Aina kun joku avaa tällaisen äänestyksen, joku toinen kysyy, miksei äänestyksessä valita syntymävuotta iän sijaan. Toimin nyt kysyjänä.Selvitetäänpäs tylsän vapaapäivän kunniaksi Jatkoajan Keskustelupalstan käyttäjien ikä.
Aina kun joku avaa tällaisen äänestyksen, joku toinen kysyy, miksei äänestyksessä valita syntymävuotta iän sijaan. Toimin nyt kysyjänä.
Ymmärtäisin, että syntymävuoden etuna on kyselyn "ajattomuus". Ei tarvitse joka vuosi avata uutta, ihmisten ikä muuttu, syntymävuosi ei.
Pidättäydyn tässä vaiheessa äänestämästä sen takia, että kesän jälkeen siirryn siihen isompaan 10 vuoden kattavaan kategoriaan, enkä viitsi parin kuukauden tähden äänestää tuota varhaisempaa kategoriaa. Ellen sitten ota nyt ennakkoa, koska tulen kuitenkin viettämään seuraavat 10 Jatkis-vuotta tuossa vanhemman ikäluokan kategoriassa.
Ei kannata ottaa ennakkoa, koska koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja on mahdollista, että ennen seuraavaa syntymäpäivää ja siirtymistä seuraavaan ikäluokkaan palstaveli Musta Nuoli heittää lusikan nurkkaan ja saa pari metriä multaa naaman päälle jollei häntä sitten krematorion kautta kierrätetä. Toki tätä emme - tai ainakaan minä en - toivo mutta ikävä kyllä tällainen mahdollisuus on syytä ottaa huomioon.
Sama vuosi minullakin. Olen elänyt Elviksen ja Charlie Chaplinin kanssa samaan aikaan. Kun minä synnyin, jossain terveellisen vuoristoelämän lakeuksilla saattoi olla elossa joitakuita USA:n sisällissodan aikaan eläneitä. Ainakin Suomen suurten katovuosien aikaan eläneitä oli jokunen olemassa. Näin saadaan vaikuttamaan minuuteni mahdollisimman vanhalta.olen siis syntynyt sinä vuonna kuin Elvis kuoli.
Olen nyt pari viikkoa ollut yli 35-vuotias. Nytkö tämä pitäisi jotenkin muuttua. Kyllä tämä ihmettelemäsi asia sinulle nulikallekin selviää, jos tähän ikään joskus pääset. Melkoisen varmasti sinäkin tänne yli kolmivitosena kirjoitat, jos et ole sitä ennen menettänyt kirjoitusoikeuksiasi tai kuollut vanhuuteen.Täytyy ihmetellä kaikkia yli 35-vuotiaita jatkoaikalaisia.
Olen nyt pari viikkoa ollut yli 35-vuotias. Nytkö tämä pitäisi jotenkin muuttua.
Täällä on idioottien lisäksi myös muunlaisiakin. Pitää valikoida hyvin. En esimerkiksi ole lukenut maajoukkueosiota näiden kisojen aikaan, mitä nyt eilen humalassa olin otteluketjussa siinä matsin ohessa. Tänäänkin esimerkiksi tapasin tämän palstan kautta alun perin kohtaamani ihmisen, ystävän. Mielestäni hän ei ole lainkaan idiootti vaan jotain ihan muuta.Totta kai sen pitäisi muuttua, mutta kaikki eivät aikuistu koskaan. Pitäisi tulla sellainen herätys, että mitä vittua teen täällä näiden kaikkien idioottien joukossa.
Täytyy ihmetellä kaikkia yli 35-vuotiaita jatkoaikalaisia. Alle sen ihmiset ovat vielä keskenkasvuisia nulikoita, joten internetchättäilyn ymmärtää, mutta jumalauta aikuiset ihmiset! Tulkaa saatana selittämään mitä kuvittelette tekevänne. Yli 55-vuotiaat ymmärtää, koska tuolloin alkaa päässä vipata, joten voi yhtä hyvin vaikka ruveta kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Kun tulet tähän ikään niin heti älyät miksi jatkoaikailet tai olet muulla internetpalstalla. Heti aamusta kun heräät niin älyät. Ennen kuin rekisteröidyn parisuhteesi toinen osapuolisko tuo kahvin ja kermakakun sänkyysi. Kelaat vaan: "Vittu, heti Jatkikseen, oon aikunen ihminen ja kaipaan foorumia."
Ennen kuin rekisteröidyn parisuhteesi toinen osapuolisko tuo kahvin ja kermakakun sänkyysi.
Höpsis, aikuinen ihminen kaipaa jotain muuta kuin nulikan seuraa, ellei satu olemaan pedofiili.
Puhutko nyt minusta vai keskimääräisestä jatkoaikalaisesta? On epätodennäköistä, että kääntyisin homoksi 35 ikävuoteen mennessä. Toki jos vastaan kävelisi Sidney Crosby I would ram his asshole like a rental car.
Minua nuorempia ne jo alkavat olla, paitsi Selänne tietenkin. Peltosen Ville on saman vuoden satoa kuin minä.Itse ketjun asiaan: olen siis syntynyt sinä vuonna kuin Elvis kuoli. Minulla on siis muutama vuosi armonaikaa ennen kuin olen tilanteessa, jossa aktiivijääkiekkoilijat ovat kaikki jo minua nuorempia.
Olen odotellut, että minut valtaa pakottava tarve ostaa kravatti, lopettaa Jatkoaikaan kirjoittaminen sekä myydä rokkilevyt pois ja hankkia tilalle Grönin Eikkaa, Merja Rantamäkeä, Solistiyhtye Suomea jne. Ei ole vielä tapahtunut. Ehkä aikuistumisen ja ikääntymisen kaavoja onkin olemassa enemmän kuin se yksi.Se nyt on ihan perseestä, että iän myötä pitäisi vanhuuntua ja ryhtyä tekemään jotakin mikä "kuuluu tähän ikään".
Itse ketjun asiaan: olen siis syntynyt sinä vuonna kuin Elvis kuoli.
Sama vuosi minullakin.
Huh, sain vastata vielä että 26-30. Parikymppisenä sitä luuli, että kolmekymppiset on jotenkin tosi aikuisia. Paskan vitut.
Tuu sanoon sama seuraavaan seniorimiittiin! Jos uskallat. Et muuten uskalla! Käsken viiskasin hakata sut.Täytyy ihmetellä kaikkia yli 35-vuotiaita jatkoaikalaisia. Alle sen ihmiset ovat vielä keskenkasvuisia nulikoita, joten internetchättäilyn ymmärtää, mutta jumalauta aikuiset ihmiset! Tulkaa saatana selittämään mitä kuvittelette tekevänne. Yli 55-vuotiaat ymmärtää, koska tuolloin alkaa päässä vipata, joten voi yhtä hyvin vaikka ruveta kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Mutta maku voi myös mennä, viittaan nyt siihen että Lindsay Vonn ja Tiger Woods ovat löytäneet toisensa. Voi voi.
Täytyy ihmetellä kaikkia yli 35-vuotiaita jatkoaikalaisia. Alle sen ihmiset ovat vielä keskenkasvuisia nulikoita, joten internetchättäilyn ymmärtää, mutta jumalauta aikuiset ihmiset! Tulkaa saatana selittämään mitä kuvittelette tekevänne. Yli 55-vuotiaat ymmärtää, koska tuolloin alkaa päässä vipata, joten voi yhtä hyvin vaikka ruveta kirjoittamaan Jatkoaikaan.