkiksi vitsin muodossa tuolla Kierrätyskeskuksen alueella?
Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun ryssittelystä annettiin pelikielto vaikkei tuomittu ollut kertaakaan ryssitellyt ketään. Rangaistukseen riitti pelkästään se että kanssakirjoittaja väitti häntä ryssitellyn.mutta ryssittelyyn Moderaattorit kohauttelee olkapäitään, eikä vastaa aihetta koskeviin kysymyksiin.
Otteluseurannassa meillä on kieltämättä nykyään varsin salliva linja. Pahimmat ylilyönnit malliin porukan tuuppaaminen mäkitornista alas haluamme ottaa toki pois.Onko siis sääntöjä löysätty vai onko kyseessä ns. herrasmiessääntö eli toivotaan, että totellaan, mutta ei oo pakko hei. Eli kahden merkin "yv"-viestit on sallittuja otteluseurantaketjuissa?
Vittuilu ja pään aukominen ei noin niin kuin keskimäärin ole kovin kannustettua toimintaa.Itseäni kiinnostaa tässä, että vieläkö ryssittely on kannustettua toimintaa vai joko pian Moderaattorit alkaisi rankaisemaan siitäkin.
Tähän, kuten moneen muuhunkin asiaan, vastaus on "tilanne katsotaan tapauskohtaisesti". Mutta ei vitsin puitteissakaan ihan mitä tahansa saa laukoa ja olemme todella mauttomista vitseistä aiemminkin huomauttaneet ja jopa rankoneet.Tuossa sääntöuudistuksessa mainitaan rasistiset viestit sääntöjen vastaisiksi. Vaikka en itse tällä palstalla ole poliittiseen keskusteluun osallistunut, niin haluaisin tietää, millainen viesti lasketaan rasismiksi ja ansaitsee pelikiellon? Saako ns. ”rasismia” esiintyä ironisesti, esimerkiksi vitsin muodossa tuolla Kierrätyskeskuksen alueella?
Ryssähän on vanha sana jolla tarkoitetaan venäläistä henkilöä. Sille taas ei mitään voi että joku pitää sitä halventavana, vaikka se ei sitä missään nimessä ole ainakaan alkujaan ollut.Itseäni kiinnostaa tässä, että vieläkö ryssittely on kannustettua toimintaa vai joko pian Moderaattorit alkaisi rankaisemaan siitäkin.
Hassua, että Karjala-lippikseksi kutsuminen on rangaistava henkilöön kohdistuva hyökkäys, mutta ryssittelyyn Moderaattorit kohauttelee olkapäitään, eikä vastaa aihetta koskeviin kysymyksiin.
Samalla tavalla neekeri tarkoitti tummaihoista, eikä ollut halventava. Tai oli, mutta mustaihoisia sai/kuului silloin halveksia.Ryssähän on vanha sana jolla tarkoitetaan venäläistä henkilöä. Sille taas ei mitään voi että joku pitää sitä halventavana, vaikka se ei sitä missään nimessä ole ainakaan alkujaan ollut.
Päätimme rinnastaa striimilinkkien jaon tekijänoikeuden alaisten artikkeleiden kopioimiseen palstalle, joten siirsimme tämän osan yleisiin käytäntöihin. Yleisissä käytänteissä kuitenkin puhutaan myös lailliisista striimeistä, joten tämänkin takia tämä paikka oli striimien käsittelylle luontainen.Pointti on siis siinä, että suomen laki ei ainakaan allekirjoittaneen tietämyksen mukaan ole kyllä rajoittanut missään määrin linkkaamista julkiselle sivustolle tekijänoikeuksien perusteella. Ymmärrän toki, että kyse on vähän harmaalla alueella liikkumisesta ja se kielletään säännöissä, mutta kyseenalaistin lähinnä vetoamisen lakiin.