Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 533
  • 1 006

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Eihän tässä vielä voi mitään ääniä antaa, kun potentiaalisia ehdokkaita on jo aivan liikaa. Meinasin jo iskeä ääneni Vaiccia peesaten Las Vegas- tähdelle, mutta Ewa Sonnetin videot olivat myöskin mukavaa katseltavaa. Ja eihän tässä voi suomalaisiakaan unohtaa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti jesse72
Nyrkkeilijä Eva Wahlström on kesätyttö ja seksikäs sellainen!

No voi helkutti, tämähän se olisi ollut oikea valinta! Ajankohtainen, suomalainen, sanavalmis, edustava, kaunis ja kaikenkaikkiaan hot. Nyt ihan v*tuttaa kun en tuota itse keksinyt.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän Kesätytön mielestäni pitää kotimainen olla. Viime vuonna ääneni sai ihana Laura Närhi, mutta tänä vuonna kannatan Play-ohjelmasta ja Nerdee-yhtyeestä tuttua Nuppu Stenrosia. Hänen luonnollisuus vetoaa erityisesti meikäläiseen. Eli ääni Nuppu Stenrosille.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täältä ääni iki-ihanalle Tarja Turuselle. Rotunsa paras. Ehdottomasti!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltatyttö/Lamourette Minnalle menee ääni.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tilannepäivitys 9.4.2005, klo 1.20, 47 ääntä

Kyselin Predatorilta lupaa pistelaskuun, ja sen irrottua laskin aikani kuluksi tämän hetken tilanteen. Eli periaatteessa lupaan siis laskeskella ja päivitellä tätä tilannetta aina sopivan ajan välein. Tämän hetken päivityksen viimeinen äänestäjä on nimimerkki Ted Raikas.


1. Lindsay Lohan 5
2. Elisha Cuthbert 4
Jessica Alba 4
Tarja Turunen 4
5. Claire Forlani 2
Eva Wahlström 2
Natalie Portman 2
8. Adriana Lima
Amanda Bynes
Amy Acker
Beyonce Knowles
Carmela De Cesare
Chiaki Kuriyama
Erica Rose Campbell
Ewa Sonnet
Famke Janssen
Francine Dee
girlzilla, Jatkoajan nimimerkki
Jessica Alba
Karoliina Blackburn
Katherine Moennig
Maria Sharapova
Melissa Theuriau
Minna, Lamourette
Nelly Furtado
Nuppu Stenroos
Paula Vesala
Penelope Cruz
Silvia Saint
Vanessa Marcil
Yasmeen Ghauri


Nimet etunimen mukaisessa aakkosjärjestyksessä.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Tilannepäivitys 9.4.2005, klo 1.18

Viestin lähetti Arnold
Kyselin Predatorilta lupaa pistelaskuun, ja sen irrottua laskin aikani kuluksi tämän hetken tilanteen. Eli periaatteessa lupaan siis laskeskella ja päivitellä tätä tilannetta aina sopivan ajan välein. Tämän hetken päivityksen viimeinen äänestäjä on nimimerkki Ted Raikas.

Ou jea, porilaiseen voi aina luottaa!

Arnold otti ison urakan itselleen, no ei se mithän - minä ja Oikea Käteni KROBBE tulemme aina apuun kinkkisissä tuomarointitilanteissa.

Näillä mennnään.
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti scholl
kesätyttöä ei oikein vielä voi äänestää. Kyseessähän pitää olla samanlainen ilmiö kuin kesäbiiseissä. Yhden kesän pinnalla oleva renkutus, josta kukaan ei enää kuule sen jälkeen koskaan mitään.

Kerrankin samaa mieltä scholl:n kanssa. Täytyy vielä odotella, kunnes sopiva kesän kertakäyttötuote ilmestyy yleiseksi runkkukohteeksi.
Itsehän äänestäisin omaa panokumppaniani, mutta kyseistä naista olen pannut jo talvella, joten hän ei sovi kesätytöksi.

Odotellaan siis vielä kuukausi, pari.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tobias

Odotellaan siis vielä kuukausi, pari.

Niinpä niin tietenkin. Lukemisen ymmärtäminen on arvossaan, kun lukee ihan itse silmillään tämän viestiketjun ensimmäisestä viestistä äänestyksen säännöt ja tässä tapauksessa etenkin äänestyksen päättymisajankohdan. Tämä ei ole vittuilua, tämä on ihmettelyä. Good night.
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Niinpä niin tietenkin. Lukemisen ymmärtäminen on arvossaan, kun lukee ihan itse silmillään tämän viestiketjun ensimmäisestä viestistä äänestyksen säännöt ja tässä tapauksessa etenkin äänestyksen päättymisajankohdan. Tämä ei ole vittuilua, tämä on ihmettelyä. Good night.

Pyydän anteeksi ja korjaan: odotellaan kuukausi ja jonkin verran päälle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Chiaki Kur...

Eikun äänestinkin jo! Mutta sitä vaan sanon että hieno äänestys ja toivon että aasialaista kauneutta esittävä nainen olisi voittaja.
 

tiikeri

Jäsen
Heidi Suomelle lähtee ääni täältä. Kaikki tulosruutua seuraavat varmaan tietävät tapauksen, enkä jaksa tähän aikaan yöstä alkaa kuvaa mistään etsimään. Kertakaikkisen uskomaton jumalatar on kuitenkin kyseessä.

EDIT. Laitetaan se kuva nyt kuitenkin..
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
DANIELA EKLUND

Jatkoajan toimittaja jos nyt joku ei satu tietämään : ) Minun ääneni hänelle!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea vaikea valinta... Vaihtoehtoja on kyllä muutamia. Peen mainitsema Irggu, joka löytyy myös irc-galleriasta samalla nimellä, on söötti tyttö ja hyvinkin potentiaalinen kesätyttöehdokas.
Toisaalta olen täysin rakastunut Jessica Albaan ja voisin hänen takiaan vaihtaa vaikka seksuaalista suuntautumistani.

Selvä se, Jessica Alballe ääni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös