Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 226 920
  • 1 006

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti pekutti
Nyt se löytyi

No kiva että löytyi. Ja ihan tämän äänestyksen sääntöjen mukaan?
Anteeksi että olen kuin perseeseen ammuttu karhu jo ennen puoltapäivää - kaiken lisäksi olen itsekin Margen fani. Noh, ei voi mithän.

edit: Tuossa linkissä olleessa Margen haastattelussa särähti pahasti silmään se että hän väitti ihanaisen hiuspehkonsa olevan VÄRJÄTTY! Ei prkl, minä olen aina luullut Margen olevan syntymäsininen.
 
Viimeksi muokattu:

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eva Wahlströmille ääni. Mukavan eläväinen naisihminen.

veinikretskille tiedoksi tämä ketju, joka tosin keskittyi jatkoaikalaisiin: Syyspojat
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Lukkoseppä
Kesätyttö 2005 voisi olla mielestäni vaikkapa Jessica Simpson, on se niiiin nätti.

"voisi olla" - siis onko tämä nyt annettu ääni?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Koska ilmeisesti Jatkoajan nimimerkkiä Arnold ei voi äänestää, annan ääneni Jatkoajan nimimerkille girlzilla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvä että lisäsitte tuonne sääntöihin jo nyt tuon ikäpykälän...säästyitte lakijupakalta minun ja eräiden muiden Mervi Tapola-fanien suhteen.

Ei vaan...kattellaan tässä lähiaikoina ketä äänestäisin. Sen voin sanoa että mikään airbrushattu jenkkiläinen taskuraketti se EI tule olemaan!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti goldenawe
Ei vaan...kattellaan tässä lähiaikoina ketä äänestäisin. Sen voin sanoa että mikään airbrushattu jenkkiläinen taskuraketti se EI tule olemaan!

Tässä peessan awea. Photosopattuja kottaraisia on joka saitti täynnä, eikä niiistä lämpeä näpittelyä enempää.
Täytyy löytää se todellinen helmi, josta on muuhunkin kuin rintavakonsa ryttäämiseen..

Wahlström on hyvä valinta, ei kuitenkaan vielä omani..

K
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Eva Wahlström, ehdottomasti.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ääneni menee Jessica Alballe.

Kunniamaininnat Annulille, Daniela Eklundille, JHagille sekä Pärdelle.
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
Juu-u, tiukan kisan jälkeen ääneni menee Jessica Alballe.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Viestin lähetti Juhaht
Kumpi teki suuremman vaikutuksen, muijan olemattomat rinnat vai päinvastaiset selluliittikasaumat?

Rinnat on parhaimmillaan pieninä.
Selluliittikasaumat? Uhhh.
 

Kaivanto

Jäsen
Jaahans, Jessica Albaa on tässäkin päässä fanitettu jo vuositolkulla. Herttainen ja lämminsydäminen, kuvankaunis tyttö, joka vetää roistoja päähän ja heittää hyvin kärrynpyöriä (siis ilman muuta Jessica on sama kuin roolihahmonsa). Tosin rakkautemme on alkanut viime aikoina hieman rakoilla, koska jostain syystä tv puskee eetteriin vaan jotain aliaksia ym. wannabe-Dark Angeleitä. Mutta toisaalta, etäisyyshän vain lisää rakkautta. Eli ääni Jessicalle. En unohda sua ikinä, pusipus.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mortonki. Meikäläisen äänen saa tämän vuoden 1.perintöprinsessa Elina Nurmi ! Siinä on hyvä beibe, asenne ja muodot kunnossa !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös