Jatkoajan Keskustelupalstan ikähaarukka?

  • 4 312
  • 30

Mikä on ikäsi?

  • -10

    Ääniä: 2 0,8%
  • 11-15

    Ääniä: 2 0,8%
  • 16-18

    Ääniä: 14 5,3%
  • 19-25

    Ääniä: 89 33,8%
  • 26-30

    Ääniä: 51 19,4%
  • 31-35

    Ääniä: 45 17,1%
  • 36-45

    Ääniä: 45 17,1%
  • 46-55

    Ääniä: 13 4,9%
  • 56-60

    Ääniä: 2 0,8%
  • 61-

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    263

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tuu sanoon sama seuraavaan seniorimiittiin! Jos uskallat. Et muuten uskalla! Käsken viiskasin hakata sut.

Olen jo sen verran aikuinen, etten lyö lapsia ja naisia. En tosin ole lyönyt aiemminkaan.

Mutta kuulostaa siltä, että tuollaisen rääpäleen voisi antaa schollin käsittelyyn.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Itse olen 51v ja omien muistikuvieni mukaan olin todella tosikko henkilö n. 25-30 vuotiaana ja lisäksi todella "aikuinen". Jossain vaiheessa käsittää totisen aikuisuuden rasittavan typeryyden ja nuortuu takaisin omaksi itsekseen, että täällä sitä jatkossakin kiukutellaan kuin kakara, nuorempien, samanikäisten ja itseäni vanhempien porukassa. Ei 35-55 vuotta ole mikään aikuisikä, vaan ehkäpä 25-35 vuotta. Sen jälkeen kokemus korvaa rasittavan besserwisser-aikuisolemuksen tai sitten pää on lopullisesti lahonnut pystyyn.

Minusta se, että ymmärtää asioista/pystyy katsomaan maailmaa laajemmasta perspektiivista, mutta pystyy olemaan kuitenkin samaan aikaan oma itsensä on nimenomaan aikuisuutta. Nuoret parikymppiset eivät ymmärrä, eivätkä myöskään ole omia itsejään koska heillä on kova tarve esittää aikuista ja huudella hataroin perustein valikoituja mielipiteitään. Mutta kun maailma ei ole mustavalkoinen yksipuolinen näkemys on typeryyttä. Keski-iässä alkaa olla ymmärrystä eikä enää ole tarvetta esittää mitään. Silloin on ihminen parhaassa iässään. Papparaisina mielipiteitä ei enää jakseta muuttaa eikä itseä kyseenalaistaa vaan silloin on asenteet, mielipiteet ja tavat lyöty lukkooon. Silloin homma palaa takaisin tuohon nuoruuden mustavalkoisuuteen. Tosin sillä erotuksella, että on vähän kokemusta mihin perustaa mielipiteensä. Tähän ihmisen kehityskaareen kun lisää sen, että iso osa on hölmöjä ei tarvitse ihmetellä miksi keskimääräinen ihminen on niin retardi.

Jos joku ihmettelee miten olen näin viisas jo nuorena, siihen en osaa antaa vastausta. Jotkut vaan ovat fiksumpia kuin toiset. Joka tapauksessa olen päättänyt laskeutua tänne Jatkoaikaan avaamaan ihmisten silmiä ja sivistämään teitä. Varsinkin papparaiset, älkää nyt vaan vängätkö vastaan.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Selkeään enemmistöön kuulun, eli tuohon 19-25-luokkaan, kuten voi nimimerkkini loppuosasta päätellä :D
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Jos joku ihmettelee miten olen näin viisas jo nuorena, siihen en osaa antaa vastausta. Jotkut vaan ovat fiksumpia kuin toiset. Joka tapauksessa olen päättänyt laskeutua tänne Jatkoaikaan avaamaan ihmisten silmiä ja sivistämään teitä. Varsinkin papparaiset, älkää nyt vaan vängätkö vastaan.

... Pitäisi tulla sellainen herätys, että mitä vittua teen täällä näiden kaikkien idioottien joukossa.

Sinäpä sen sanoit!
Eli - kieltämättä joskus ja joidenkin kohdalla ei voi välttyä tuolta kirjaamaltasi ajatukselta ;-)
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ikäjakauma ei yllättänyt yhtään, poislukien muutama alle kymmenkesäinen. Vahinko vai joku hauska laittanut tahalleen? En nimittäin usko täällä olevan ketään noin nuorta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Luulen ettei tämmöset äänestykset kovasti meitä senioreita kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös